Moet dat toch eens zeggen,vind die lichtblokken voor en achter van BMW toch mee van de lelijkste in automarkt,al vind ik anderen ook niet je dat.Wat vind ik de mooiste?Ja,dan moet ik al een concurrent van BMW aanspreken......
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenVoila 800km verder . Voor de mensen die een 430gc xdrive willen hou rekening met 9liter verbruik . Nu ja mij ex C250 had ook dat verbruik.
Ben wel benieuwd naar meer info.
Verbruik zal wel nog dalen, niet ? Wij haalde 9-10l met een F01 730d.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenDe kogel is eindelijk door de kerk. De volgende wordt een 4 gran coupé, 420d. Kleurencombo staat vast (Midnight Blue + Muskat (nutmeg) full leather interieur, in de garage stond een cabrio met dat muskat-interieur, dat zag er goed uit en is uiteindelijk intelligenter dan een Kaschmirbeige interieur denk ik.
Ook de uitrusting ligt zo goed als vast. Nu blijft er nog één knoop door te hakken : ik moet nog kiezen tussen
- adaptieve M-sportophanging
- upgrade Hifi-installatie naar Harmon khardon
- upgrade Xenon naar LED
Geen van alle drie noodzakelijk (ook die ophanging niet denk ik, want de wagen staat op 17"). Ik neig nu naar het laten vallen van de Harmon khardon, maar twijfel nog
Moet je 1 van de 3 opties kiezen of er 1 laten vallen?
De hk lijkt me machtig. Heb je zelf veel plezier van. Met die ophanging heb ik geen enkele ervaring, dus geen mening over en xenon lijkt me voldoende tov led.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenProficiat! Ferme kleur ook!
Moet je 1 van de 3 opties kiezen of er 1 laten vallen?
De hk lijkt me machtig. Heb je zelf veel plezier van. Met die ophanging heb ik geen enkele ervaring, dus geen mening over en xenon lijkt me voldoende tov led.
Zelf nog geen enkele 4 in die kleur gezien. Iedere keer dat ik een 1-serie in Midnight Blue zie, denk ik "wow". Ik heb ook het vakje Aluminium gesatineerd aangevinkt.
Ondertussen twijfel ik opnieuw een beetje richting 320d Touring, zou iets praktischer zijn. Maar eigenlijk rijd ik maar één keer per week met 4 in de wagen, en je moet volgens mij al bijna 185 cm zijn om een probleem te maken met de dakrand achterin.
Comment
-
BMW 4 Gran Coupé
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichtenheeft er iemand ConnectedDrive Services Pack genomen, twijfel of ik dit zou nemen. Is het een meerwaarde of niet ?
Je kan op internet via de wagen..
Je kan adressen via Google maps naar de auto sturen.
De instellingen van de wagen opslaan op internet.
Wagen opendoen via smartphone en dergelijke.
Bepaalde apps zoals deezer gebruiken.
Maar ik zou het niet missen denk ik.
Neem zeker wel RTTi (optie). Heeft me al vele uren file bespaard!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk BerichtenMoet dat toch eens zeggen,vind die lichtblokken voor en achter van BMW toch mee van de lelijkste in automarkt,al vind ik anderen ook niet je dat.Wat vind ik de mooiste?Ja,dan moet ik al een concurrent van BMW aanspreken......
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenMaakt eens een topic aan jongen
Ben wel benieuwd naar meer info.
Verbruik zal wel nog dalen, niet ? Wij haalde 9-10l met een F01 730d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenMijn post was niet duidelijk, ik moet er eentje van de drie laten vallen. De LED lampen zijn, volgens wat ik lees, een pak krachtiger en helderder. Ze passen de verlichting ook aan aan de verkeerssituatie in functie van de weg (gebaseerd op GPS gegevens). Ik heb een 4 gran coupé getest enkele weken geleden, en vond de geluidsinstallatie goed in die wagen, ga nog eens navragen of dat een h/k was of niet. Als dan de gewone Hifi was, dan volstaat dat voor mij.
Zelf nog geen enkele 4 in die kleur gezien. Iedere keer dat ik een 1-serie in Midnight Blue zie, denk ik "wow". Ik heb ook het vakje Aluminium gesatineerd aangevinkt.
Ondertussen twijfel ik opnieuw een beetje richting 320d Touring, zou iets praktischer zijn. Maar eigenlijk rijd ik maar één keer per week met 4 in de wagen, en je moet volgens mij al bijna 185 cm zijn om een probleem te maken met de dakrand achterin.
Comment
-
Ik vond mijn standaard hifi in beide E91's niet top.
De Professional in mijn F07 is veel beter en ruim voldoende.
Dat lijkt me dan ook een ideaal compromis, er is nog een weg beter dan standaard en een pak goedkoper dan Harman-Kardon.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door avc Bekijk BerichtenIvm met de standaard hifi in de 4 gc: Valt voor mij op dat die hoorbaar kwalitatief minder is dan ik gewoon was in de E91. Enige waar ik mij nu toch dagelijks wat aan stoor.Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIk vond mijn standaard hifi in beide E91's niet top.
De Professional in mijn F07 is veel beter en ruim voldoende.
Dat lijkt me dan ook een ideaal compromis, er is nog een weg beter dan standaard en een pak goedkoper dan Harman-Kardon.
