Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
    Voor een M-kleur op een niet M zal dat ongeveer iets van een €5000 zijn, als ik het mij goed herinner.
    Dan beter laten doen door de betere carrossier uit de streek zeker,dan denk ik met een 2000 euro je al een eind verder bent...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
      Dan beter laten doen door de betere carrossier uit de streek zeker,dan denk ik met een 2000 euro je al een eind verder bent...
      Dat denk ik niet. Tenzij je als je u deuren opentrekt het originele kleur nog wil zien...

Comment

• Ik heb op mijn 4gc melbourne red genomen en m pakket en eibach achteraf laten plaatsing omdat je beide niet kon combineren.
        Ik wou perse dat kleur en ik heb de sportzetels in rood leder mstuur voor achter bumper en zij lijsten . Ik hou niet van dat zwarte dakhemel gedoe en de m instaplijsten +wat prulletjes heb ik ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Dat denk ik niet. Tenzij je als je u deuren opentrekt het originele kleur nog wil zien...
          Beetje zoals "duo-tone" op Ferrari?

Comment

• Mijn wagen is aangekomen in de garage. Midnight Blue staat de GC erg. Combinatie met interieur (Muskat) lijkt ook dik in orde.
            Wat vooral fijn is: ik heb nog steeds geen enkele 4 GC in Midnight Blue op de weg ezien. Die zijn bijna allemaal Estoril Blauw en Carbonschwarz Houden zo!
            BMW 420dA : >>>

Comment

• Hier ene in het rond met beige leder interieur en dikke velgen, een 428i dacht ik. Koppendraaier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                Hier ene in het rond met beige leder interieur en dikke velgen, een 428i dacht ik. Koppendraaier
                In het rond?

Comment

• Rijden in het rond, regio Oostende-Middelkerke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                    Hier ene in het rond met beige leder interieur en dikke velgen, een 428i dacht ik. Koppendraaier
                    Hier 'gewoon' standaard 17" velgen. De 18" turbinevelgen vond ik mooier, maar ik geef geen geld uit om met een minder comfortabele wagen te rijden. Ik doe er tweemaandelijks ritten van honderden km mee... Ik vind mijn huidige 5 serie (ook 17") al meer dan voldoende hard. .

Maar dat is niet de echte drijfveer, wel de 600 liter extra diesel die ik zou verbruiken, terwijl ik deze wagen net heb uitgekozen vanwege zijn laag verbruik (normverbruik 4,0 l/100 km, op gewoon woon-werkverkeer zal ik niet meer verbruiken, indien mijn reëel verbruik boven de 5,0l/100 km uitkomt, ga ik ontevreden zijn... )
                    Last edited by BertVS; 03/10/2015, 23:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                      Maar dat is niet de echte drijfveer, wel de 600 liter extra diesel die ik zou verbruiken, terwijl ik deze wagen net heb uitgekozen vanwege zijn laag verbruik (normverbruik 4,0 l/100 km, op gewoon woon-werkverkeer zal ik niet meer verbruiken, indien mijn reëel verbruik boven de 5,0l/100 km uitkomt, ga ik ontevreden zijn... )
                      Laat me weten als je dat haalt!
                      Ik zou al tevreden zijn met 6l !

Comment

• Ondertussen zitten de eerste 500 km erop.

Mijn eerste bemerkingen

Negatief
                        - Zitcomfort valt op dit ogenblik toch wat tegen, zitting van de sportzetels is vrij hard in vergelijking met de zetels in de 5 serie (F11). Ik denk dat ik nog wat werk heb met 't finetunen van de zetelafstelling. Met de 5 kan ik 1000 km rijden en uitstappen zonder dat te 'voelen', heb niet de indruk dat dat lukt met de 4.
                        - Dat ook omdat het wegfilteren van oneffenheden wat minder goed is dan in de 5 (zelfs met adaptieve ophanging in comfortstand)
                        - Het brillenvakje links onderaan is ondermaats afgewerkt. Rest van 't dashboard is leder, alleen dat stukje is uitgevoerd in erg goedkoop aanvoelend plastiek

Positief
                        * De nieuwe dieselmotor (20d) lijkt me echt wel een pak stiller dan de vorige.
                        * Wagen stuurt veel snediger, iets meer vermogen en koppel in een wagen die 200 kg lichter is maakt de wagen sowieso vlotter
                        * Op de misser van het brillenvakje na is die Individual line echt wel een goede keuze. Kost evenveel als een M-line, en je geniet ervan wanneer je in de wagen zit. Individual stuur (nappa leer) is veel leuker als 't standaardstuur uit der 5. Toch blijkt deze optie veel minder aangevinkt te worden dan de M-line, misschien omdat de buren dat niet zien?
                        * Navigatie-systeem is echt een grote sprong voorwaarts tov 't systeem uit de 5
                        * LED-verlichting is gewoon waanzinnig helder
                        * De kar ziet er ook gewoon geweldig uit (maar dat is subjectief)

Nu eens benieuwd wat de kinderen gaan zeggen van de ruimte achterin (die rijden wel nooit erg lange ritten mee, dat zou dus moeten meevallen)

Comment

• Staan er al ergens foto's van je nieuwe wagen?

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Last edited by bmwduck; 16/10/2015, 15:34.
                            Never LOOK back....beware of the boogieman in front of you...

greetz

Comment

• Never LOOK back....beware of the boogieman in front of you...

greetz

Comment

greetz

Comment

greetz

Comment

• Looking good.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwduck Bekijk Berichten
                                      Leuk die M-badge op de zetel. Die heb ik niet op mijn Oyster-leder.

Comment

• Momenteel de mooiste nieuwe bmw .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwduck Bekijk Berichten
                                          Geen automaat? Kom je ook niet zoveel meer tegen in die klasse.

Comment

Working...
                                          X