Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
    Zou je dat eigenlijk kunnen bestellen bv in Yas marina blauw of dat donker grijs(beetje vuilzak grijs)?
    Mits meerprijs uiteraard
    Dat kan, als je verkoper wat op de hoogte is.

Hier een voorbeeld van een F30 in Phoenix Gelb, een kleur van de E46 M3.

Last edited by C'Mon; 01/05/2015, 12:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
      Dan zou ik persoonlijk voor Tansanite Blue gaan , dat Midnight Blue komt soms nogal 'raar' uit de hoek onder bepaalde lichtomstandigheden.
      Het is natuurlijk wel 1000 EUR bijleggen voor een kleurtje... Nog aan 't twijfelen. Voor dat geld kan je ook een Surround view nemen, of een adaptieve ophanging. Niet dat die twee laatste nu echt nodige opties zijn, maar toch...
      BMW 420dA : >>>

Comment

• Nog 3weken en ik heb mijn 4gc.
        De benz zal nog 3weekjes hard moeten werken voordat hij op verdiende verlof gaat en nodig zal hebben ( dat spel heeft serieus afgezien ) .

Comment

• Ik heb frozen grey en dat stond ook niet in de lijst maar was geen enkel probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk Berichten
            Ik heb frozen grey en dat stond ook niet in de lijst maar was geen enkel probleem.
            Betaalbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
              @fdeville
              Denk dat dat vrij simpel te doen is hoor. Dat eindstukje zit normaalgezien met een klamp vast dus kan er zo weer op of af. Dan kan je dit stuk in de plaats monteren: http://www.salesafter.eu/product_inf...320d-420d.html
              Je zal dan juist nog een klein stuk uit de bumper moeten snijden wss en afwerken met een randje. Als je M sport pakket hebt kan je eventueel een diffusor van een 430 installeren.
              Ik kom nog eens terug op bovenstaande. Ik heb dat nog niet kunnen/durven doen want ik heb geen M bumper (is een modern line). Heeft iemand dit al gedaan intussen ? Dus zonder m-bumper op één of andere manier toch dubbele uitlaat. (en please...begin niet te "zagen" over de vraag of het nu wel of not done is een dubbele uitlaat op een 418-420 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                (en please...begin niet te "zagen" over de vraag of het nu wel of not done is een dubbele uitlaat op een 418-420 )
                Wrong forum...
                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                  Het is natuurlijk wel 1000 EUR bijleggen voor een kleurtje... Nog aan 't twijfelen. Voor dat geld kan je ook een Surround view nemen, of een adaptieve ophanging. Niet dat die twee laatste nu echt nodige opties zijn, maar toch...
                  Ik had ook geen €1000 over voor een individual kleurtje, de adaptieve ophanging kan ik je echter alleen maar aanraden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                    Ik had ook geen €1000 over voor een individual kleurtje, de adaptieve ophanging kan ik je echter alleen maar aanraden!
                    Tja, je hebt die nodig als je er grotere velgen onder zet, omdat het anders te hard wordt. Maar ik kies - bewust - voor 17 duimers, en dan is de standaardophanging meer dan voldoende.

Comment

• Ben gaan testrijden met cabrio, mkit en 19 duimers zonder adaptieve en comfort viel allemaal nog best mee hoor. Tis niet dat je uit je kleren davert of je je valse tanden bijeen moet zoeken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bushimo Bekijk Berichten
                        Ben gaan testrijden met cabrio, mkit en 19 duimers zonder adaptieve en comfort viel allemaal nog best mee hoor. Tis niet dat je uit je kleren davert of je je valse tanden bijeen moet zoeken...
                        Ik heb hem gereden met adaptieve, op 19 inchers in comfortstand en had erna rugpijn. Verder hebben zo'n grote velgen wat mij betreft een enorm hoog Johnny-gehalte, en verhogen ze het verbruik met bijna 10% (het lage verbruik is één van de belangrijkste reden waarom ik met BMW rij). Dus mij zegt het absoluut niets.

Comment

• Ja, het is sowieso harder dan 17 duimers, en 17 duimers gaan uiteraard meer comfort geven. Wou maar zeggen dat het best nog meevalt, had het veel slechter verwacht. Verbruik is een goede reden als je daar op let, Johnny gehalte is natuurlijk subjectief.

