Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allez, die HK is toch wel intelligenter dan dat? Daar verbaas ik me over.
    Ik hoor't verschil sowieso niet maar ik dacht dat HK toch wel een naam hoog te houden had op dat gebied.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
      Als je de topinstallatie van BMW neemt op geluidsgebied, of het nu HK is of High End, dan zit je relatief goed.
      Goed : omdat dat goed speelt en zuiver speelt.
      Relatief : omdat zowel de hoge, lage als mid-tonen door alle luidsprekers gejaagd worden.
      Dus - een beetje cru gesteld, maar soit - je hoort geen bas of je hoort de bas door alle luidsprekers.

Met het geld dat je uitgeeft aan HK of High End, kan je eigenlijk betere componenten kopen. RadioCd, versterker, composet (2 mids en 2 highs) en sub. Heel eenvoudig, maar kwalitatief spul, zal een pak beter klinken.

Natuurlijk, alles zit nu redelijk mooi ingebouwd en alles is geïntegreerd. Dus de audio d'er uit gooien en vervangen, is niet zo eenvoudig...
      BMW heeft drie niveaus he, standaard, Hifi en HK, daar zit toch telkens verschil op hoor.
      Maar inderdaad, voor de prijs van de Hifi koop je ook een Alpine kit kopen, mét extra versterker.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• haha, nu moet ik opeens aan die stickers van vroeger denken : the alpine touch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
          haha, nu moet ik opeens aan die stickers van vroeger denken : the alpine touch
          Vorige week nog achter gezocht op het www... geen zinnige afbeelding van gevonden...

Comment

• Ik vind de standaard radio goed genoeg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
              Vorige week nog achter gezocht op het www... geen zinnige afbeelding van gevonden...

Zo zag het eruit. Maar een foto van een auto met de sticker is inderdaad niet (?) te vinden.
              Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• D'er was toch ook een sticker met alleen de tekst the alpine touch zonder wat anders bij, niet ?

Comment

• Komende zaterdag ga ik mijn 420i GC bestellen.
                  BMW 420i Gran Coupé

B39 Mineralgrau
L
                  CL5 Leder Dakota Korallrot/Akzent Schwarz
                  2PA Antidiefstalbouten

2VB Weergave bandendruk

316 Automatische bediening van de achterklep
                  423 Fluwelen tapijten
                  465 Doorlaadsysteem (40/20/40)

493 Opbergpakket

4AE Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
                  502 Hogedrukreiniging koplampen

521 Regen- en lichtsensor

544 Cruise Control met remfunctie

5DA Desactivatie passagiersairbag

6AC Intelligent Emergency Call –
                  eCall
6AE BMW Teleservices
886
                  337 M sportpakket

2PE Alu velgen styling 400 M 18"
                  481 Sportzetels vooraan

704 M sportophanging

710 M sportstuur

715 M Aërodynamicapakket

760 Shadow Line hochglänzend

775 Hemelbekleding Anthrazit

XE7 BMW Individual decoratieve lijsten Pianolack Schwarz
                  7LF Model M Sport
                  ZB3 Exclusive Pack

431 Automatisch dimmende binnenspiegel
                  508 Park Distance Control (PDC)

534 Automatische airconditioning met 2 zones

552 Adaptive LED headlights
                  563 Lichtpakket

5AC High Beam Assist

609 Navigatiesysteem Professional
                  6NS Comforttelefonie met uitgebreide smartphone connectiviteit
                  ZB5 Seating Pack

459 Zetels, elektrisch + geheugen
                  494 Verwarmde zetels vooraan
                  ZB6 Entertainment Pack
                  654 DAB-Tuner
                  688 Harman/kardon Surround Sound System
                  258 Runflat banden
                  2TB Sportautomatische versnellingsbak

302 Alarmsysteem

322 Comforttoegang
                  430 Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
                  610 Head-Up Display

6WA Instrumentencombi High
                  868 Spraakversie Nederlands
                  ZKS Veiligheidskit

ZOR Niet-gereduceerd vermogen

Mocht ik iets vergeten zijn, laat het gerust weten.

Comment

• Uw bescheidenheid en een deftige motor..

Comment

• Lol (kein sechser)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                        Komende zaterdag ga ik mijn 420i GC bestellen.
                        BMW 420i Gran Coupé

B39 Mineralgrau L
                        ...

je bent vergeten een koetswerkkleur te bestellen

maar toch gefeliciteerd en veel plezier d'rmee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                          Uw bescheidenheid en een deftige motor..

Hahaha, nee niet echt, want Autoforum is een echt leaseslet forum geworden dus kleine motortjes bij de vleet.
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                            Hahaha, nee niet echt, want Autoforum is een echt leaseslet forum geworden dus kleine motortjes bij de vleet.
                            Ben particulier, zou nooit auto willen van baas, brengt verplichtingen mee.

Comment

• Er zijn geen kleuren. :-) Enkel rood, en met M-pack enkel Estoril. De rest zijn allemaal donkere kleuren of wit/grijs.
                              Daarmee dat ik zelf normaal voor Mondstein ga gaan, en als dat niet meer beschikbaar is, zilver. Tansanitblau is ook te donker.
                              2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

Ben particulier, zou nooit auto willen van baas, brengt verplichtingen mee.
                                Wat een reacties hier weer...proficiat met de (toekomstige) aankoop
                                Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                                  Er zijn geen kleuren. :-)
                                  Bij Individual heb je elke kleur die je maar wil, wel zwaar afdokken dan natuurlijk...
                                  2.0 JTDm

Comment

• Veel plezier er mee Heintje !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                      Bij Individual heb je elke kleur die je maar wil, wel zwaar afdokken dan natuurlijk...
                                      Enig idee hoeveel dat dan is? Voor een voorgedefinieerd niet-mat invidivual kleur is het "maar" €1000.
                                      2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                                        Er zijn geen kleuren. :-) Enkel rood, en met M-pack enkel Estoril. De rest zijn allemaal donkere kleuren of wit/grijs.
                                        Daarmee dat ik zelf normaal voor Mondstein ga gaan, en als dat niet meer beschikbaar is, zilver. Tansanitblau is ook te donker.
                                        Waarom geen Champagner Quartz dan? Ook een erg leuke kleur https://youtu.be/l0pEEz-vieo

Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                                        Enig idee hoeveel dat dan is? Voor een voorgedefinieerd niet-mat invidivual kleur is het "maar" €1000.
                                        Staat niet in de prijslijst van de 4 gran coupé vermeld. Maar voor de nieuwe BMW3 staat er "BMW Individual Sonderlackierung 3300 EUR".
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

Misschien heb je iets te veel besteld...

Hou je van klassieke muziek ?
                                          Toen ik een jaartje terug mijn 4 bestelde, had ik ook geïnformeerd en toen werd mij gezegd dat een DAB-tuner voorlopig alleen nog maar zien had voor stations met klassieke muziek. Voor de populaire stations zou dat nog niet echt zijn wat het moet zijn...

En als ik toch eens stout mag zijn : neem liefst een andere motor en zeker een echte kleur.

Alvast succes d'er mee !

Comment

Working...
                                          X