Wanneer heb jij juist besteld ? Ik heb ergens half april besteld en zou geleverd worden week 32, dus week van 4 augustus. Ben enkele dagen daarna 'spijtig genoeg' op vakantie, 'k zou hem dus ook graag wat vroeger hebben. In elk geval is hij volgens de dealer sinds eind vorige week geproduceerd want ik had vandaag gebeld met de vraag of ik het kleur nog kon veranderen, maar kon dus niet meer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenWanneer heb jij juist besteld ? Ik heb ergens half april besteld en zou geleverd worden week 32, dus week van 4 augustus. Ben enkele dagen daarna 'spijtig genoeg' op vakantie, 'k zou hem dus ook graag wat vroeger hebben. In elk geval is hij volgens de dealer sinds eind vorige week geproduceerd want ik had vandaag gebeld met de vraag of ik het kleur nog kon veranderen, maar kon dus niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenOk, dat is ongeveer dezelfde periode als ik en levering was ook voorzien 1e week aug --> met wat chance heel binnenkort hier op de oprit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk BerichtenIk mag de mijne morgenvroeg gaan afhalen. De eerste die door de garage gelverd gaat worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenEn hij ziet er goed uit M1974, ik moet het toegeven ;-) Zalige config en zeker de kleur staat hem voorbeeldig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk Berichtenfoto's!!! :-)
En vergeet geen topic te openen bij 'mijn duitse auto'! Ge zult den eerste zijn op't forum dan :-)BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Voor de liefhebbers zal ik in de week enkele foto's plaatsen. Zal iets voor in de loop van volgende week zijn... Even op verlof nu ;-)
Comment
-
Aflevering 1.jpgAflevering 2.jpgAflevering 3.jpgAflevering 4.jpgAflevering 5.jpg
Comment
-
He,
Ik heb zonet dit BMW 4 reeks topic gevonden,
Proficiat M1974 voor je 4 GC.
Ik heb de mijne in april besteld bij Jorssen en kreeg deze week te horen dat hij dit week nog zou binnen komen bij hun.
Normaal gezien zou ik hem volgende week mogen gaan halen.
Eindelijk mijn X3 weg en een wagen naar mijn zin.
Groetjes
José
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J4Z Bekijk BerichtenHet is zo ver, Jorssen heeft gebeld, de auto mag volgende week dinsdag afgehaald worden.
Super
Comment
-
waarom koos BMW ervoor om (nog) niet de nieuwe 4-cylinder dieselmotoren in de 4GC te leggen? Volgens wat ik lees ind e X3 en 2 active tourer zijn die merkelijk stiller dan de 'oude' generatie, en geluidisolatie van die diesels is niet het sterkste punt in de 3-reeks (en dus ook in de 4-reeks vermoed ik?)
Volgens mij lanceren ze dit nieuw model met oude generatie motoren, om dan binnen een jaar of wat een goeie reden te hebben voor een behoorlijke prijsverhoging als ze de nieuwe diesels erin leggen. Maar misschien zijn er betere redenen? De 5 heeft nu ook reeds de nieuwe diesels dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J4Z Bekijk BerichtenWelke motor heb jij gekozen, ik heb deze keer voor een benzine gekozen met sportautomaat en M-Pack.
Stuur eens wat foto's aub.
Man man, ik kan echt niet wachtten tot dinsdag :-)
Groetjes
José
Ik heb na jaren dieselen gekozen voor de 2 liter benzine. Ook met M-Pack, sportautomaat en adaptieve ophanging.
Leuke combo, maar ik denk dat de volgende toch weer terug iets comfortabeler zal worden. Soit, we blijven denken dat we 20 zijn, maar aan sommige zaken begin ik toch te voelen dat het een veelvoud geworden is
Post dan dinsdag ook maar enkele foto's. Ik bol nu al 14 dagen en heb nog geen enkele andere 4 GC op de weg gezien.
Grtz,
M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk BerichtenEerste foto's te vinden in een ander topic : http://www.autoforum.be/showthread.p...w+4+gran+coupe
Ik heb na jaren dieselen gekozen voor de 2 liter benzine. Ook met M-Pack, sportautomaat en adaptieve ophanging.
Leuke combo, maar ik denk dat de volgende toch weer terug iets comfortabeler zal worden. Soit, we blijven denken dat we 20 zijn, maar aan sommige zaken begin ik toch te voelen dat het een veelvoud geworden is
Post dan dinsdag ook maar enkele foto's. Ik bol nu al 14 dagen en heb nog geen enkele andere 4 GC op de weg gezien.
Grtz,
M.
Dit is mijn configuratie van de BMW 420i Gran Coupé
- BMW 420i Gran Coupé
- Sportautomatische versnellingsbak
- M Sportpakket
- Glasiersilver
- Leder Dakota Zwart
- Sierlijsten in hoogglanzend zwart
- Alu velgen styling 400M 18"
- Adaptieve M Sportophanging
- Comforttoegang
- Achteruitrijcamera
- Elektrisch doorschijnend schuifdak
- Zonnewerend glas achteraan
- Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
- Lendensteun
- Verwarmde zetels vooraan
- Opbergpakket
- PDC
- Regen- en lichtsensor
- Xenon
- Adaptive headlights
- High Beam Assist
- Automatische airco met 2 zones
- Cruise control met remfunctie
- Lichtpakket
- Navigatie professional
- Instrumentencombi High
- Speed Limit info
- Aanhangwagenkoppeling (elektrisch wegklapbaar)
- Decoratielijsten Aluminium
- Park Assist
- Hemelbekleding Antrazit
De foto's volgen.
Volgende week vertrekken we voor een week naar Argele Sur Mer.
Groetjes
José
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk BerichtenEerste foto's te vinden in een ander topic : http://www.autoforum.be/showthread.p...w+4+gran+coupe
Leuke combo, maar ik denk dat de volgende toch weer terug iets comfortabeler zal worden.
op gewone banden (non-runflats dus) zou m iets zachter moeten rijden
als je een echte comfy bmw zoekt moet je gaan zoeken naar de zalige E34 5-reeks, de eerste exemplaren kan je al inschrijven als oldtimer
Comment
Comment