Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ixxel Bekijk Berichten
    @arno69

tevreden van de motorisatie?

Ik ga naar alle waarschijnlijkheid ook GC aanschaffen, alleen ben ik nog aan het twijfelen kwa motorisatie, diesel of benzine.
    Momenteel rij ik rond de 15K per jaar.
    Bij 15k / jaar zonder twijfel benzine.. Vanaf 2018 is het de overheid ook verplicht om diesel evenveel te laten kosten als benzine (Europese regelgeving) en benzine rijdt aangenamer, alleen maar voordelen
    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
    current : BMW 330D F30

Comment

• Knap,maar zo jammer dat er bijna geen enkele chrome kind heeft. Vr een GC echt een must!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Knap,maar zo jammer dat er bijna geen enkele chrome kind heeft. Vr een GC echt een must!
        Dat wou ik dus net niet, zo zie je maar smaken verschillen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
          Ja dan valt dat mee met die 5000km.

Anderzijds SUPER knappe wagen!
          En die kleur is inderdaad wel slick...
          Meerprijs ongeveer?

Veel plezier ermee!
          Ongeveer 2500€ voor deze kleur, op 1000€ na ong. evenveel opties als de standaardprijs, maar dat maakt hem dus vrij uniek, maar het plezante er van vind ik dat veel mensen hem mooi vinden en de niet kenners waarschijnlijk aan een 3-serie denken, dus niet aanstootgevend als ik bijv. bij een klant kom :-)

Comment

• Zeer knap, dat kleur is magnifiek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
              Bij 15k / jaar zonder twijfel benzine.. Vanaf 2018 is het de overheid ook verplicht om diesel evenveel te laten kosten als benzine (Europese regelgeving) en benzine rijdt aangenamer, alleen maar voordelen
              Als de prijzen gelijk gezet worden en er zijn geen bijkomende taksen om te compenseren dan heb je dus enkel verbruik.
              Pak 4 à 5 liter per 100km verschil?
              Dus op 15K/jaar is dat 600 à 750 euro. Valt inderdaad mee, ook omdat die benzine in aankoop wellicht goedkoper is(?)

Comment

• 4 a 5 liter meer? Dat is wel heel ruim gerekend. Als je even hard op je gas duwt bij een diesel of een benzinemotor zal je denk ik 3 liter max meer verbruiken per 100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demaarten Bekijk Berichten
                  4 a 5 liter meer? Dat is wel heel ruim gerekend. Als je even hard op je gas duwt bij een diesel of een benzinemotor zal je denk ik 3 liter max meer verbruiken per 100km
                  Mogelijk. Een diesel zit je gauw 2 à 3 liter hoger dan gemiddelde die ze opgeven. Bij een benzine 3 à 4 liter (en eigenlijk nog meer uit eigen ervaring).
                  Standaard heb je al meer dan 2 liter verschil volgens opgave en neem dan nog maar eens zeker 2 erbij.

Nu heb ik wel gemerkt dat de benzine duurder is in aankoop ... zonde.
                  Dus en duurder en hoger verbruik en momenteel de benzine zelf die ook nog duurder is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                    Mogelijk. Een diesel zit je gauw 2 à 3 liter hoger dan gemiddelde die ze opgeven. Bij een benzine 3 à 4 liter (en eigenlijk nog meer uit eigen ervaring).
                    Standaard heb je al meer dan 2 liter verschil volgens opgave en neem dan nog maar eens zeker 2 erbij.

Nu heb ik wel gemerkt dat de benzine duurder is in aankoop ... zonde.
                    Dus en duurder en hoger verbruik en momenteel de benzine zelf die ook nog duurder is.
                    Ik kom ook tot dezelfde conclusie...

Comment

• Bij een naft zit je gemakkelijk +4 liter en bij een diesel éérder +2liter

Comment

• Algemeen ja maar die BMW diesels zijn wel zuinig vind ik

Comment

• Wat goed overeenkomt met het werkelijk verbruik is in mijn geval het 'stadsverbruik' (diesel)
                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                          current : BMW 330D F30

Comment

• Zou er een verschil zijn bij het bestellen van de wagen in de maand november of wachten tot er autosalon is?

Comment

• Nee, normaal niet. Kortingen verplaatsen zich over't algemeen gewoon. Zeker voor bedrijven maakt't geen cent uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                Nee, normaal niet. Kortingen verplaatsen zich over't algemeen gewoon. Zeker voor bedrijven maakt't geen cent uit.
                                Inderdaad, zo is dat. Elke periode van het jaar is er wel een korting of specifieke actie.

Comment

• Vrijdag levering

Comment

• Proper! Motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door superplastik Bekijk Berichten
                                      proper! Motor?
                                      418 d

Comment

• Nooooo why?

Comment

• Why not ?

Comment

Working...
                                          X