Nog geen tijd gehad, heb er hier nog wel eentje naast mijn Saab...10440862_10204943212850892_594900320401845654_n.jpg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Als de tuner AC Schnitzer besluit zich met de BMW 4 Serie Gran Coupe te gaan bemoeien, dan krijg je dit.
Over het nut van de F36 kan je discussiëren, hoewel ik diverse mensen heb horen zeggen dat dit eigenlijk de ideale carrosserievorm is voor ze: een coupélijn met toch 4 deuren. AC Schnitzer boog zich over het model, legde het een paar milimeter dieper in de veren, en frommelde onder de motorkap, met het volgende resultaat:
De tuner uit Aken biedt einddempers aan met uitlaatsierstukken in de uitvoeringen “Racing Evo“, “Racing“ of “Sport“, en daarnaast de gebruikelijke upgrades aan velgen en bodykit. Wie echt wil buikschuiven kiest voor de multi-instelbare racevering: de verlaging bedraagt hier 30 – 40 mm (voor) en 25 – 40 mm (achter).Model PK (standaard) Winst BMW 420i 245 pk (184) 33% BMW 428i 294 pk (245) 20% BMW 435i 360 pk (306) 18% BMW 420d 218 pk (184) 18% BMW 430d 309 pk (258 ) 20% BMW 435d 360 pk (313) 15%
Hoewel er geen introductiedatum wordt genoemd verwachten we de 4 GC van ACS eind november op de Essen motorshow te zien.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Ik deed deze week een testrit met de 435i GC in Bornem. Die had een Head-up Display, waarvan ik toch wel onder de indruk was van het gemak.
Op de display stond de snelheid, GPS aanwijzing en de snelheidslimiet.
Weet er iemand of je die "Speed Limit Info" optie nodig hebt, om die snelheidslimiet op je Head-up Display te zien ? Of is die functie standaard voorzien ?
Comment
-
Gisteren heb ik een erste 4GC zien rijden, mooi samengesteld met M-sportpakket en 19'ers. het was een zilvergrijze, en deze kleur maakt 'm zeer knap. de wagen viel me echt wel op, mede door de toch wel dikke wielkassen achteraan. Tov de 3 berline is het toch wel een veel elegantere en sportieve verschijning.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Verleden week mijn 428i GC besteld.
Zou eind december geleverd moeten worden.
Carbonschwarz
Alu velgen styling 442 M 19"
Leder Dakota Oyster
Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
Sierlijst in Schwarz hochglänzend
M Pack
Adaptieve M sportophanging
Shadow Line hochglänzend
Hemelbekleding Anthrazit
Sportzetels vooraan
M Aërodynamicapakket
M sportstuur
Exclusive Pack
Adaptive Headlights
Comforttelefonie met uitgebreide smartphone connectiviteit
Navigatiesysteem Professional
High Beam Assist
Park Distance Control (PDC)
Automatisch dimmende binnenspiegel
Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
Extra opties
Verwarmde zetels vooraan
Instrumentencombi High
Achteruitrijcamera
Sportautomatische versnellingsbak
Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
Head-Up Display
Comment
-
Heb kunnen genieten van 11% korting op de catalogusprijs.
Kortingen voor dergelijke modellen liggen iets lager dan bv. een 3 of 5 serie, die meer naar de 13% gaan.
Ben aangenaam verrast door de snelle levertijd. Dit had ik niet verwacht, zeker als ik berichten las van andere 4GC kopers.
Al moet ik nog afwachten natuurlijk. Maar heb vertrouwen in de garage (Dejonckheere).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk BerichtenHeb kunnen genieten van 11% korting op de catalogusprijs.
Kortingen voor dergelijke modellen liggen iets lager dan bv. een 3 of 5 serie, die meer naar de 13% gaan.
Ben aangenaam verrast door de snelle levertijd. Dit had ik niet verwacht, zeker als ik berichten las van andere 4GC kopers.
Al moet ik nog afwachten natuurlijk. Maar heb vertrouwen in de garage (Dejonckheere).
Comment
Comment