Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
    Nog een leuk filmpje er bij:
    Grappig engels van die Ollander
    Maar wel interessant en vooral volledige review.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
      Grappig engels van die Ollander
      Maar wel interessant en vooral volledige review.
      Idd wel grappige kerel, ook zijn beweringen/technische info is niet altijd correct (led koplampen en full led achterlichten??) maar vond het een duidelijke voorstelling van de wagen en dus heeft hij da goe gedaan :-)

Overmorgen ook is gaan piepen bij de local dealer se :-)
      BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• De achterklep is zeer handig, maakt de koffer veel toegankelijker.
        Toch blijf ik het een lelijke wagen vinden, in zijaanzicht trekt hij echt nergens op.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Dit weekend in real gezien.
          Prachtige wagen vanuit alle zichthoeken, bij de mooiste van de gehele modellenserie van BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
            Ja, vanmorgen de 4GC gaan bekijken bij De Maassche in Echt (NL).
            Stond een 428i, citrinschwarz met elfenbein individual interieur en M -pack. Prachtige combi, alleen de prijs, € 75.000,-....(wel NL-prijs, dus incl. Ca. €6.500,- BPM)

Verder heeeel veel lekkers in de showroom:
            3 x M3 (sakhir orange, mineralweiss, saphirschwarz)
            2 x M4 (austin gelb, minerallgrau)
            1 x M6 GC
            1 x 1M
            een 1, 3, 4 en 5 volledig M-performance uitgerust en
            een vijftal BMW DTM, BTCC en ralleywagens.

Prachtig!!
            Net ook gaan kijken, de raceauto's stonden er niet meer, de rest was idd de moeite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
              Kijkt eens rondom u als je op de baan bent. Dat zijn nu eenmaal de kleuren die je bij de meeste merken ziet.
              Daarom koos ik voor een andere kleur, frozen grey :-) :-) :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                De achterklep is zeer handig, maakt de koffer veel toegankelijker.
                Toch blijf ik het een lelijke wagen vinden, in zijaanzicht trekt hij echt nergens op.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
                Huh, in zij-aanzicht is het al-bij-al een vrij klassieke lijn. Raar dat die dan nergens op trekt. Toch geen like-it-or-hate-it lijn zoals een X6 bijv. Daar kan je van zeggen dat die echt op niks trekt. :-)

Comment

• Net even gaan kijken naar de 4GC. Toch knapper dan op foto..
                  Voor mij heeft 'ie wel een M-pakket nodig om het geheel af te maken en gewoon zwart (liefst individual - "geld moet rollen") interieur.
                  Ben benieuwd om de GC eens in the wild te zien.
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

En nu nog eens een 3GT erlangs.
                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Ik vind dat hij er eigenlijk echt niet sportief uitziet, en ik zie er ook echt geen coupé in. Hij doet me eerder aan de 3 GT denken, het zijn beiden 5deurs. Ik vind dat de gewone 3 berline er sportiever uitziet dan deze 4. De 6 GC vind ik dan wel weer geslaagd, en daar zie ik wel een coupé in. Deze 4 is niet lelijk maar ik vind hem ook niet echt knap. Ik vind de zijkant nogal lomp overkomen, zeker niet sportief...

Comment

• Ik vind het ook allemaal nogal in elkaar overlopen, de 3, 3gt en 4gc al is in mijn ogen, van deze 3, de 4gc met grote voorsprong de mooiste.

De 6gc vind ik ook mooier, prachtig zelfs, maar dat is een compleet andere prijsklasse, dat mag je niet vergelijke .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

Comment

• Knappe wagen !! Hier sterke twijfels tussen benzine (28i) of diesel (15000 Km per jaar). Komt de 25d ook in de GC?

Comment

• Knappe wagen!
                            Last edited by ; 06/08/2014, 13:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                              Knappe wagen !! Hier sterke twijfels tussen benzine (28i) of diesel (15000 Km per jaar). Komt de 25d ook in de GC?
                              Met die km's zou ik resoluut voor benzine kiezen hoor...
                              BMW E91 318d Touring

Comment

• 3 weken geleden besteld, verwachtte levertijd: oktober, mijn dealer zei dat dit lang was ivm mijn configuratie (428ix,M-pakket, frozen grey en individual gold brown), maar december, amai..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk Berichten
                                  3 weken geleden besteld, verwachtte levertijd: oktober, mijn dealer zei dat dit lang was ivm mijn configuratie (428ix,M-pakket, frozen grey en individual gold brown), maar december, amai..
                                  Hangt idd veel af van de gekozen config, maar als uwe frozen grey en individual gold brown oktober levertermijn heeft ist wel straf dat den andere nog eens 2 maand langer moet wachten. Tenzij er iets heel speciaals tussenzit... Ik zou toch nog eens tegoei bij de dealer horen, 7maand is wel heel lang
                                  BMW E91 318d Touring

Comment

• Besteld half mei, levering zou einde juli zijn volgens de dealer. Intussen niet meer geïnformeerd of dat nog altijd klopt. Maar is geen speciale config, kleur of speciale motor bij mij, dus misschien dat het daarme zo snel is.

Comment

Hangt idd veel af van de gekozen config, maar als uwe frozen grey en individual gold brown oktober levertermijn heeft ist wel straf dat den andere nog eens 2 maand langer moet wachten. Tenzij er iets heel speciaals tussenzit... Ik zou toch nog eens tegoei bij de dealer horen, 7maand is wel heel lang
                                      7 maand is lang maar zeker geen uitzondering
                                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        Nee zeker niet, collega van mij heeft bijna een jaar gewacht op een redelijk normale kia sportage destijds...

Maar voor een niet al te speciale uitvoering van een 4gc die volgens mij toch echt geen problemen hebben met levertijd, vind ik het toch raar...
                                        Zeker als je hoort van meeste andere die eentje besteld hebben en levertijd tussen de 2 en 5maand is

Enfin het zal zijn reden wel hebben, hetzij bij bmw zelf of dealer....
                                        BMW E91 318d Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          Ik vind dat voor een BMW toch al behoorlijk lang hoor.
                                          Ik heb er ondertussen drie nieuw besteld de laatste zes jaar en die werden telkens binnen de acht weken geleverd...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X