Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer heb jij juist besteld ? Ik heb ergens half april besteld en zou geleverd worden week 32, dus week van 4 augustus. Ben enkele dagen daarna 'spijtig genoeg' op vakantie, 'k zou hem dus ook graag wat vroeger hebben. In elk geval is hij volgens de dealer sinds eind vorige week geproduceerd want ik had vandaag gebeld met de vraag of ik het kleur nog kon veranderen, maar kon dus niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
      Wanneer heb jij juist besteld ? Ik heb ergens half april besteld en zou geleverd worden week 32, dus week van 4 augustus. Ben enkele dagen daarna 'spijtig genoeg' op vakantie, 'k zou hem dus ook graag wat vroeger hebben. In elk geval is hij volgens de dealer sinds eind vorige week geproduceerd want ik had vandaag gebeld met de vraag of ik het kleur nog kon veranderen, maar kon dus niet meer.
      Zal bij mij ergens begin april geweest zijn. Vorige week nog bericht gekregen dat levering voorzien was voor 1ste week augustus, maar blijkbaar staat hij nu al in Antwerpen. Hopelijk heb ik hem nog voor vrijdag want dan begint mijn verlof.

Comment

• Ok, dat is ongeveer dezelfde periode als ik en levering was ook voorzien 1e week aug --> met wat chance heel binnenkort hier op de oprit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
          Ok, dat is ongeveer dezelfde periode als ik en levering was ook voorzien 1e week aug --> met wat chance heel binnenkort hier op de oprit
          Ik mag de mijne morgenvroeg gaan afhalen. De eerste die door de garage gelverd gaat worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk Berichten
            Ik mag de mijne morgenvroeg gaan afhalen. De eerste die door de garage gelverd gaat worden.
            En hij ziet er goed uit M1974, ik moet het toegeven ;-) Zalige config en zeker de kleur staat hem voorbeeldig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
              En hij ziet er goed uit M1974, ik moet het toegeven ;-) Zalige config en zeker de kleur staat hem voorbeeldig!
              foto's!!! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk Berichten
                This ^

En vergeet geen topic te openen bij 'mijn duitse auto'! Ge zult den eerste zijn op't forum dan :-)
                BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

Lap, al gespot precies "Car enthusiast" :-)
                  Voor de liefhebbers zal ik in de week enkele foto's plaatsen. Zal iets voor in de loop van volgende week zijn... Even op verlof nu ;-)

Comment

Hierbij enkele foto's van buitenkant. Interieur zal voor volgende week zijn.

Aflevering 1.jpgAflevering 2.jpgAflevering 3.jpgAflevering 4.jpgAflevering 5.jpg

Comment

• Knap ! Proficiat met de aankoop.

Comment

• He,

Ik heb zonet dit BMW 4 reeks topic gevonden,
                        Proficiat M1974 voor je 4 GC.
                        Ik heb de mijne in april besteld bij Jorssen en kreeg deze week te horen dat hij dit week nog zou binnen komen bij hun.
                        Normaal gezien zou ik hem volgende week mogen gaan halen.
                        Eindelijk mijn X3 weg en een wagen naar mijn zin.

Groetjes
                        José

Comment

• Idem hier: besteld april, bericht gekregen van garage vorige maandag dat hij bij hun staat. Nu nog effe wachten op de papieren via de leasingmaatschappij. Zal voor maandag of dinsdag zijn denk ik.

Comment

• Het is zo ver, Jorssen heeft gebeld, de auto mag volgende week dinsdag afgehaald worden.
                            Super

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J4Z Bekijk Berichten
                              Het is zo ver, Jorssen heeft gebeld, de auto mag volgende week dinsdag afgehaald worden.
                              Super
                              Super! Zalige auto. Het is wat aanpassen naar ruimte toe (vorige wagen was een break), maar rijplezier ten top. Ik hoop alleen dat ik mijn verbruik nog wat omlaag krijg. Staat momenteel op 10 liter gemiddeld sinds afhaling van garage bij toch wel vrij rustige rijstijl. Even de reiscomputer op 0 gezet bij een tripje naar Nederland en die 260 km heb ik kunnen afleggen aan 7,4 liter gemiddeld.

