Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door J4Z Bekijk Berichten
    Knappe wagen hoor, ik heb daarnet je foto's gezien, komt die ook van Jorssen?

Dit is mijn configuratie van de BMW 420i Gran Coupé
    1. BMW 420i Gran Coupé
    2. Sportautomatische versnellingsbak
    3. M Sportpakket
    4. Glasiersilver
    5. Leder Dakota Zwart
    6. Sierlijsten in hoogglanzend zwart
    7. Alu velgen styling 400M 18"
    8. Adaptieve M Sportophanging
    9. Comforttoegang
    10. Achteruitrijcamera
    11. Elektrisch doorschijnend schuifdak
    12. Zonnewerend glas achteraan
    13. Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
    14. Lendensteun
    15. Verwarmde zetels vooraan
    16. Opbergpakket
    17. PDC
    18. Regen- en lichtsensor
    19. Xenon
    20. Adaptive headlights
    21. High Beam Assist
    22. Automatische airco met 2 zones
    23. Cruise control met remfunctie
    24. Lichtpakket
    25. Navigatie professional
    26. Instrumentencombi High
    27. Speed Limit info
    28. Aanhangwagenkoppeling (elektrisch wegklapbaar)
    29. Decoratielijsten Aluminium
    30. Park Assist
    31. Hemelbekleding Antrazit

De foto's volgen.
    Volgende week vertrekken we voor een week naar Argele Sur Mer.
    Groetjes
    José
    Ook een mooie configuratie. Ongeveer zoals mijn wagen. Ik heb nog de head-up display, speedlimit, 19-duims velgen en de Harman/Kardon laten installeren.
    Ben benieuwd naar de foto's!
    Maar eerst genieten van het verlof zou ik zo zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
      adaptieve ophanging is harder dan standaard, ook als je m in comfort zet?

op gewone banden (non-runflats dus) zou m iets zachter moeten rijden

als je een echte comfy bmw zoekt moet je gaan zoeken naar de zalige E34 5-reeks, de eerste exemplaren kan je al inschrijven als oldtimer
      Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk Berichten
      Volgens mijn BMW verkoper:

Standaard ophanging
      Adaptive M ophanging (stugger)
      M ophanging (stugst)

Ophanging is sowieso naar de harde kant. In econo stand is het te doen, maar dan lever je wel wat power in. In Sport+ begint het naar mijn aanvoelen snel oncomfortabel te worden. Maar we zijn dan ook geen 20 jaar meer
      Zondagavond nog eens een ritje gedaan met een nieuwe standaard 520d Touring (automaat) en dat is inderdaad wel een pak comfortabeler.
      De vergelijking gaat zelfs niet op tussen deze adaptieve ophanging met 19-duimers en de M-ophanging (met 18-duimers) op mijn laatste 5 berline.

Comment

• He,

Ik zal maar pas de vrijdag de auto kunnen afhalen, de wagen moet nog naar de keuring omdat er een aanhangwagenkoppeling (elektrisch wegklapbaar) op staat.
        Nog even wachtten dus.
        Groetjes
        José

Comment

• M1974,

Heb je al ondertussen een idee voor die aanpassing van de uitlaat, ik was ook van plan om dit te veranderen.
          Laat me iets weten als je iets gevonden hebt.
          Bedankt
          José

Comment

• Voila, de mijne is vandaag geleverd, was blijkbaar de eerste bij Meerseman in Ninove. Dus in modern uitvoering, zwart met donkere ramen en zwart leder. Verschrikkelijk mooi vind ik zelf , was immers toch wat afwachten of het niet te eentonig zwart zou zijn. Maar de combinatie met modern breekt het zwart wat. Wagen is wel wat harder afgeveerd dan ik gewoon was in de A4, ben blij dat ik toch niet de sport uitvoering heb genomen. Zal het wat moeten gewoon worden. Maar de wagen reageert wel vinniger dan de A4. Beide zijn automaat, maar de automaat van de bmw voelt sportiever aan. Kan natuurlijk ook psychologisch zijn .

IMG_9142.jpg
            Last edited by fdeville; 06/08/2014, 23:20.

Comment

• zeer mooi!!!

Comment

• Proficiat met de wagen. Echt héél knap!

Comment

• Proficiat hoor !!!!!!!!!

deze namiddag is het mijn beurt

Comment

• mooie wagen, proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                      Voila, de mijne is vandaag geleverd, was blijkbaar de eerste bij Meerseman in Ninove. Dus in modern uitvoering, zwart met donkere ramen en zwart leder. Verschrikkelijk mooi vind ik zelf , was immers toch wat afwachten of het niet te eentonig zwart zou zijn. Maar de combinatie met modern breekt het zwart wat. Wagen is wel wat harder afgeveerd dan ik gewoon was in de A4, ben blij dat ik toch niet de sport uitvoering heb genomen. Zal het wat moeten gewoon worden. Maar de wagen reageert wel vinniger dan de A4. Beide zijn automaat, maar de automaat van de bmw voelt sportiever aan. Kan natuurlijk ook psychologisch zijn .

