Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de laatste foto is het vooral goed te zien.

Comment

• Ah maar dat is feinschliff aluminium ipv chrome, niet?
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Er is inderdaad een verschil tussen de chrome line van de luxury en de alu sierlijsten van bijvoorbeeld het M-pakket.

Comment

• Thx, maar valt wel mee. Daarvoor ga ik mijn M-pack niet laten. Kleurkeuze is moeilijker…
          Last edited by Seth; 19/03/2015, 20:16.
          2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
            Thx, maar valt wel mee. Daarvoor ga ik mijn M-pack niet laten. Kleurkeuze is moeilijker…
            Is ook verkrijgbaar met M-pakket : Exterieurelementen oin Aluminium gesatineerd heet dat ...
            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
              Is ook verkrijgbaar met M-pakket : Exterieurelementen oin Aluminium gesatineerd heet dat ...
              Inderdaad.

Comment

• Ja heb ik aangevinkt, maar ik dacht dat dit hetzelfde was als bij Luxury.
                2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

Ja heb ik aangevinkt, maar ik dacht dat dit hetzelfde was als bij Luxury.
                  En wat wordt de kleur?

Comment

• Ik twijfel serieus over estoril, maar misschien heb ik liever iets anoniemer. :-/

Comment

Ik twijfel serieus over estoril, maar misschien heb ik liever iets anoniemer. :-/
                      Glacier silber dan, altijd juist. En je ziet er mooi de carrosserielijnen in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                        adaptieve ophanging is harder dan standaard, ook als je m in comfort zet?

op gewone banden (non-runflats dus) zou m iets zachter moeten rijden

als je een echte comfy bmw zoekt moet je gaan zoeken naar de zalige E34 5-reeks, de eerste exemplaren kan je al inschrijven als oldtimer
                        Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk Berichten
                        Volgens mijn BMW verkoper:

Standaard ophanging
                        Adaptive M ophanging (stugger)
                        M ophanging (stugst)
                        Dus ook in de stand 'comfort' is de adaptieve ophanging harder dan de standaard ophanging? Ik ging er van uit dat de adaptieve ophanging een meer comfortable rit zou toelaten. Ga dat in ieder geval eens navragen bij de dealer. Want als die dat bevestigt, hoef ik geen adaptieve ophanging en kies ik me LED headlights of de Surround-view in de plaats...

Comment

• Zeker niet twijfelen over adaptieve ophanging als je bezorgt bent over comfort. Ik rijd nu reeds twee maand met adaptieve ophanging en vind dit zeer comfortabel. Nog geen seconde spijt gehad.

Comment

• De planning is om bij het volgend autosalon mijn bmw 4 GC te bestellen. Maar het begint hier heel hard te kriebelen. Welke korting mag je nu verwachten als particulier.

Comment

• Op het salon moet je niet wachten als je goed onderhandeld zou het niet veel mogen schelen met salonkortingen

Comment

• En hoeveel zou de korting dan bedragen ?

Comment

• Binnenkort nieuwe lease bestellen, geraak er maar niet aan uit of ik glacier silver of carbonblack wil. Interieurkeuze is sowieso dakota oyster maar kan mij geen concreet beeld vormen bij wit interieur op zilver, echter is zilver dan weer de perfecte kleur om alle lijnen mooi tot uiting te laten komen.

Bovendien zijn de meeste 4GC in het wild of zwart, of carbon of mineralgrey.

klote weegschaal sterrenbeeld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bushimo Bekijk Berichten
                                    Binnenkort nieuwe lease bestellen, geraak er maar niet aan uit of ik glacier silver of carbonblack wil. Interieurkeuze is sowieso dakota oyster maar kan mij geen concreet beeld vormen bij wit interieur op zilver, echter is zilver dan weer de perfecte kleur om alle lijnen mooi tot uiting te laten komen.

Bovendien zijn de meeste 4GC in het wild of zwart, of carbon of mineralgrey.

klote weegschaal sterrenbeeld!
                                    Allemaal heeeeeel goede redenen om niet te gaan voor wit, zwart, grijs of een afgeleide ervan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                                      Allemaal heeeeeel goede redenen om niet te gaan voor wit, zwart, grijs of een afgeleide ervan !
                                      Hier is de shortlist van kleuren verder ingekort tot Tansanite Blue of Midnight Blue. (Mineral Grey en Citrinschwarz zijn afgevallen)

Comment

• Dan zou ik persoonlijk voor Tansanite Blue gaan , dat Midnight Blue komt soms nogal 'raar' uit de hoek onder bepaalde lichtomstandigheden.

Comment

• Zou je dat eigenlijk kunnen bestellen bv in Yas marina blauw of dat donker grijs(beetje vuilzak grijs)?
                                          Mits meerprijs uiteraard
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by zeramed; 01/05/2015, 11:11.

Comment

Working...
                                          X