Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie kar hoor !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwduck Bekijk Berichten

Prachtige kar. Enkel geen fan van de zwarte niertjes.

Comment

• Grand coupe en gewone coupe naast elkaar...of onder elkaar

Oorspronkelijk geplaatst door bmwduck Bekijk Berichten

Comment

• Dubbel knap, zou niet weten welke kiezen. Wat ik wel wat beu ben is dat estoril blauw, geef mij maar een "saai" tintje grijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
            Dubbel knap, zou niet weten welke kiezen. Wat ik wel wat beu ben is dat estoril blauw, geef mij maar een "saai" tintje grijs.
            Geuren en kleuren maar grijs is ook maar grijs he...��

Comment

• Estoril was een knappe kleur omdat je het niet veel zag . Maar tegenwoordig zijn er zoveel van verkocht dat het saai lijkt te worden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                Dubbel knap, zou niet weten welke kiezen. Wat ik wel wat beu ben is dat estoril blauw, geef mij maar een "saai" tintje grijs.
                Daarom ben ik voor melbourne rood gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Estoril was een knappe kleur omdat je het niet veel zag . Maar tegenwoordig zijn er zoveel van verkocht dat het saai lijkt te worden .
                  Ik denk wel dat in de verhouding grijs/estoril het grijs nog (gelukkig) steeds de bovenhand heeft, al is er niets mis met ne knappe grijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk Berichten
                    Leuk die M-badge op de zetel. Die heb ik niet op mijn Oyster-leder.
                    troost u ...dat heeft niemand....specialeke van mezelf....de M-badge is in de echte M kleuren uitgevoerd en geborduurd op een zwart lederen opvulstuk
                    Never LOOK back....beware of the boogieman in front of you...

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwduck Bekijk Berichten
                      troost u ...dat heeft niemand....specialeke van mezelf....de M-badge is in de echte M kleuren uitgevoerd en geborduurd op een zwart lederen opvulstuk
                      Da's knap! Kan je voor mij ook zo'n setje maken?

Comment

• Kan er mij iemand vertellen wat de optie "6NS Comforttelefonie met uitgebreide smartphone connectiviteit" precies inhoudt die (los van een optionele snap-in adapter) meer dan 500 euro kost?

Ik dacht dat bluetooth + audio streaming intussen standaard was, dus daarvoor dient het alvast niet.

De optie in kwestie zit op mijn wagen (deel van het exclusive pack) maar geen idee wat ik er kan mee doen. Email of sms lezen lukt niet, ook apps zoals Spotify bedienen vanuit iDrive kan niet (blijkbaar moet je daarvoor ConnectedDrive hebben, ook al heeft dat er in se niets mee te maken want de streaming verloopt via de telefoon, niet via de connectie in de wagen).

Ook de verkoper in de garage kon mijn niet echt zeggen wat de optie 6NS precies inhoudt (tenzij je er een belachelijk dure snap-in adapter bijkoopt).

Comment

• Het blijft frapant hoe onduidelijk BMW is rond deze optie (6NS) en zijn mogelijkheden/toegevoegde waarde. Op de verkopers, website,... kun je, naar mijn ervaring, onvoldoende rekenen.

Ik heb het uiteindelijk niet genomen. Wat 6NS volgens mij is:
                          - verbeterde ontvangst dankzij externe antenne
                          - snapin-adapter (als je dat functioneel nuttig acht)
                          - meerdere telefoons via bluetooth koppelen waarbij 1 telefoon bv. kan gebruikt worden voor audiostreaming en 1 voor telefonie
                          - BMW Apps - Office - Berichten ontvangen/lezen in iDrive

Heb zelf 6NS niet, wel connected drive abbo met apps. Spotify app werkt perfect en dit via gewoon usb kabeltje (was mijn grootste angst dat dit zonder de 6NS niet ging werken).

Moraal van het verhaal: je wil emails/ berichten lezen in je IDrive: optie 6NS kopen + Connected Drive abbo + Apps abbo

Allé das toch mijn begrip van het hele gedoe.

Comment

• Bedankt voor de duidelijke uitleg!

Ik had beter het Comfort pack genomen (+ Navi Prof en lichtpakket) en de ConnectedDrive optie (vooral voor de apps, ben verwoed Spotify Premium gebruiker) ipv het Exclusive pack. Aan die adaptive lighting en grootlichtassistent heb ik toch niet veel en blijkbaar aan die comforttelefonie nog minder. :-)
                            Last edited by boo-lee; 22/10/2015, 17:05.

Comment

• Als je 6ns neemt in combinatie met navigatie business krijg je er ook de spraak besturing bij. Bij navi prof zit spraakbesturing er standaard bij op een f30, maar op een active tourer bijvoorbeeld moet je 6ns als optie nemen wil je spraakbesturing kunnen gebruiken.
                              En 6ns heeft ook twee microfoons (links en rechts) in plaats van enkel een microfoon aan de kant van de bestuurder.

Verzonden met behulp van Tapatalk

Comment

• Alweer een deskundige uitleg!

Bottom line is eigenlijk dat ik beter het comfort pack had gekozen + wat extra opties ipv het exclusive pack waar nogal wat (voor mij) overbodige opties zaten (zoals 6NS, adaptive headlights enz.). Jammer dat ik die "apps" optie niet heb. Maar verder hoor je mij niet klagen over de wagen. ;-)

Comment

• Adaptieve lichten op een F3x nutteloos noemen... Zelfs de grootlichtassisitent werkt supergoed..
                                  Je rijdt nooit in het donker dan?
                                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                    Adaptieve lichten op een F3x nutteloos noemen... Zelfs de grootlichtassisitent werkt supergoed..
                                    Iddaad. Ik ben gek van de adaptieve lichten samen met die grootlichtassistent. Geweldige optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                      Adaptieve lichten op een F3x nutteloos noemen... Zelfs de grootlichtassisitent werkt supergoed..
                                      Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                      Iddaad. Ik ben gek van de adaptieve lichten samen met die grootlichtassistent. Geweldige optie.
                                      Ook ik wil dat nog even beamen. De Led-verlichting + adaptive (4-serie) is gewoon ronduit fantastisch. Ondertussen al 100-den mensen gekruist, niemand die met zijn grootlichten flikkert. Op één kerel na in een BMW, maar de gemiddelde BMW - rijder is al allergisch aan pinkers, dus...
                                      Last edited by BertVS; 23/10/2015, 17:26.
                                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Ondertussen toch één punt gevonden dat me stoort. De redelijk vlakke achterruit condenseert erg vlot, en er blijft ook makkelijk wat water op liggen. Een ruitenwisser is er niet voorzien op die achterruit, zodat de achterruitverwarming er vrij lang over doet . Eén deze is een anti-fog aanbrengen aan de binnenzijde en een waterafstotend screen aan de buitenzijde
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Even over de adaptive LED-headlights. Ik heb ze ook en vind het stiekem een fantastische optie maar tegelijkertijd erger ik me er vaak dood aan. Ik heb heel frequent tegenliggers die met de grootlichten flikkeren omdat mijn groot licht gewoon blijft aan staan. Dikwijls denk ik zelf "alle stomme auto, zet die grootlichten uit, ziet ge die tegenliggers niet", en uiteindelijk zet hij ze dat uit pas als de tegenliggers flikkeren met hun grootlichten. Of zelfs ooit als ik achter een wagen rijdt, dat mijn wagen zijn groot licht laat opstaan terwijl ik zelf al dicht genaderd ben en ze dan uiteindelijk maar manueel afzet.
                                          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

Working...
                                          X