Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien nog wat vroeg want ze zijn er nog niet (behalve die 435i dus blijkbaar ), maar weet iemand hoe men die enkele uitlaat van mijn bestelde 418d kan omvormen naar een dubbele (dus 2 links, niet één links en andere rechts), zo origineel als mogelijk ? Ik veronderstel andere achterbumper (of tenminste dat stuk vanonder) en misschien alleen het laatste stukje vervangen ? Kan dat 'omkeerbaar' gebeuren , want als ik hem na einde leasing teruggeef moet dat mogelijks weer in originele toestand zijn.
    Ik vind dat enkel uitlaatpijpje echt wel afschuwelijk simplistisch. Zelfs op de kleinste A4 heb je al 'recht' op een dubbele. En bij BMW moet je minstens een 325 of 425 of zo kopen, zelfs op een 320 en 420 is het maar een enkel pijpje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
      Misschien nog wat vroeg want ze zijn er nog niet (behalve die 435i dus blijkbaar ), maar weet iemand hoe men die enkele uitlaat van mijn bestelde 418d kan omvormen naar een dubbele (dus 2 links, niet één links en andere rechts), zo origineel als mogelijk ? Ik veronderstel andere achterbumper (of tenminste dat stuk vanonder) en misschien alleen het laatste stukje vervangen ? Kan dat 'omkeerbaar' gebeuren , want als ik hem na einde leasing teruggeef moet dat mogelijks weer in originele toestand zijn.
      Ik vind dat enkel uitlaatpijpje echt wel afschuwelijk simplistisch. Zelfs op de kleinste A4 heb je al 'recht' op een dubbele. En bij BMW moet je minstens een 325 of 425 of zo kopen, zelfs op een 320 en 420 is het maar een enkel pijpje.
      Er moet toch nog iets zichtbaar verschil zijn, aangezien je praktisch nooit het kenteken .18d op een wagen ziet staan.(en bij bmw weten ze dat dus ook)

Comment

• Tja dat enkele pijpje... Zet er een diffusor op van 330d of 328i en laat dan een dubbel sierstuk op de pot lassen... Maar ni echt simpel om dan terug te wisselen uiteraard.

Dat gold brown individual is wel de moeite denk ik, al is dit in het echt net een tikkeltje lichter dan je zou denken volgens mij. Moest ik kiezen zou ik ook voor muskat gaan.

Deze foto ook nog gevonden, om even terug te komen op die modern line, vind dit lang niet slecht die inserts in de voorbumper. Bijna zo agressief als M-sport bumper. Vind het beter dan sport/luxury line :-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
        BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
          Er moet toch nog iets zichtbaar verschil zijn, aangezien je praktisch nooit het kenteken .18d op een wagen ziet staan.(en bij bmw weten ze dat dus ook)
          Voor mij moet er geen verschil zijn. Bij vele andere merken is dat ook niet het geval. Die motor kan me niet veel schelen, of dat nu een 18d of 20d of 25d is, ik kan overal toch maar max 120 km/u rijden. En meestal zelfs maar 70. En snel optrekken kan ik meestal ook al niet door al die andere auto's voor me . Maar 't wil daarom nog niet zeggen dat ik dat enkel pijpke schoon vind
          Last edited by fdeville; 10/06/2014, 20:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
            En waarom krijgt een 518d dan wel een dubbele uitlaat?

Comment

• Dat heb ik ook nooit begrepen. Sinds de nieuwe 5 hebben ook de 4cil diesels een dubbele uitlaat. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar dan moeten ze de 6cil. wel op één of andere manier onderscheiden. Zonder type-aanduiding zie je nu geen verschil tussen een 518d en 530d.

Bij de nieuwe 3 en 4 is er ook geen gescheiden uitlaat meer voor de 35d. Ook wel spijtig vind ik.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Dat heb ik ook nooit begrepen. Sinds de nieuwe 5 hebben ook de 4cil diesels een dubbele uitlaat. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar dan moeten ze de 6cil. wel op één of andere manier onderscheiden. Zonder type-aanduiding zie je nu geen verschil tussen een 518d en 530d.

