Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heeft er iemand ConnectedDrive Services Pack genomen, twijfel of ik dit zou nemen. Is het een meerwaarde of niet ?

Comment

• Ik deel graag enkele foto's van mijn 4 Gran Coupé met jullie. Het is een 428i M sport. Het is misschien niet iedereen zijn smaak, maar ik heb er niet-originele velgen onderliggen. Grootste plus daarbij: ik heb géén runflats meer en amai, dat is een wereld van verschil voor het rijcomfort! De wagen is comfortabel er voelt veel vertrouwder aan bij bijvoorbeeld stevigere snelheden op een betonbaan.

thumb_DSC_0008_1024 kopie b.jpgthumb_DSC_0016_1024 kopie b.jpgthumb_DSC_0023_1024 kopie b.jpg
      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oohja, last but not least, Een individual interieurtje! Lang getwijfeld om voor het zwarte leder te gaan of de opleg te doen naar individual en uiteindelijk super tevreden over de keuze.
        thumb_DSC_0029_1024 kopie.jpgthumb_DSC_0048_1024 kopie.jpgthumb_DSC_0042_1024 kopie.jpg

Comment

• zeer mooie auto G-Power ! Ik zou hem zelf zo doen ? Welke velgen zijn dat? Staan hem mooi ! Misschien nog een beetje lager en dan zou hij volledig perfect zijn. Al is dat mss niet handig als daily..
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
            zeer mooie auto G-Power ! Ik zou hem zelf zo doen ? Welke velgen zijn dat? Staan hem mooi ! Misschien nog een beetje lager en dan zou hij volledig perfect zijn. Al is dat mss niet handig als daily..
            Dankjewel ThibautDD. Het zijn de VMRs V803 in Gloss Anthracite. Ik ben al eens aan het rondkijken geweest voor een verlaging maar heb schrik dat hij als daily dan te hard gaat worden. Optisch zou ik hem toch graag 1 à 1,5 cm zien zakken, maar ga hem voorlopig zo laten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
              Dankjewel ThibautDD. Het zijn de VMRs V803 in Gloss Anthracite. Ik ben al eens aan het rondkijken geweest voor een verlaging maar heb schrik dat hij als daily dan te hard gaat worden. Optisch zou ik hem toch graag 1 à 1,5 cm zien zakken, maar ga hem voorlopig zo laten.
              Enkel veren laten steken van Eibach.
              Je gaat super content zijn...zelfde comfort.

Comment

Velgen moet ik zeker onthouden ! Zullen ook mooi staan onder een E39 of E60 denk ik.
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oohja, last but not least, Een individual interieurtje! Lang getwijfeld om voor het zwarte leder te gaan of de opleg te doen naar individual en uiteindelijk super tevreden over de keuze.
                  [ATTACH=CONFIG]108541[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108542[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108543[/ATTACH]
                  Is dat het nutmeg interieur? Want dat zou ik ook specifiëren, maar 't lijkt vel bruiner op deze foto dan op de config...Misschien toch maar kaschmirbeige nemen dan
                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                    Is dat het nutmeg interieur? Want dat zou ik ook specifiëren, maar 't lijkt vel bruiner op deze foto dan op de config...Misschien toch maar kaschmirbeige nemen dan
                    De kleur noemt Muskat en is vrij donker. Denk dat mijn foto's vrij goed de werkelijke kleur weergeven. Voor mij valt de kleur 200% mee. Ik zie ook graag het Kaschmir, maar dat is gevoeliger voor vuil (jeans) dan dit.

Comment

De kleur noemt Muskat en is vrij donker. Denk dat mijn foto's vrij goed de werkelijke kleur weergeven. Voor mij valt de kleur 200% mee. Ik zie ook graag het Kaschmir, maar dat is gevoeliger voor vuil (jeans) dan dit.
                      Nutmeg = muskat :-)
                      Ik neig nu toch iets meer dan een 3-serie berline (ietsje meer plaats achterin), en dan is er geen muskat als optie ;-)

Comment

Oohja, last but not least, Een individual interieurtje! Lang getwijfeld om voor het zwarte leder te gaan of de opleg te doen naar individual en uiteindelijk super tevreden over de keuze.
                        [ATTACH=CONFIG]108541[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108542[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108543[/ATTACH]
                        Niet slecht, maar ik opteer eerder voor Zimt op een donkere kleur. Jammer van het witte biesje.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Goeie keuze, is echt nog iets anders dan Dakota.
                          Buitenkleur is carbonschwarz?
                          2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                            Nutmeg = muskat :-)
                            Ik neig nu toch iets meer dan een 3-serie berline (ietsje meer plaats achterin), en dan is er geen muskat als optie ;-)
                            Mijn vorige auto was een 3 berline. Achteraan is er in de 3 serie meer hoofdruimte, de instap is gemakkelijker en er is iets meer ruimte in de breedte. Ik rijd 98% alleen dus voor mij is achterruimte van weinig belang.
                            Wat ik het grote voordeel vind van de gran coupe is de kofferruimte. Omwille van de grote achterklep is deze veel gemakkelijker toegankelijk dan de koffer van mijn vorige 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                              Goeie keuze, is echt nog iets anders dan Dakota.
                              Buitenkleur is carbonschwarz?
                              Buitenkleur is inderdaad carbonschwarz. Het leder voelt kwalitatief ook veel beter aan dan het standaard leder.

Comment

• Knappe auto, maar dat kan je nauwelijks een objectieve mening noemen

Comment

• Is er eigenlijk een verschil in onderhoud tussen Merino en dakota leder? Ik heb nu zwart dakota, ga naar kaschmirbeige merino, vraag me af of dat goed proper te houden is...

Comment

• De kogel is eindelijk door de kerk. De volgende wordt een 4 gran coupé, 420d. Kleurencombo staat vast (Midnight Blue + Muskat (nutmeg) full leather interieur, in de garage stond een cabrio met dat muskat-interieur, dat zag er goed uit en is uiteindelijk intelligenter dan een Kaschmirbeige interieur denk ik.

Ook de uitrusting ligt zo goed als vast. Nu blijft er nog één knoop door te hakken : ik moet nog kiezen tussen
                                    - adaptieve M-sportophanging
                                    - upgrade Hifi-installatie naar Harmon khardon
                                    - upgrade Xenon naar LED

Geen van alle drie noodzakelijk (ook die ophanging niet denk ik, want de wagen staat op 17"). Ik neig nu naar het laten vallen van de Harmon khardon, maar twijfel nog

Comment

• Oei een x20d met m ophanging, pas op voor de reacties hier nee proficiat! Een kennis heeft ongeveer de zelfde config als u, maar carbonschw. Hij heeft wel de Herman karton en die speelt wel echt goed, dus ik zou het nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                        Oei een x20d met m ophanging, pas op voor de reacties hier nee proficiat! Een kennis heeft ongeveer de zelfde config als u, maar carbonschw. Hij heeft wel de Herman karton en die speelt wel echt goed, dus ik zou het nemen.
                                        't Is gewoon de adaptieve ophanging, geen M-ophanging. En 't is absoluut geen M -sportline, want dan zou ik geen Midnight Blue kunnen nemen. Die adaptieve ophanging is om 't comfort te verbeteren.

Comment

• Laat je dilemma nu net 2 van mijn favoriete opties zijn op de mijne, maar als ik echt moet kiezen: HK, niet over twijfelen.

Comment

Working...
                                          X