Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb 2 weken geleden een 1 reeks gekocht ook op de vennootschap en ben nu aant kijken voor tweede wagen, eventueel de GC maar nog was de korting 8,5. Dit wat bij garage Meersman te ninove.

Comment

• Woon in de omgeving van Aalst, Roeselare is dan wel een beetje uit de buurt. Zal voor particulier wel een beetje minder zijn vrees ik.

Comment

• [QUOTE=Malvo;5450305]Dit wordt een bedrijfswagen in een vennootschap. En tevens mijn tweede wagen die ik bij hen koop. Dat kan een rol spelen.

Al is Dejonckheere gekend over het algemeen iets goedkoper te zijn dan andere concessiehouders in de streek.[/QUOTE

Dat dacht ik dus ook, maar heb mijn mening moeten herzien nadat ik het bedrag voor overname van mijn vorige wagen te oren kreeg.(die ook bij hen was aangekocht)
        Ik denk dat de korting afhangt van meerdere factoren
        zoals datum van aankoop,model wagen, overname en vooral (denk ik) de beslissing van de verkoper.

Mijn wagens koop ik als particulier aan, hoewel ik ook zaakvoerder ben van een vennootschap, dus die eerste stelling gaat ook niet op.

Verder :proficiat met de aankoop van deze mooie wagen.
        Last edited by ; 26/10/2014, 17:05.

Comment

• Bij Meersman kreeg ik ook minder korting bij mijn aankoop maar vooral een slechte ontvangst.
          Kwam langs informeren voor een auto die ik ongeveer 6 maand later nodig had en ze zeiden me doodleuk eens terug te komen 2 of 3 maand later ... sic.
          Toch nog terug geweest voor testrit e.d. maar uiteindelijk gekocht in Aalst.
          Korting vergelijkbaar maar veel betere verkoper.

Comment

• De mijne gekocht bij Meerseman in Ninove. Heel erg goede ontvangst gekregen, heel goeie opvolging, uitgebreidde uitleg bij aflevering inclusief felicitaties door "den baas" met 2 flessen wijn er bij. Dus niks dan lof, vind het raar dat je daar slechte ontvangst hebt gekregen. Bij Vandenbroeck in Dilbeek trouwens ook heel professioneel ontvangen geweest, maar heb de wagenuiteindelijk in Ninove gekocht omdat de korting daar ietske hoger was en ik woon iets dichter bij Ninove.
            'k Was wat anders gewoon bij Audi garages in het verleden...ze kunnen er bij Audi nog iets van leren.
            Last edited by fdeville; 29/10/2014, 11:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
              De mijne gekocht bij Meerseman in Ninove. Heel erg goede ontvangst gekregen, heel goeie opvolging, uitgebreidde uitleg bij aflevering inclusief felicitaties door "den baas" met 2 flessen wijn er bij. Dus niks dan lof, vind het raar dat je daar slechte ontvangst hebt gekregen. Bij Vandenbroeck in Dilbeek trouwens ook heel professioneel ontvangen geweest, maar heb de wagenuiteindelijk in Ninove gekocht omdat de korting daar ietske hoger was en ik woon iets dichter bij Ninove.
              'k Was wat anders gewoon bij Audi garages in het verleden...ze kunnen er bij Audi nog iets van leren.
              De tweede verkoper die ik erna gezien heb, was een stuk beter en had ik die direct ontmoet dan had het anders kunnen lopen. Voor mijn toekomstige wagen geef ik hun echter ook weer een kans en wellicht ga ik voortaan wel naar daar voor mijn onderhoud want is op minder dan 5 minuten rijden voor mij en nu moet ik anders 45 minuten rijden.

Maar zo'n GC4 ... nice!

Comment

• Schone beemer!
                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Super!

Comment

• Zo is het wat handiger:

IRIDIUM
                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                    Helderzienden

Comment

• Knap, enkel jammer van het (lelijke) logo van de garage op de koffer.
                      Garages

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
                        Knap, enkel jammer van het (lelijke) logo van de garage op de koffer.
                        Garages
                        Ik vind dat eigenlijk mooi, is ook een toffe garage.

Comment

• Knappe 4GC, maar is die niet beenhard door die 19 inchers?
                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                          current : BMW 330D F30

Comment

• @arno69

tevreden van de motorisatie?

Ik ga naar alle waarschijnlijkheid ook GC aanschaffen, alleen ben ik nog aan het twijfelen kwa motorisatie, diesel of benzine.
                            Momenteel rij ik rond de 15K per jaar.

Comment

• Heel mooi dat mat zilver. Is dat een individual kleur ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                Knappe 4GC, maar is die niet beenhard door die 19 inchers?
                                Het zijn 20 inchers, maar wat is hard he..:-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk Berichten
                                  Heel mooi dat mat zilver. Is dat een individual kleur ?
                                  Ja frozen grey

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ixxel Bekijk Berichten
                                    @arno69

tevreden van de motorisatie?

Ik ga naar alle waarschijnlijkheid ook GC aanschaffen, alleen ben ik nog aan het twijfelen kwa motorisatie, diesel of benzine.
                                    Momenteel rij ik rond de 15K per jaar.
                                    Hij is echt wel snel, ik wel de sportautomaat, natuurlijk is een 435 nog sneller, het verbruik is tot nu toe niet zo geweldig, ong 13l/100km, kan natuurlijk nog iets zakken en mijn rijstijl is ook niet zuinig. Maar dat zal mij worst wezen met mijn 5000km/jaar.:-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk Berichten
                                      Hij is echt wel snel, ik wel de sportautomaat, natuurlijk is een 435 nog sneller, het verbruik is tot nu toe niet zo geweldig, ong 13l/100km, kan natuurlijk nog iets zakken en mijn rijstijl is ook niet zuinig. Maar dat zal mij worst wezen met mijn 5000km/jaar.:-)
                                      Ja dan valt dat mee met die 5000km.

Anderzijds SUPER knappe wagen!
                                      En die kleur is inderdaad wel slick...
                                      Meerprijs ongeveer?

Veel plezier ermee!

Comment

Working...
                                      X