Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
    Oei...mocht ik dan wel de 18" velgen accepteren (want Modern line) ? Moet het dan ook niet zijn: 418d: 15" velgen, 420d: 16", 425d: 17" enz ?
    Alle gekheid op een stokje, de tijd dat er een verband is tussen het uiterlijk van een wagen en wat er onder de motorkap zit is al 40 jaar voorbij vrees ik. Ik heb nu geen bmw besteld omwille van de van de motor maar wel omdat ik die 4 GC heel mooi vind, het concept zie zitten (maar geen A5 wou want niet zo mooi in mijn ogen) maar 't wil daarom niet zeggen dat ik dat enkel pijpke graag zie. En me daarom een 425 of zo moeten nemen...alleen maar voor de dubbele uitlaat...
    Je kan dat laten doen, bij DaVO stond er zo een 320d, maar is wel vrij belachelijk om daar geld aan te geven.
    Vind dat eigenlijk nog wel knap dat enkele pijpje, en is toch de normaalste zaak van de wereld, enkel audi moet weer overdrijven met bijna alles dubbele pijpjes te geven, met hun kuttractormotoren. typisch audi.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk Berichten
      Ik wel...ik heb geen zin om mijn auto beneden op straat te laten staan wanneer het glad is , ik heb een huis gebouwd op een serieuze helling van 300 meter privé-weg (en strooien is mijn ding niet), vrienden van me geraken bij glad weer gewoon niet aan het huis met hun Bmw en Mercedes die met zijn Audi quattro en anderen met voorwielaandrijving wel. Anderzijds is het sowieso veiliger, 245 pk is geen bom, maar ook geen slak.
      Als naar boven rijden een probleem is, ben je blij dat je niet boven staat als het echt glad is... Naar beneden help geen enkele 4x4...

Diegenen die naar boven rijden hebben meestal winterbanden en durven/kunnen rijden. (Om een lang verhaal kort te maken; rwd en winterbanden raken verder dan fwd met zomerbanden -> zelf ondervonden)

Comment

Ik wel...ik heb geen zin om mijn auto beneden op straat te laten staan wanneer het glad is , ik heb een huis gebouwd op een serieuze helling van 300 meter privé-weg (en strooien is mijn ding niet), vrienden van me geraken bij glad weer gewoon niet aan het huis met hun Bmw en Mercedes die met zijn Audi quattro en anderen met voorwielaandrijving wel. Anderzijds is het sowieso veiliger, 245 pk is geen bom, maar ook geen slak.
        Dat was allemaal wel waar tien jaar geleden, de grap is dat er pas na dat winterbanden, esp en tractie controle al op de meeste auto's zitten men pas is begonnen met die 4wd's zo massaal te kopen.
        Last edited by GeeZer; 15/06/2014, 13:36.

Comment

• editt dubbel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
            ... enkel audi moet weer overdrijven met bijna alles dubbele pijpjes te geven, met hun kuttractormotoren. typisch audi...
            Audi overdrijven zeg je ? Al de uitlaten van Mercedes gezien de laatste tijd ? Ik reed onlangs een eventjes met een nieuwe E-klasse, met 2 mega grote uitlaten links rechts. Motor was een 136pk . Dat is pas overdrijven. Maar 'k vond (en vind nog altijd) het zeer mooi van Mercedes.

Comment

Audi overdrijven zeg je ? Al de uitlaten van Mercedes gezien de laatste tijd ? Ik reed onlangs een eventjes met een nieuwe E-klasse, met 2 mega grote uitlaten links rechts. Motor was een 136pk . Dat is pas overdrijven. Maar 'k vond (en vind nog altijd) het zeer mooi van Mercedes.
              Dat zijn geen uitlaten, gewoon een deel van de bumper wat er op lijkt. Mercedes heeft dit expres zo gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                Als naar boven rijden een probleem is, ben je blij dat je niet boven staat als het echt glad is... Naar beneden help geen enkele 4x4...

Diegenen die naar boven rijden hebben meestal winterbanden en durven/kunnen rijden. (Om een lang verhaal kort te maken; rwd en winterbanden raken verder dan fwd met zomerbanden -> zelf ondervonden)
                Is nog maar 2 winters geleden hoor en het gaat om zeer recente wagens.
                Qua winterbanden heb je gelijk, maar die steek ik natuurlijk ook :-).
                Maar beweren dat een x-drive nutteloos is, is het zelfde als beweren dat bijv. een zware motor nutteloos is ivm de files...in normale omstandigheden is veel nutteloos...