Bij de nieuwe 3 en 4 is er ook geen gescheiden uitlaat meer voor de 35d. Ook wel spijtig vind ik.
                Waarom meer schijn dan zijn ? In een 435 i zit een echte bmw motor, in een 418 d 420 d zit een 4 cilinder dieselstoof, dit is 60 % bmw. Als de diesels 2 uitlaten zouden hebben en de 435 i 1 simpele, dan wil gegarandeerd iedereen 1 simpele !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                  Waarom meer schijn dan zijn ? In een 435 i zit een echte bmw motor, in een 418 d 420 d zit een 4 cilinder dieselstoof, dit is 60 % bmw. Als de diesels 2 uitlaten zouden hebben en de 435 i 1 simpele, dan wil gegarandeerd iedereen 1 simpele !
                  Zet er een handvat op van een kruiwagen, dan valt het niet op.

Comment

Ik dacht dat alleen de m een echte bmw motor was ?
                    Waar is,de tijd dat een echte bmw motor een turboloze benzine was.( 6 in lijn)
                    het is omdat de diesels een turbo hadden, dat iedereen op zijn benzine nu ook een turbo wilt.
                    en zo zijn er nog vele kromme redeneringen.

Comment

Straf. Wie heeft dan die andere 40% gemaakt?

Comment

• @fdeville
                        Denk dat dat vrij simpel te doen is hoor. Dat eindstukje zit normaalgezien met een klamp vast dus kan er zo weer op of af. Dan kan je dit stuk in de plaats monteren: http://www.salesafter.eu/product_inf...320d-420d.html
                        Je zal dan juist nog een klein stuk uit de bumper moeten snijden wss en afwerken met een randje. Als je M sport pakket hebt kan je eventueel een diffusor van een 430 installeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Dat heb ik ook nooit begrepen. Sinds de nieuwe 5 hebben ook de 4cil diesels een dubbele uitlaat. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar dan moeten ze de 6cil. wel op één of andere manier onderscheiden. Zonder type-aanduiding zie je nu geen verschil tussen een 518d en 530d.

Op de 4 GC is de uitlaat van de 35d links en rechts zoals de 35i

Comment

• Ah, dat wist ik niet.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ze weten bij BMW precies zelf nimeer wat ze willen...

Comment

Oei...mocht ik dan wel de 18" velgen accepteren (want Modern line) ? Moet het dan ook niet zijn: 418d: 15" velgen, 420d: 16", 425d: 17" enz ?
                                Alle gekheid op een stokje, de tijd dat er een verband is tussen het uiterlijk van een wagen en wat er onder de motorkap zit is al 40 jaar voorbij vrees ik. Ik heb nu geen bmw besteld omwille van de van de motor maar wel omdat ik die 4 GC heel mooi vind, het concept zie zitten (maar geen A5 wou want niet zo mooi in mijn ogen) maar 't wil daarom niet zeggen dat ik dat enkel pijpke graag zie. En me daarom een 425 of zo moeten nemen...alleen maar voor de dubbele uitlaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
                                  @fdeville
                                  Denk dat dat vrij simpel te doen is hoor. Dat eindstukje zit normaalgezien met een klamp vast dus kan er zo weer op of af. Dan kan je dit stuk in de plaats monteren: http://www.salesafter.eu/product_inf...320d-420d.html
                                  Je zal dan juist nog een klein stuk uit de bumper moeten snijden wss en afwerken met een randje. Als je M sport pakket hebt kan je eventueel een diffusor van een 430 installeren.
                                  Thanks voor het deftige antwoord . Van zodra ik hem heb bekijk ik het. Eventueel, als die bumper een probleem is dan koop ik het onderste deel bij BMW van een 425 of zo. 'k Zal hier mijn bevindingen voor de niet 435i rijders plaatsen. Ik veronderstel dat er wel zo meer dan eentje is

Comment

• Ik heb voor mijn 428 een sportuitlaat besteld in accessoire, misschien is dat iets?

Comment

• Ik begrijp niet echt waarom je xdrive zou nemen op een 2-liter.

Comment

• Ik wel...ik heb geen zin om mijn auto beneden op straat te laten staan wanneer het glad is , ik heb een huis gebouwd op een serieuze helling van 300 meter privé-weg (en strooien is mijn ding niet), vrienden van me geraken bij glad weer gewoon niet aan het huis met hun Bmw en Mercedes die met zijn Audi quattro en anderen met voorwielaandrijving wel. Anderzijds is het sowieso veiliger, 245 pk is geen bom, maar ook geen slak.

Comment

• Mijn pa heeft ook prijs laten maken
                                          We gingen gewoon eens binnen in een garage, 4 gran coupé kunnen aanpraten.

Nu wachten hehe

Comment

Working...
                                          X