De LED's hebben dubbele schijnwerpers en geven, van al wat ik lees, veel beter en helderder zicht, ook de mistlampen zijn heel wat beter. Ik durf nog wel eens op slecht of niet-verlichte wegen rijden... Adaptieve ophanging geeft sowieso meer comfort ...
Nu alleen nog besluiten of ik RFT neem of niet... ben met de vorige wagen 4 keer plat gevallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenNeem zeker wel RTTi (optie). Heeft me al vele uren file bespaard!
Comment
-
Google is your friend, zeggen ze dan.
Als je deze vergelijking bekijkt, is het voordeel voor LED vs Xenon toch vrij duidelijk... http://f30.bimmerpost.com/forums/sho....php?t=1030409
Comment
-
Heb 3 weken geleden bestelling geplaatst (4GC-435iX).
Zwaar getwijfeld tussen GC en LCI. Maar vond (vind) 4 mooier dus bewust niet geopteerd voor LCI en "nieuwe" motor 340i (+20PK / +50Nm) : de langverwachte "brug" tss. 335i en M (NIET DUS).
LCI 340i biedt nochtans lagere CO2, lager verbruik, lagere BIV => lagere verzekering, betere rijdynamiek and what not.
Nogmaals, heb gekozen voor model dat ik mooi vind en niet voor de (technologische) vooruitgang.
BTW : LCI340iX identiek geconfigureerd en ook prijs zit lager dan GC435iX.
Heb bij verkoper daarentegen wel gepeild naar de mogelijkheid dat er op (korte) termijn een (M)440iGC zit aan te komen.
Mede door het feit dat 435iXGC nog maar sinds 7/14 te verkrijgen is, achtte hij de kans hiertoe gering tot nihil.
OK, bestelling geplaatst dus.
Nu, 3 weken later blijkt de prijzenpolitiek inzake 4GC opeens veranderd en zie ik in feite een flauwe afdruk van de LCI configurator.
Concreet : zelfde 4GC kost nu opeens 500 euro minder én er is zowaar een verandering in het interieur waar te nemen ("deksel" bekerhouder is vervangen door een "rolluik" ~ LCI).
Waar zijn die toch mee bezig...??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk heb vandaag beiden gehoord. H/K is beter, maar ik luister eigenlijk vaak gewoon naar de radio . Bovendien staat mijn muziek nooit écht luid. Ik ga dus voor het Hifi-soundsystem gaan (heb ik nu in de F11 en volstaat voor mij) en geen H/K nemen. Ik vond het geluid in de 4 GC die ik getest heb vrij goed en dat was blijkbaar de Hifi, niet de H/K.
De LED's hebben dubbele schijnwerpers en geven, van al wat ik lees, veel beter en helderder zicht, ook de mistlampen zijn heel wat beter. Ik durf nog wel eens op slecht of niet-verlichte wegen rijden... Adaptieve ophanging geeft sowieso meer comfort ...
Nu alleen nog besluiten of ik RFT neem of niet... ben met de vorige wagen 4 keer plat gevallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door montreux Bekijk BerichtenHeb 3 weken geleden bestelling geplaatst (4GC-435iX).
Zwaar getwijfeld tussen GC en LCI. Maar vond (vind) 4 mooier dus bewust niet geopteerd voor LCI en "nieuwe" motor 340i (+20PK / +50Nm) : de langverwachte "brug" tss. 335i en M (NIET DUS).
LCI 340i biedt nochtans lagere CO2, lager verbruik, lagere BIV => lagere verzekering, betere rijdynamiek and what not.
Nogmaals, heb gekozen voor model dat ik mooi vind en niet voor de (technologische) vooruitgang.
BTW : LCI340iX identiek geconfigureerd en ook prijs zit lager dan GC435iX.
Heb bij verkoper daarentegen wel gepeild naar de mogelijkheid dat er op (korte) termijn een (M)440iGC zit aan te komen.
Mede door het feit dat 435iXGC nog maar sinds 7/14 te verkrijgen is, achtte hij de kans hiertoe gering tot nihil.
OK, bestelling geplaatst dus.
Nu, 3 weken later blijkt de prijzenpolitiek inzake 4GC opeens veranderd en zie ik in feite een flauwe afdruk van de LCI configurator.
Concreet : zelfde 4GC kost nu opeens 500 euro minder én er is zowaar een verandering in het interieur waar te nemen ("deksel" bekerhouder is vervangen door een "rolluik" ~ LCI).
Waar zijn die toch mee bezig...??
Comment
-
Als je de topinstallatie van BMW neemt op geluidsgebied, of het nu HK is of High End, dan zit je relatief goed.
Goed : omdat dat goed speelt en zuiver speelt.
Relatief : omdat zowel de hoge, lage als mid-tonen door alle luidsprekers gejaagd worden.
Dus - een beetje cru gesteld, maar soit - je hoort geen bas of je hoort de bas door alle luidsprekers.
Met het geld dat je uitgeeft aan HK of High End, kan je eigenlijk betere componenten kopen. RadioCd, versterker, composet (2 mids en 2 highs) en sub. Heel eenvoudig, maar kwalitatief spul, zal een pak beter klinken.
Natuurlijk, alles zit nu redelijk mooi ingebouwd en alles is geïntegreerd. Dus de audio d'er uit gooien en vervangen, is niet zo eenvoudig...
Comment
Comment