Ik heb 2 weken geleden een 1 reeks gekocht ook op de vennootschap en ben nu aant kijken voor tweede wagen, eventueel de GC maar nog was de korting 8,5. Dit wat bij garage Meersman te ninove.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
[QUOTE=Malvo;5450305]Dit wordt een bedrijfswagen in een vennootschap. En tevens mijn tweede wagen die ik bij hen koop. Dat kan een rol spelen.
Al is Dejonckheere gekend over het algemeen iets goedkoper te zijn dan andere concessiehouders in de streek.[/QUOTE
Dat dacht ik dus ook, maar heb mijn mening moeten herzien nadat ik het bedrag voor overname van mijn vorige wagen te oren kreeg.(die ook bij hen was aangekocht)
Ik denk dat de korting afhangt van meerdere factoren
zoals datum van aankoop,model wagen, overname en vooral (denk ik) de beslissing van de verkoper.
Mijn wagens koop ik als particulier aan, hoewel ik ook zaakvoerder ben van een vennootschap, dus die eerste stelling gaat ook niet op.
Verder :proficiat met de aankoop van deze mooie wagen.
Comment
-
Bij Meersman kreeg ik ook minder korting bij mijn aankoop maar vooral een slechte ontvangst.
Kwam langs informeren voor een auto die ik ongeveer 6 maand later nodig had en ze zeiden me doodleuk eens terug te komen 2 of 3 maand later ... sic.
Toch nog terug geweest voor testrit e.d. maar uiteindelijk gekocht in Aalst.
Korting vergelijkbaar maar veel betere verkoper.
Comment
-
De mijne gekocht bij Meerseman in Ninove. Heel erg goede ontvangst gekregen, heel goeie opvolging, uitgebreidde uitleg bij aflevering inclusief felicitaties door "den baas" met 2 flessen wijn er bij. Dus niks dan lof, vind het raar dat je daar slechte ontvangst hebt gekregen. Bij Vandenbroeck in Dilbeek trouwens ook heel professioneel ontvangen geweest, maar heb de wagenuiteindelijk in Ninove gekocht omdat de korting daar ietske hoger was en ik woon iets dichter bij Ninove.
'k Was wat anders gewoon bij Audi garages in het verleden...ze kunnen er bij Audi nog iets van leren.Last edited by fdeville; 29/10/2014, 11:36.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenDe mijne gekocht bij Meerseman in Ninove. Heel erg goede ontvangst gekregen, heel goeie opvolging, uitgebreidde uitleg bij aflevering inclusief felicitaties door "den baas" met 2 flessen wijn er bij. Dus niks dan lof, vind het raar dat je daar slechte ontvangst hebt gekregen. Bij Vandenbroeck in Dilbeek trouwens ook heel professioneel ontvangen geweest, maar heb de wagenuiteindelijk in Ninove gekocht omdat de korting daar ietske hoger was en ik woon iets dichter bij Ninove.
'k Was wat anders gewoon bij Audi garages in het verleden...ze kunnen er bij Audi nog iets van leren.
Maar zo'n GC4 ... nice!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk BerichtenAangezien foto's opladen bij me momenteel niet lukt...
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...10384424_o.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk BerichtenKnap, enkel jammer van het (lelijke) logo van de garage op de koffer.
Garages
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenKnappe 4GC, maar is die niet beenhard door die 19 inchers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk BerichtenHeel mooi dat mat zilver. Is dat een individual kleur ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ixxel Bekijk Berichten@arno69
tevreden van de motorisatie?
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid ook GC aanschaffen, alleen ben ik nog aan het twijfelen kwa motorisatie, diesel of benzine.
Momenteel rij ik rond de 15K per jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk BerichtenHij is echt wel snel, ik wel de sportautomaat, natuurlijk is een 435 nog sneller, het verbruik is tot nu toe niet zo geweldig, ong 13l/100km, kan natuurlijk nog iets zakken en mijn rijstijl is ook niet zuinig. Maar dat zal mij worst wezen met mijn 5000km/jaar.:-)
Anderzijds SUPER knappe wagen!
En die kleur is inderdaad wel slick...
Meerprijs ongeveer?
Veel plezier ermee!
Comment
Comment