Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichten
    Bestaat er geen optie 'gespoten blablabla' ? ik weet dat dan de zijvinnen in koetswerkkleur gespoten worden, mss de omhulsels voor ook ???
    Gewoon even met de dealer overleggen.
    Bij mij heeft die zonder meerprijs die chromé baguette op de koffer van mijn 5GT in koetswerkkleur gespoten.

BMW heeft mijn idee wel gepikt want op de facelift zit dat stuk chromé er niet meer op!
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichten
      Bestaat er geen optie 'gespoten blablabla' ? ik weet dat dan de zijvinnen in koetswerkkleur gespoten worden, mss de omhulsels voor ook ???
      'k Vind die combinatie wel mooi, anders had ik hem niet in Modern genomen. Ik had die combinatie al gezien op een 420 coupé die altijd aan het station hier in de buurt staat.
      Heb wat getwijfeld met de sport omdat ik de 18" velgen van de sport mooier vond, maar op een bepaald moment moeten knopen doorgehakt worden en harde keuzes gemaakt hé

Comment

• Mooie aankoop fdeville!

Ik weet niet of het iemand al is opgevallen, maar er zit een klein verschil in achterlichten tussen de Europese en Amerikaanse markt. Naar mijn mening ditmaal lichtjes in het voordeel van de Amerikaanse markt.

USA versie :

Europese versie :

In Amerika mooie rode blokken, voor de Europese markt knallen ze daar terug van die oranje knipperlichten in.
        Even navraag gedaan bij dealer en er zit inderdaad verschil op. Jammer genoeg kunnen ze de Amerikaanse versie niet leveren. Zal dus wachten worden op de performance aanpassing...

Comment

• Europese poep is mooier door de lange smalle nummerplaat. Amerikaanse oogt zwaarder.

Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

Comment

• Die product manager van de 4 gran coupé weeral

BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• BMW heeft de 4-serie nog maar net gepresenteerd in z’n vijfdeurs Gran Coupé-jas, maar is nu al verkrijgbaar met allerlei bijzondere opties van BMW’s eigen Individual-afdeling.

BMW Individual is de afdeling die er al jaren voor zorgt dat de auto’s van het illustere merk uit München precies volgens de smaak van de koper kunnen worden samengesteld. In het geval van deze langgerekte 4-serie voegt het bedrijf vier metallic-kleuren aan het bestaande palet toe: Tansanitblau, Citrinschwarz, Pyritbraun en Mondstein. Daarnaast is het mogelijk voor een mat koetswerk te gaan, en één van de ‘Frozen’-kleuren te bestellen. De 19-inch wielen van de auto op de foto staan eveneens niet in de ‘gewone’ 4-serie-folder, en worden gekenmerkt door een V-spaak-design en ‘Individual’-opschrift.
              Aan de binnenzijde maken bijzondere leersoorten de dienst uit. De demonstratie-auto is voorzien koeienhuid in een naar oranje neigende bruine tint, maar er zijn vele mogelijkheden. Naast het leer kan er gekozen worden voor verschillende sierlijsten, een BMW Individual-stuurwiel, instaplijsten met het bekende opschrift en antraciete hemelbekleding.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
                      Die product manager van de 4 gran coupé weeral
                      Even dynamisch en elegant als de auto waar ze verantwoordelijk voor is.
                      Ze kunnen die toch niet laten presenteren door een type als Maggie De Block hé.

Comment

• Je mag de presentatie nog laten uitvoeren door Megan Fox, de 4 GC blijft een lelijk hok...

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Vanaf wanneer staat de 4GC bij de dealer?
                          2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steve-O Bekijk Berichten
                            Vanaf wanneer staat de 4GC bij de dealer?
                            21 juni (bron: site BMW De Mey)

Comment

• Getver, dat nieuw grijs is mooi...en ik heb er net ene besteld in zwart, bij gebrek aan mooiere kleuren

Comment

• Gereden: BMW 4-serie Gran Coupé

Het antwoord van BMW op de Audi A5 Sportback is klaar. We reden de 4-serie Gran Coupé in Spanje.

Misschien is de Gran Coupé wel de mooiste carrosserievorm van alle versies van de 3- en 4-serie samen. De lange motorkap en de ver naar achteren doorgetrokken C-stijl, de inkeping achter de voorste wielkast, en profil is het een genot om naar te kijken maar of je ‘m nu recht van voren of van driekwart achter bekijkt, het blijft gewoon beauty. Iets wat niet voor alle nichemodellen van BMW geldt. Maar goed, da’s natuurlijk iets persoonlijks.

De 4-serie Coupé ligt heel goed op de weg, en doet altijd precies wat je wil. De Gran Coupé geeft op de bochtige bergwegen in Baskenland al net zo veel vertrouwen.Om een verschil in stijfheid te voelen zou je ze echt kort na elkaar moeten rijden. Wil je de 4 Gran Coupé helemaal op scherp, zet dan Dynamic Drive Control dan op Sport Plus. Dan is de besturing het fijnst, staat de demping op stevig, hangt hij voortreffelijk aan het gas en is de 8-traps automaat prima bij de les. We reden de 428i, de sterkste viercilinder turbo dus. Een felle rakker, alleen het geluid valt wat tegen. Wie toch de befaamde zescilindersound wil, zal voor een 435i moeten gaan, qua prestaties kom je met de 428i echter niets te kort.

Wil je mensen achterin meenemen dan zullen die niet snel klagen over de beenruimte, ben je langer dan 1,80 meter dan schuurt het kruintje wel tegen de hemelbekleding. Gran Coupe staat er bij het achterste zijruitje, zet je een nuchtere Hollandse bril op dan is het gewoon een vijfdeurs hatchback. De klep wordt indien geopend ondersteund door opvallend dikke gasdempers. En de bagageruimte? 480 liter, met de achterbank neer loopt dat op tot 1.300 liter. Daarmee is de Gran Coupé praktischer dan een 3-serie, want ook die biedt minimaal 480 liter maar heeft weer niet zo’n grote achterklep. Op de achterbank is het in de Dreier natuurlijk weer beter toeven.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                        Getver, dat nieuw grijs is mooi...en ik heb er net ene besteld in zwart, bij gebrek aan mooiere kleuren
                                        Dat is frozen grey. Een mat kleur op een daily is ook niet alles.

Comment

• Voor mij zoals die blauwe, maar dan met chromeline.

Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X