[ATTACH=CONFIG]105039[/ATTACH]
                      Proficiat! Mooie combinatie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J4Z Bekijk Berichten
                        M1974,

Heb je al ondertussen een idee voor die aanpassing van de uitlaat, ik was ook van plan om dit te veranderen.
                        Laat me iets weten als je iets gevonden hebt.
                        Bedankt
                        José
                        Hallo José,

om eerlijk te zijn nog geen tijd gehad om even rond te kijken. Een collega van mij heeft dit bij zijn 3 Touring met M-Pakket bij BMW zelf laten doen. Dubbele uitlaat links met vervanging van het zwarte stuk onder de M-achterbumper.
                        Ikzelf heb bina heel de optielijst aangevinkt behalve de trekhaak. Ben gewoon van mijn MTB in mijn vorige touring versies in de koffer te duwen. Dit detail had ik nu even over het hoofd gezien

De offerte voor de trekhaak heb ik net binnen. Dus misschien ga ik alles in 1 keer laten aanpassen.

To be continued....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk Berichten
                          Hallo José,

om eerlijk te zijn nog geen tijd gehad om even rond te kijken. Een collega van mij heeft dit bij zijn 3 Touring met M-Pakket bij BMW zelf laten doen. Dubbele uitlaat links met vervanging van het zwarte stuk onder de M-achterbumper.
                          Ikzelf heb bina heel de optielijst aangevinkt behalve de trekhaak. Ben gewoon van mijn MTB in mijn vorige touring versies in de koffer te duwen. Dit detail had ik nu even over het hoofd gezien

De offerte voor de trekhaak heb ik net binnen. Dus misschien ga ik alles in 1 keer laten aanpassen.

To be continued....
                          Ik heb de M-performance uitlaat ook laten monteren om mijn nieuwe 320d Touring in februari.
                          Enkele uitlaat eraf, nieuwe erop en de diffuser van het M-pakket vervangen door de diffuser van een 325d/330d M-pakket (die hebben uitsparing voor een dubbele uitlaat).

2 stukken nodig dus, laten monteren bij de dealer net voor aflevering. Nog 10% korting gekregen op de stukken en zonder werkuren, nette deal ivm andere dealers die een quote hadden gegeven :-)

foto 1.JPG
                          foto 2.JPG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk Berichten
                            Hallo José,

To be continued....
                            Laat je mij op tijd weten wat er moet vervangen worden.
                            Dan kan ik de aanvraag ook al doen.
                            Bedankt

Comment

• Heel knap ook in grijs sportline. Heb zelf ook lang getwijfeld tussen die combinatie en wat ik uiteindelijk nam (zwart modern). En moest ik er nu opnieuw één bestellen dan zou ik terug twijfelen. Vind wel dat dat zilver vooral goed uitkomt op de sportline met de luchtinlaten op de zijkant in zwart. En dan kom je op een sportline uit. Is hij niet te hard afgeveerd, want ik dacht dat die versie wat harder was (is deels de reden waarom ik geen sport nam) ?

Comment

• Knappe wagens manne!

Gisteren mijn eerste zien rijden, carbon schwarz, zeer mooie lijn ook on the road!
                                Tevens ook een rode x4 M sport zien staan bij ons in't straat, had ik nog ni direct verwacht... Ook netjes maar voor mij toch ook liever de 4gc
                                BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                  Heel knap ook in grijs sportline. Heb zelf ook lang getwijfeld tussen die combinatie en wat ik uiteindelijk nam (zwart modern). En moest ik er nu opnieuw één bestellen dan zou ik terug twijfelen. Vind wel dat dat zilver vooral goed uitkomt op de sportline met de luchtinlaten op de zijkant in zwart. En dan kom je op een sportline uit. Is hij niet te hard afgeveerd, want ik dacht dat die versie wat harder was (is deels de reden waarom ik geen sport nam) ?
                                  Luxury - Modern - Sport lines zouden identiek afgeveerd moeten zijn bij 4 serie.

Comment

• Daarnet even een testrit gedaan met een 4GC en 3 berline, vlak na elkaar.
                                    Hiermee valt mijn twijfel tussen de twee volledig weg. De 4GC geniet mijn persoonlijke voorkeur.

Enkele foto's van de testwagen:
                                    Luxury line (jatoba exterieur + sattelbraun bekleding)

IMG_0823.jpg
                                    IMG_0826.jpg

Comment

• Schitterend J4Z! Proficiat, op de donkere ramen na helemaal af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk Berichten
                                        Luxury - Modern - Sport lines zouden identiek afgeveerd moeten zijn bij 4 serie.
                                        Kdenk het niet, coupé is altijd een tikkel harder, en zal voor de GC ook wel iets harder zijn in vgl. met sedan

Comment

Working...
                                        X