Comment

• Welke motor heb jij gekozen, ik heb deze keer voor een benzine gekozen met sportautomaat en M-Pack.
                                Stuur eens wat foto's aub.
                                Man man, ik kan echt niet wachtten tot dinsdag :-)

Groetjes
                                José

Comment

• waarom koos BMW ervoor om (nog) niet de nieuwe 4-cylinder dieselmotoren in de 4GC te leggen? Volgens wat ik lees ind e X3 en 2 active tourer zijn die merkelijk stiller dan de 'oude' generatie, en geluidisolatie van die diesels is niet het sterkste punt in de 3-reeks (en dus ook in de 4-reeks vermoed ik?)
                                  Volgens mij lanceren ze dit nieuw model met oude generatie motoren, om dan binnen een jaar of wat een goeie reden te hebben voor een behoorlijke prijsverhoging als ze de nieuwe diesels erin leggen. Maar misschien zijn er betere redenen? De 5 heeft nu ook reeds de nieuwe diesels dacht ik.
                                  Last edited by ; 03/08/2014, 10:01. Reden: aanvulling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J4Z Bekijk Berichten
                                    Welke motor heb jij gekozen, ik heb deze keer voor een benzine gekozen met sportautomaat en M-Pack.
                                    Stuur eens wat foto's aub.
                                    Man man, ik kan echt niet wachtten tot dinsdag :-)

Groetjes
                                    José
                                    Eerste foto's te vinden in een ander topic : http://www.autoforum.be/showthread.p...w+4+gran+coupe

Ik heb na jaren dieselen gekozen voor de 2 liter benzine. Ook met M-Pack, sportautomaat en adaptieve ophanging.
                                    Leuke combo, maar ik denk dat de volgende toch weer terug iets comfortabeler zal worden. Soit, we blijven denken dat we 20 zijn, maar aan sommige zaken begin ik toch te voelen dat het een veelvoud geworden is

Post dan dinsdag ook maar enkele foto's. Ik bol nu al 14 dagen en heb nog geen enkele andere 4 GC op de weg gezien.

Grtz,

M.

Comment

Eerste foto's te vinden in een ander topic : http://www.autoforum.be/showthread.p...w+4+gran+coupe

Ik heb na jaren dieselen gekozen voor de 2 liter benzine. Ook met M-Pack, sportautomaat en adaptieve ophanging.
                                      Leuke combo, maar ik denk dat de volgende toch weer terug iets comfortabeler zal worden. Soit, we blijven denken dat we 20 zijn, maar aan sommige zaken begin ik toch te voelen dat het een veelvoud geworden is

Post dan dinsdag ook maar enkele foto's. Ik bol nu al 14 dagen en heb nog geen enkele andere 4 GC op de weg gezien.

Grtz,

M.
                                      Knappe wagen hoor, ik heb daarnet je foto's gezien, komt die ook van Jorssen?

Dit is mijn configuratie van de BMW 420i Gran Coupé
                                      1. BMW 420i Gran Coupé
                                      2. Sportautomatische versnellingsbak
                                      3. M Sportpakket
                                      4. Glasiersilver
                                      5. Leder Dakota Zwart
                                      6. Sierlijsten in hoogglanzend zwart
                                      7. Alu velgen styling 400M 18"
                                      8. Adaptieve M Sportophanging
                                      9. Comforttoegang
                                      10. Achteruitrijcamera
                                      11. Elektrisch doorschijnend schuifdak
                                      12. Zonnewerend glas achteraan
                                      13. Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
                                      14. Lendensteun
                                      15. Verwarmde zetels vooraan
                                      16. Opbergpakket
                                      17. PDC
                                      18. Regen- en lichtsensor
                                      19. Xenon
                                      20. Adaptive headlights
                                      21. High Beam Assist
                                      22. Automatische airco met 2 zones
                                      23. Cruise control met remfunctie
                                      24. Lichtpakket
                                      25. Navigatie professional
                                      26. Instrumentencombi High
                                      27. Speed Limit info
                                      28. Aanhangwagenkoppeling (elektrisch wegklapbaar)
                                      29. Decoratielijsten Aluminium
                                      30. Park Assist
                                      31. Hemelbekleding Antrazit

De foto's volgen.
                                      Volgende week vertrekken we voor een week naar Argele Sur Mer.
                                      Groetjes
                                      José
                                      Last edited by ; 04/08/2014, 08:04.

Comment

Leuke combo, maar ik denk dat de volgende toch weer terug iets comfortabeler zal worden.
                                        adaptieve ophanging is harder dan standaard, ook als je m in comfort zet?

op gewone banden (non-runflats dus) zou m iets zachter moeten rijden

als je een echte comfy bmw zoekt moet je gaan zoeken naar de zalige E34 5-reeks, de eerste exemplaren kan je al inschrijven als oldtimer

Comment

• Volgens mijn BMW verkoper:

Standaard ophanging
                                          Adaptive M ophanging (stugger)
                                          M ophanging (stugst)

Comment

Working...
                                          X