Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
    Komende zaterdag ga ik mijn 420i GC bestellen.
    BMW 420i Gran Coupé

B39 Mineralgrau
L
    CL5 Leder Dakota Korallrot/Akzent Schwarz
    2PA Antidiefstalbouten

2VB Weergave bandendruk

316 Automatische bediening van de achterklep
    423 Fluwelen tapijten
    465 Doorlaadsysteem (40/20/40)

493 Opbergpakket

4AE Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
    502 Hogedrukreiniging koplampen

521 Regen- en lichtsensor

544 Cruise Control met remfunctie

5DA Desactivatie passagiersairbag

6AC Intelligent Emergency Call –
    eCall
6AE BMW Teleservices
886
    337 M sportpakket

2PE Alu velgen styling 400 M 18"
    481 Sportzetels vooraan

704 M sportophanging

710 M sportstuur

715 M Aërodynamicapakket

760 Shadow Line hochglänzend

775 Hemelbekleding Anthrazit

XE7 BMW Individual decoratieve lijsten Pianolack Schwarz
    7LF Model M Sport
    ZB3 Exclusive Pack

431 Automatisch dimmende binnenspiegel
    508 Park Distance Control (PDC)

534 Automatische airconditioning met 2 zones

552 Adaptive LED headlights
    563 Lichtpakket

5AC High Beam Assist

609 Navigatiesysteem Professional
    6NS Comforttelefonie met uitgebreide smartphone connectiviteit
    ZB5 Seating Pack

459 Zetels, elektrisch + geheugen
    494 Verwarmde zetels vooraan
    ZB6 Entertainment Pack
    654 DAB-Tuner
    688 Harman/kardon Surround Sound System
    258 Runflat banden
    2TB Sportautomatische versnellingsbak

302 Alarmsysteem

322 Comforttoegang
    430 Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
    610 Head-Up Display

6WA Instrumentencombi High
    868 Spraakversie Nederlands
    ZKS Veiligheidskit

ZOR Niet-gereduceerd vermogen

Mocht ik iets vergeten zijn, laat het gerust weten.
    Achteruitrijcamera en Surroundview ? Je hebt naar achteren erg weinig zicht, ik zou toch zeker de achteruitrijcamera aanvinken.
    BMW 420dA : >>>

Comment

• Wat ik persoonlijk nog zou aanvinken is de Active Cruise Control met Stop & Go.

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
      Misschien heb je iets te veel besteld...

Hou je van klassieke muziek ?
      Toen ik een jaartje terug mijn 4 bestelde, had ik ook geïnformeerd en toen werd mij gezegd dat een DAB-tuner voorlopig alleen nog maar zien had voor stations met klassieke muziek. Voor de populaire stations zou dat nog niet echt zijn wat het moet zijn...
      Het is wel belangrijk om te weten dat er ondertussen eindelijk DAB+ uitzendingen werden opgestart: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150520_01690081
      In de toekomst gaat het dus alsmaar belangrijker worden, zeker aangezien hij als particulier de wagen toch liefst wat langer zal willen houden dan iemand die een leasingcontract heeft van 4 jaar...

Comment

• Open dak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
          Waarom geen Champagner Quartz dan? Ook een erg leuke kleur https://youtu.be/l0pEEz-vieo.
          Ja heb het gezien, maar dat vind ik toch stukken klassieker. Ik zou het eens in het echt moeten zien…
          A quick walk around and a few shots of Kuni BMW's first 2013 BMW M5 in Champagne Quartz Metallic.

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
          Staat niet in de prijslijst van de 4 gran coupé vermeld. Maar voor de nieuwe BMW3 staat er "BMW Individual Sonderlackierung 3300 EUR".
          Fuck me…
          Last edited by Seth; 19/06/2015, 10:31.
          2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
            Open dak?
            Al zouden ze me 2500 EUR geven, nog zouik geen oen dak willen op de 4 GC. De dakhemel is nu al zo laag, waarom nog eens 2-3 cm extra wegnemen?
            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
              Al zouden ze me 2500 EUR geven, nog zouik geen oen dak willen op de 4 GC. De dakhemel is nu al zo laag, waarom nog eens 2-3 cm extra wegnemen?
              Euhm voor licht inval.

