Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenDan beter laten doen door de betere carrossier uit de streek zeker,dan denk ik met een 2000 euro je al een eind verder bent...
Comment
-
Ik heb op mijn 4gc melbourne red genomen en m pakket en eibach achteraf laten plaatsing omdat je beide niet kon combineren.
Ik wou perse dat kleur en ik heb de sportzetels in rood leder mstuur voor achter bumper en zij lijsten . Ik hou niet van dat zwarte dakhemel gedoe en de m instaplijsten +wat prulletjes heb ik ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDat denk ik niet. Tenzij je als je u deuren opentrekt het originele kleur nog wil zien...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenHier ene in het rond met beige leder interieur en dikke velgen, een 428i dacht ik. Koppendraaier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenHier ene in het rond met beige leder interieur en dikke velgen, een 428i dacht ik. Koppendraaier
Maar dat is niet de echte drijfveer, wel de 600 liter extra diesel die ik zou verbruiken, terwijl ik deze wagen net heb uitgekozen vanwege zijn laag verbruik (normverbruik 4,0 l/100 km, op gewoon woon-werkverkeer zal ik niet meer verbruiken, indien mijn reëel verbruik boven de 5,0l/100 km uitkomt, ga ik ontevreden zijn... )Last edited by BertVS; 03/10/2015, 23:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenMaar dat is niet de echte drijfveer, wel de 600 liter extra diesel die ik zou verbruiken, terwijl ik deze wagen net heb uitgekozen vanwege zijn laag verbruik (normverbruik 4,0 l/100 km, op gewoon woon-werkverkeer zal ik niet meer verbruiken, indien mijn reëel verbruik boven de 5,0l/100 km uitkomt, ga ik ontevreden zijn... )
Ik zou al tevreden zijn met 6l !
Comment
-
Ondertussen zitten de eerste 500 km erop.
Mijn eerste bemerkingen
Negatief
- Zitcomfort valt op dit ogenblik toch wat tegen, zitting van de sportzetels is vrij hard in vergelijking met de zetels in de 5 serie (F11). Ik denk dat ik nog wat werk heb met 't finetunen van de zetelafstelling. Met de 5 kan ik 1000 km rijden en uitstappen zonder dat te 'voelen', heb niet de indruk dat dat lukt met de 4.
- Dat ook omdat het wegfilteren van oneffenheden wat minder goed is dan in de 5 (zelfs met adaptieve ophanging in comfortstand)
- Het brillenvakje links onderaan is ondermaats afgewerkt. Rest van 't dashboard is leder, alleen dat stukje is uitgevoerd in erg goedkoop aanvoelend plastiek
Positief
* De nieuwe dieselmotor (20d) lijkt me echt wel een pak stiller dan de vorige.
* Wagen stuurt veel snediger, iets meer vermogen en koppel in een wagen die 200 kg lichter is maakt de wagen sowieso vlotter
* Op de misser van het brillenvakje na is die Individual line echt wel een goede keuze. Kost evenveel als een M-line, en je geniet ervan wanneer je in de wagen zit. Individual stuur (nappa leer) is veel leuker als 't standaardstuur uit der 5. Toch blijkt deze optie veel minder aangevinkt te worden dan de M-line, misschien omdat de buren dat niet zien?
* Navigatie-systeem is echt een grote sprong voorwaarts tov 't systeem uit de 5
* LED-verlichting is gewoon waanzinnig helder
* De kar ziet er ook gewoon geweldig uit (maar dat is subjectief)
Nu eens benieuwd wat de kinderen gaan zeggen van de ruimte achterin (die rijden wel nooit erg lange ritten mee, dat zou dus moeten meevallen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwduck Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwduck Bekijk Berichten
Comment
Comment