Comment

Is nog maar 2 winters geleden hoor en het gaat om zeer recente wagens.
                  Qua winterbanden heb je gelijk, maar die steek ik natuurlijk ook :-).
                  Maar beweren dat een x-drive nutteloos is, is het zelfde als beweren dat bijv. een zware motor nutteloos is ivm de files...in normale omstandigheden is veel nutteloos...
                  Ik heb nergens gezegd dat 4x4 nutteloos is... remmen op de motor gaat trouwens beter op een 4x4.

Comment

• Gisteren op een vrachtwagen zien staan. Ik weet het blijkbaar toch niet
                    Denk dat een M-pakket en een dikke 19er in ieder geval al nodig is, maar waar zijn we dan mee bezig... Standaard 3 > Standaard 4 GC.
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                      Standaard 3 > Standaard 4 GC.
                      Bwa vind ik toch niet hoor...

Ja uiteraard staat een M-pack hem beter, maar 1 van de andere lines met een 19 duimer is zeker ook ni mis zene...

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                      maar waar zijn we dan mee bezig...

Euh... een mooie leuke auto aan het maken?
                      Last edited by Jase; 17/06/2014, 22:39.
                      BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Vandaag nog even langs showroom geweest om eens rustig mijn aankoop te bekijken.
                        Ik vind het model zéér geslaagd en dat ze hem nu 4 gran coupe, 3 coupe 4 doors noemen of al geven ze hem nummer 37, hij verdient volgens mij zeker zijn plaatsje in het gamma. Was een gokje door hem te bestellen aan de hand van 4 foto's, maar dat valt dus goed mee

Koffer is groot genoeg, vlakke laadvloer mogelijk met neerklappen van achterbank, bij het afstellen van de voorzetel naar mijn wensen had ik met mijn 1m82 nog voldoende beenruimte achteraan. Alleen zit ik wel met mijn hoofd tegen de dakhemel, maar daar zullen mijn bengels van 5 jaar nog niet veel last van hebben.

Ik heb, net zoals bij dit toonzaalmodel, een open dak genomen. Misschien dat de hoofdruimte zonder open dak iets meer zal zijn?

Vandaag ook het bericht gekregen dat de wagen volgende week in productie gaat. We kunnen dus beginnen aftellen
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk Berichten
                          Vandaag nog even langs showroom geweest om eens rustig mijn aankoop te bekijken.
                          Ik vind het model zéér geslaagd en dat ze hem nu 4 gran coupe, 3 coupe 4 doors noemen of al geven ze hem nummer 37, hij verdient volgens mij zeker zijn plaatsje in het gamma. Was een gokje door hem te bestellen aan de hand van 4 foto's, maar dat valt dus goed mee

Koffer is groot genoeg, vlakke laadvloer mogelijk met neerklappen van achterbank, bij het afstellen van de voorzetel naar mijn wensen had ik met mijn 1m82 nog voldoende beenruimte achteraan. Alleen zit ik wel met mijn hoofd tegen de dakhemel, maar daar zullen mijn bengels van 5 jaar nog niet veel last van hebben.

Ik heb, net zoals bij dit toonzaalmodel, een open dak genomen. Misschien dat de hoofdruimte zonder open dak iets meer zal zijn?

Vandaag ook het bericht gekregen dat de wagen volgende week in productie gaat. We kunnen dus beginnen aftellen

Ik vind het toch ook wel een mooie wagen hoor. Meer en meer telkens ik heb zie! De koffer is ongetwijfeld veel handiger dan die van een 3reeks sedan, door de grote hatch-klep, maar zou je zeggen dat hij qua volume kan tippen aan die van de 3 touring?