Comment

Tja, je hebt die nodig als je er grotere velgen onder zet, omdat het anders te hard wordt. Maar ik kies - bewust - voor 17 duimers, en dan is de standaardophanging meer dan voldoende.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bushimo Bekijk Berichten
                            Ja, het is sowieso harder dan 17 duimers, en 17 duimers gaan uiteraard meer comfort geven. Wou maar zeggen dat het best nog meevalt, had het veel slechter verwacht. Verbruik is een goede reden als je daar op let, Johnny gehalte is natuurlijk subjectief.
                            Vraag me af of dat niet meer te maken heeft de RFT banden die je krijgt bij grotere velgen? Ik rij nu zelf voor de eerste maal met RFT (en adaptieve ophanging) en man... wat is me dat?! Ik zal het uitzingen omdat het gloednieuwe banden zijn maar geen tweede keer...

Comment

(het lage verbruik is één van de belangrijkste reden waarom ik met BMW rij). Dus mij zegt het absoluut niets.
                              Rare stelling hoor.
                              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                              current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bushimo Bekijk Berichten
                                Ja, het is sowieso harder dan 17 duimers, en 17 duimers gaan uiteraard meer comfort geven. Wou maar zeggen dat het best nog meevalt, had het veel slechter verwacht. Verbruik is een goede reden als je daar op let, Johnny gehalte is natuurlijk subjectief.
                                Wees wel voorzichtig dat je mijn fout niet herhaalt : omdat indie RFT banden zo kotsmoe was, heb ik de meest zachte banden gelegd.. Rijd wel ok zolang je er niet sportief mee gaat rijden bij hoge snelheden ook niet ideaal.

beste is mi een sportieve non RFT band

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                  Rare stelling hoor.
                                  Oh ja?
                                  Waarom?
                                  BMW produceert zowat de zuinigste motoren in verhouding tot hun vermogen (op Volvo na misschien).
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                    Rare stelling hoor.
                                    Ik snap niet wat daar raar aan is.Ik heb heel wat wagens getest,en alleen met BMW slaag ik erin een verbruik neer te zetten dat overeenstemt met het normverbruik. Met mijn 520d heb ik het voorbije jaar 5,5l/100 km werkelijk verbruik gehaald, het normverbruik voor die motor is 5,3l/100km. Met de huidige 318d (die ik tegenwoordig enkele keren als vervangwwagen heb meegekregen) rijd ik rond de 4,3l/100 km.

En 18" banden verbruiken aanzienlijk meer dan 17" banden, dus ze interesseren me geen reet.

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                    Oh ja?
                                    Waarom?
                                    BMW produceert zowat de zuinigste motoren in verhouding tot hun vermogen (op Volvo na misschien).
                                    Tja de collega's die met een D4 motor rijden klagen steen en been over 't hoge verbruik. Als je op spritmonitor kijkt heb je een blz mensen die onder de 4,7 l/100 km effectief zitten met een 320d : http://www.spritmonitor.de/en/overvi...20&powerunit=2
                                    Neem de Volvo V60 en niemand geraakt onder de 5 l/100 km met de D4 http://www.spritmonitor.de/en/overvi...D4&powerunit=2
                                    Last edited by BertVS; 06/05/2015, 20:04.

Comment

• Ik heb die d4 en zit rond de 7.9 dus zuinig is ie niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                        Oh ja?
                                        Waarom?
                                        Omdat verbruik maar een deel is van de prijs / km van een voertuig en aangezien een BMW relatief duur is... Begrijp je?

Ik kon met mijn 320d ook gemakkelijk 4.5 liter halen bij 120 en zelfs 3.3 bij 90. maar als je weinig wil verbruiken om uw kost per km laag te houden kan je toch beter een goedkopere wagen kopen ?

Met mijn 330d kan ik bij heel heel rustig rijden en lage snelheid ( bv 110) zelfs onder de 5 komen, maar als ik gewoon doorknal en 150+ rijd kom ik zelfs nog maar aan 7.5.

BMWs verbruiken weinig maar ik zou er niet speciaal 1 voor kopen aangezien de afschrijving de grootste kost is

Comment

• Beetje krom om dan te zeggen dat men een goedkopere wagen moet kopen?
                                          Als je in dat luxe segment een auto wil (voor bijkomende redenen behalve zuinigheid) dan is BMW 1 van de betere opties (al zou ik op dit moment toch ook eens naar MB kijken) dus dat is het overwegen waard.

Als ik 40K wil spenderen aan een luxe auto met de gedachte om daarna zo min mogelijk aan de pomp te betalen is het toch logisch dat dat een argument is?

Comment

Working...
                                          X