Op de laatste foto is het vooral goed te zien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk BerichtenThx, maar valt wel mee. Daarvoor ga ik mijn M-pack niet laten.Kleurkeuze is moeilijker…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIs ook verkrijgbaar met M-pakket : Exterieurelementen oin Aluminium gesatineerd heet dat ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk BerichtenJa heb ik aangevinkt, maar ik dacht dat dit hetzelfde was als bij Luxury.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk BerichtenIk twijfel serieus over estoril, maar misschien heb ik liever iets anoniemer. :-/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichtenadaptieve ophanging is harder dan standaard, ook als je m in comfort zet?
op gewone banden (non-runflats dus) zou m iets zachter moeten rijden
als je een echte comfy bmw zoekt moet je gaan zoeken naar de zalige E34 5-reeks, de eerste exemplaren kan je al inschrijven als oldtimerOorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk BerichtenVolgens mijn BMW verkoper:
Standaard ophanging
Adaptive M ophanging (stugger)
M ophanging (stugst)
Comment
-
Binnenkort nieuwe lease bestellen, geraak er maar niet aan uit of ik glacier silver of carbonblack wil. Interieurkeuze is sowieso dakota oyster maar kan mij geen concreet beeld vormen bij wit interieur op zilver, echter is zilver dan weer de perfecte kleur om alle lijnen mooi tot uiting te laten komen.
Bovendien zijn de meeste 4GC in het wild of zwart, of carbon of mineralgrey.
klote weegschaal sterrenbeeld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bushimo Bekijk BerichtenBinnenkort nieuwe lease bestellen, geraak er maar niet aan uit of ik glacier silver of carbonblack wil. Interieurkeuze is sowieso dakota oyster maar kan mij geen concreet beeld vormen bij wit interieur op zilver, echter is zilver dan weer de perfecte kleur om alle lijnen mooi tot uiting te laten komen.
Bovendien zijn de meeste 4GC in het wild of zwart, of carbon of mineralgrey.
klote weegschaal sterrenbeeld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenAllemaal heeeeeel goede redenen om niet te gaan voor wit, zwart, grijs of een afgeleide ervan !
Comment
Comment