Comment

• Ga geen open dak nemen. Heb wel volgende zaken aangepast.
                Alu velgen styling 441M 18” (Ferricgrey)
                Exterieurelementen in aluminium
                zonnewerend glas achteraan

Comment

• Wagen week 3 van augustus in productie, wanneer zou die dan bij dealer zijn ?

Comment

• Launchcontrol heb ik al een keer of 15gebruikt . Vind dat zo zalig.

Comment

• Gaat knap worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Launchcontrol heb ik al een keer of 15gebruikt . Vind dat zo zalig.
                        Ik heb het nog nooit gebruikt, zou heel belastend zijn voor de automaat. Klopt dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                          Ik heb het nog nooit gebruikt, zou heel belastend zijn voor de automaat. Klopt dat?
                          Mijn dealer wist me te zeggen dat bij de F30 330d een eenmalig gebruik van launch control overeenstemt met een 2.000km slijtage.

Zelf heb ik die optie 1 keer gebruikt en het voelde alsof ik m'n auto aan het verkrachten was.

Ga het niet meer opnieuw gebruiken. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Comment

• Op de Clio rs bijna dagelijks gebruikt voor de sound op de cupra nog nooit, ben er eigenlijk geen voorstander van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                              Hij moet van mijn geen 500d km mee . Rond de 160-180dkm word hij toch vervangen en denk wel dat het geen probleem mag zijn.
                              Gezond is dat niet maar met xdrive zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                Ga geen open dak nemen. Heb wel volgende zaken aangepast.
                                Alu velgen styling 441M 18” (Ferricgrey)
                                Exterieurelementen in aluminium
                                zonnewerend glas achteraan

Zonnewerend glas maakt een wagen er snel cheaper uitzien. Zeker op coupe versies, bij breaks en suvs ind ik het soms een meerwaarde. Ik zou liever in de plaats rolgordijnen nemen, dan kan je nog kiezen.

Comment

• Hey allemaal,

Ik ga binnenkort een 4 GC bestellen, hoogstwaarschijnlijk in mineralweiss.
                                  Initieel dacht ik aan een donkerdere metaalkleur, en dan dus ook met de exterieurelementen in gesatineerd Alu, maar voor de mineralweiss lijkt me dit overbodig/minder mooi.

Doordat ik deze keuze nu dus niet neem, zijn de "aanbouwdelen" nu ook gewoon zwart.

Heeft iemand hier foto's of meer informatie over hoe dit er uitziet in vergelijking met de "gespoten aanbouwdelen"?
                                  Wegens enkel M-versies in de garages, heb ik dit nog niet in het echt gezien (enkel de hoogglanzende variant?); en ik vermoed dat gewoon zwart voor de mineralweiss dus ook mooier contrasteert dan de "gespoten aanbouwdelen", maar uiteraard wil ik niet dat dit er "goedkoop" of "plastiekerig" ofzo zou uitzien?

Thx!
                                  Pietr

Comment

• Iemand een idee hoeveel het zou kosten om een 4 GC te laten spuiten in het "Sakhir Orange"?
                                    Eventueel fabriek af...
                                    Of zoals een vriend me vertelde,een licht geaccidenteerde 4 GC kopen in DE en hier laten herstellen en herspuiten in Sakhir Orange ...
                                    Last edited by zeramed; 25/07/2015, 10:05.

Comment

• Ik denk dat je goedkoper zal uitkomen wanneer je dit rechtstreeks bij BMW laat doen.
                                      Zo een geaccidenteerde moet eerst nog opgelapt en afgeschuurd worden vooraleer ze er aan kunnen beginnen
                                      Ik denk dat het rond de 3500 EU was dat BMW vroeg voor een speciaal kleurtje.
                                      Moest ik in jouw plaats zijn zou ik eerder een wrap overwegen.

Comment

• Voor een M-kleur op een niet M zal dat ongeveer iets van een €5000 zijn, als ik het mij goed herinner.

Comment

• Ik heb in 2011 €950,- betaald om via Individual saffierzwart te hebben icm een M-sportpakket op mijn F10 530d, bovenop de normale meerprijs voor metaalkleur wel te verstaan.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X