Comment

• Gisterenavond even gaan kijken bij Van Avondt, Herent.
                            De 4 GC is mooi, mooier dan de berline. Maar mist het wow-effect dat ik bij de lijnen van de 6 GC krijg. Ben niet helemaal wild van het dashboard, te veel verschillende lijnen, geen coherent geheel. Viel extra op bij een donkere 4 cabrio met bruin/zwart interieur. In een grijze met z goed als volledig zwart interieur viel dit wel goed mee.

grappig: ik zat op een bepaald moment in de 4GC en een kerel naast mij, out of the blue; 'Ik heb goed gekozen' (Is he talking to me?).... 'Ja, ja, ja ik heb goed gekozen'. Ben dan maar uitgestapt, want ging nog effe verder. Bij deze, euh proficiat, misschien een annonceke plaatsen in de krant :o)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                              Gisterenavond even gaan kijken bij Van Avondt, Herent.
                              De 4 GC is mooi, mooier dan de berline. Maar mist het wow-effect dat ik bij de lijnen van de 6 GC krijg. Ben niet helemaal wild van het dashboard, te veel verschillende lijnen, geen coherent geheel. Viel extra op bij een donkere 4 cabrio met bruin/zwart interieur. In een grijze met z goed als volledig zwart interieur viel dit wel goed mee.

grappig: ik zat op een bepaald moment in de 4GC en een kerel naast mij, out of the blue; 'Ik heb goed gekozen' (Is he talking to me?).... 'Ja, ja, ja ik heb goed gekozen'. Ben dan maar uitgestapt, want ging nog effe verder. Bij deze, euh proficiat, misschien een annonceke plaatsen in de krant :o)

LOL, die zal hetzelfde gedacht hebben als ik.
                              Ik geef je wel gelijk dat de 6GC inderdaad een groter wow-effect heeft. Jammer genoeg past deze niet in mijn budget
                              Bij het dashboard hebben ze het inderdaad een beetje laten afweten. Als je de boel met leder laat overtrekken valt het allemaal nogal mee, maar voor deze prijscategorie geeft het mij ook niet direct de indruk van topkwaliteit te zijn. Bij Jorssen (Aartselaar) stond er ook eentje met een bruin/zwart interieur en dat versterkt die indruk alleen maar. Blij dat ik alles in saai zwart genomen heb.
                              Het gevoel van kwaliteit had ik wel bij mijn vorige 5-reeksen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                Gisterenavond even gaan kijken bij Van Avondt, Herent.

Inderdaad het wow-gevoel is minder, zeker met die 640 daar in het midden.
                                Ik was het zeker niet (die je aansprak), maar ik vind ook dat ik goed gekozen heb (al was het maar voor de lekkere hapjes die er waren :-), al hoop ik echt dat mijn configuratie iets meer wow zal hebben ...:-).

Comment

• Aha, ze staan dus eindelijk bij de dealers. Iemand ergens een zwarte zien staan bij een dealer, dan kan ik mijn bestelling (ja, 'k heb ook goed gekozen ) eens in real life gaan zien ?
                                  Last edited by fdeville; 20/06/2014, 22:12.

Comment

• E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Aha, ze staan dus eindelijk bij de dealers. Iemand ergens een zwarte zien staan bij een dealer, dan kan ik mijn bestelling (ja, 'k heb ook goed gekozen ) eens in real life gaan zien ?
                                      Ja, vanmorgen de 4GC gaan bekijken bij De Maassche in Echt (NL).
                                      Stond een 428i, citrinschwarz met elfenbein individual interieur en M -pack. Prachtige combi, alleen de prijs, € 75.000,-....(wel NL-prijs, dus incl. Ca. €6.500,- BPM)

Verder heeeel veel lekkers in de showroom:
                                      3 x M3 (sakhir orange, mineralweiss, saphirschwarz)
                                      2 x M4 (austin gelb, minerallgrau)
                                      1 x M6 GC
                                      1 x 1M
                                      een 1, 3, 4 en 5 volledig M-performance uitgerust en
                                      een vijftal BMW DTM, BTCC en ralleywagens.

Prachtig!!
                                      2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                      2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                      2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                      2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                      http://www.originelevelgen.be

Comment

Aha, ze staan dus eindelijk bij de dealers. Iemand ergens een zwarte zien staan bij een dealer, dan kan ik mijn bestelling (ja, 'k heb ook goed gekozen ) eens in real life gaan zien ?
                                        Staat een carbonzwarte in brussel brand store ( av louise ), de moeite om te gaan kijken want ook een m1 procar, m3gts, m3 gtr dtm etc etc

tot op de loop

Comment

• Ge moet dan wel nog es komen hé ! Zo gaat ge nooit een marathon doen

Comment

Working...
                                          X