Oorspronkelijk geplaatst door BDP
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenIk vind hem enorm lelijk hier rijden er een paar rond zelfs stevig uitgerust en toeters en bellen, blijft een quasimodo
De 4 GC vind ik te doen, 3 GT doet pijn aan mijn ogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenVerbazend hoe weinig ik zo'n 4GC nog maar gezien heb. Het is toch één van de mooiste BMW's die er zijn en toch zie ik veel meer 3GC's.Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenVerbazend hoe weinig ik zo'n 4GC nog maar gezien heb. Het is toch één van de mooiste BMW's die er zijn en toch zie ik veel meer 3GC's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk ga ook een 4 gc bestellen volgende maand. Een 430d met mpakket , sportautomaat , navi pro en last but not least Een rode. Dan heeft hij zowat alles wat ik wil. Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik de xdrive ook ga nemen.
425d met wat meer opties is ook een mogelijkheid maar zo een 3liter is een beest en geeft mij meer plezier dan opties.
Jammer dat er in het Mercedes gamma niets meer vergelijkbaar is wat mij boeit .
xDrive : wat mij betreft een aanradere !
425d met wat meer opties is ook een mogelijkheid maar zo een 3liter is een beest en geeft mij meer plezier dan opties : ook daar kan ik je volledig in volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten't Zal dus waarschijnlijk een 420d worden voor mij, alleen over de buitenkleur wordt ik het maar niet eens met mezelf. Ik heb nog twee maanden de tijd om daar over na te denken. Op dit ogenblik is mijn voorkeur citrinschwarz (Mineral Grau, Midnight Blue of Tansanite Blue zijn nog in de running).
't Wordt er eentje met 17" trouwens (met adaptieve vering), voor 't comfort én 't verbruik.
Ik vind de 320 eigenlijk mooier, maar de koffer in die laatste lijkt me zoveel minder praktisch...
Het ene gaat wat meer richting stijl, de andere kleur meer richting sportief.
Speel eens wat op de configurator met de kleuren van de binnenbekleding, d'er zijn combinaties mogelijk die veel mooier/leuker zijn dan bijv. leasegrijs buiten met een zwarte of beige binnenkant !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten3gt , Aaargh de 4gc is een van de mooiste nu
De 4GC is sowieso al handiger dan m'n F10 door de grote kofferklep, maar wel krapper vanbinnen natuurlijk ... Ook al rijd ik 90% alleen, voor de kindjes is het een stuk minder. Heb de 3gt eigenlijk geschrapt van mijn lijstje, dan liever een X3 als ik bij BMW blijf (en het geen 4GC zou worden ...)
De nieuwe diesels zijn nog eens een stuk zuiniger, dacht 118g voor de 420d xdrive ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenMidnight Blue of Tansanite Blue !
Het ene gaat wat meer richting stijl, de andere kleur meer richting sportief.
Speel eens wat op de configurator met de kleuren van de binnenbekleding, d'er zijn combinaties mogelijk die veel mooier/leuker zijn dan bijv. leasegrijs buiten met een zwarte of beige binnenkant !
Interieur wil ik sowieso Individual Merino Muskat + Merino bekleed dashboard, ik vind dat een onwijs mooie kleur.
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichtenklopt, daarnet in de garage nog eens beiden goed vergeleken aan gezien ik eind dit jaar moet bestellen. Puur rationeel de 3gt (plaats, functioneler), maar ik vind het zo'n lelijk gedrocht ...
De 4GC is sowieso al handiger dan m'n F10 door de grote kofferklep, maar wel krapper vanbinnen natuurlijk ... Ook al rijd ik 90% alleen, voor de kindjes is het een stuk minder. Heb de 3gt eigenlijk geschrapt van mijn lijstje, dan liever een X3 als ik bij BMW blijf (en het geen 4GC zou worden ...)
De nieuwe diesels zijn nog eens een stuk zuiniger, dacht 118g voor de 420d xdrive ...
Ik heb nu een F11 520, rijd ook bijna altijd alleen, kinderen rijden nog één keer per week met me mee. Die zullen moeten leven met de wat beperktere hoofdruimte.
Met 17" velgen geeft de 420d 106gr CO2 (4,0 l/100 km), 't verschil met 18" was met de nieuwe motoren wel een pak groter (dacht 114gr voor 18"). Zelf vind ik alleen de 18"velgen van de luxury-line mooi, maar met zo'n verchroomde grille wordt heel die auto verneukt volgens mij. En mijn rug protesteert tegen 18".
4wd interesseert me niet, dat heb ik dus niet nagevraagd, maar moet ongeveer 120 gr zijn, als ik kijk naar de verschillen tussen de 520d en de 520 d xdrive
Comment
-
BMW 4 Gran Coupé
Ik vind de 3gt toch niet zo lelijk als de meeste hem hier bestempelen. Ik vind de 4gc wel mooier dan de 3gt en de 3. Vind de 3gt ook mooier dan de gewone 3. Veel hangt wel af van de kleur. Om 1 of andere reden vind ik de 3gt een mooie wagen in een lichte kleur zoals zilver maar in een donkere kleur al een heel pak minder. Een gewone drie vind ik maar nix, zeker niet zonder m pakket. Voor mij zelfs de lelijlste dreier ooit gemaakt. Die neus is veel te laag en smal, in de 4serie vind ik dat hij veel beter in proportie is met de redt van de wagen, al is het zowat hetzelfde... Moeilijk uit te leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk ga ook een 4 gc bestellen volgende maand. Een 430d met mpakket , sportautomaat , navi pro en last but not least Een rode. Dan heeft hij zowat alles wat ik wil. Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik de xdrive ook ga nemen.
425d met wat meer opties is ook een mogelijkheid maar zo een 3liter is een beest en geeft mij meer plezier dan opties.
Jammer dat er in het Mercedes gamma niets meer vergelijkbaar is wat mij boeit .
Ik heb zelf een F31 met M-pack in Melbourne red en kan rode wagens alleen maar toejuichen! Een beetje kleur brengen in de maatschappijSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenZo'n rode 4 Gran Coupe met M-pack zal super knap zijn! Ik dacht alleen dat Melbourne red niet combineerbaar was met het M-pack op de 4 GC? Misschien individual?
Ik heb zelf een F31 met M-pack in Melbourne red en kan rode wagens alleen maar toejuichen! Een beetje kleur brengen in de maatschappij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenToen ik vorig jaar mijn 435 bestelde, was het inderdaad zo dat op de 4GC het sportieve Mpack niet te combineren was met het sportieve Melbourne Red.
Because red and mpack it will be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDat is nu ook zo . De verkoper ging dat navragen en moet het niet gaan is dat geen ramp. Dan word het melbourne rood en word het m pakket direct bij de levering nageplaats.
Because red and mpack it will be.
Het Melbourne Red zie je al zeer veel op de F30/31, en op de 4GC. Wel enigzins wat jammer ook, want nu ben ik niet meer zo exclusief met mijn rood kleurke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZeer goede keuze.
Het Melbourne Red zie je al zeer veel op de F30/31, en op de 4GC. Wel enigzins wat jammer ook, want nu ben ik niet meer zo exclusief met mijn rood kleurke
Comment
Comment