heeft er iemand ConnectedDrive Services Pack genomen, twijfel of ik dit zou nemen. Is het een meerwaarde of niet ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Ik deel graag enkele foto's van mijn 4 Gran Coupé met jullie. Het is een 428i M sport. Het is misschien niet iedereen zijn smaak, maar ik heb er niet-originele velgen onderliggen. Grootste plus daarbij: ik heb géén runflats meer en amai, dat is een wereld van verschil voor het rijcomfort! De wagen is comfortabel er voelt veel vertrouwder aan bij bijvoorbeeld stevigere snelheden op een betonbaan.
thumb_DSC_0008_1024 kopie b.jpgthumb_DSC_0016_1024 kopie b.jpgthumb_DSC_0023_1024 kopie b.jpgOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oohja, last but not least, Een individual interieurtje! Lang getwijfeld om voor het zwarte leder te gaan of de opleg te doen naar individual en uiteindelijk super tevreden over de keuze.
thumb_DSC_0029_1024 kopie.jpgthumb_DSC_0048_1024 kopie.jpgthumb_DSC_0042_1024 kopie.jpgOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
zeer mooie auto G-Power ! Ik zou hem zelf zo doen ? Welke velgen zijn dat? Staan hem mooi ! Misschien nog een beetje lager en dan zou hij volledig perfect zijn. Al is dat mss niet handig als daily..Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichtenzeer mooie auto G-Power ! Ik zou hem zelf zo doen ? Welke velgen zijn dat? Staan hem mooi ! Misschien nog een beetje lager en dan zou hij volledig perfect zijn. Al is dat mss niet handig als daily..Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenDankjewel ThibautDD. Het zijn de VMRs V803 in Gloss Anthracite. Ik ben al eens aan het rondkijken geweest voor een verlaging maar heb schrik dat hij als daily dan te hard gaat worden. Optisch zou ik hem toch graag 1 à 1,5 cm zien zakken, maar ga hem voorlopig zo laten.
Je gaat super content zijn...zelfde comfort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenDankjewel ThibautDD. Het zijn de VMRs V803 in Gloss Anthracite. Ik ben al eens aan het rondkijken geweest voor een verlaging maar heb schrik dat hij als daily dan te hard gaat worden. Optisch zou ik hem toch graag 1 à 1,5 cm zien zakken, maar ga hem voorlopig zo laten.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenOohja, last but not least, Een individual interieurtje! Lang getwijfeld om voor het zwarte leder te gaan of de opleg te doen naar individual en uiteindelijk super tevreden over de keuze.
[ATTACH=CONFIG]108541[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108542[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108543[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIs dat het nutmeg interieur? Want dat zou ik ook specifiëren, maar 't lijkt vel bruiner op deze foto dan op de config...Misschien toch maar kaschmirbeige nemen danOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenDe kleur noemt Muskat en is vrij donker. Denk dat mijn foto's vrij goed de werkelijke kleur weergeven. Voor mij valt de kleur 200% mee. Ik zie ook graag het Kaschmir, maar dat is gevoeliger voor vuil (jeans) dan dit.
Ik neig nu toch iets meer dan een 3-serie berline (ietsje meer plaats achterin), en dan is er geen muskat als optie ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenOohja, last but not least, Een individual interieurtje! Lang getwijfeld om voor het zwarte leder te gaan of de opleg te doen naar individual en uiteindelijk super tevreden over de keuze.
[ATTACH=CONFIG]108541[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108542[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108543[/ATTACH]“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Buitenkleur is carbonschwarz?2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenNutmeg = muskat :-)
Ik neig nu toch iets meer dan een 3-serie berline (ietsje meer plaats achterin), en dan is er geen muskat als optie ;-)
Wat ik het grote voordeel vind van de gran coupe is de kofferruimte. Omwille van de grote achterklep is deze veel gemakkelijker toegankelijk dan de koffer van mijn vorige 3.Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk BerichtenGoeie keuze, is echt nog iets anders dan Dakota.
Buitenkleur is carbonschwarz?Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
De kogel is eindelijk door de kerk. De volgende wordt een 4 gran coupé, 420d. Kleurencombo staat vast (Midnight Blue + Muskat (nutmeg) full leather interieur, in de garage stond een cabrio met dat muskat-interieur, dat zag er goed uit en is uiteindelijk intelligenter dan een Kaschmirbeige interieur denk ik.
Ook de uitrusting ligt zo goed als vast. Nu blijft er nog één knoop door te hakken : ik moet nog kiezen tussen
- adaptieve M-sportophanging
- upgrade Hifi-installatie naar Harmon khardon
- upgrade Xenon naar LED
Geen van alle drie noodzakelijk (ook die ophanging niet denk ik, want de wagen staat op 17"). Ik neig nu naar het laten vallen van de Harmon khardon, maar twijfel nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenOei een x20d met m ophanging, pas op voor de reacties hiernee proficiat! Een kennis heeft ongeveer de zelfde config als u, maar carbonschw. Hij heeft wel de Herman karton en die speelt wel echt goed, dus ik zou het nemen.
Comment
Comment