Oorspronkelijk geplaatst door Benz1976
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichtenmonserez Kortrijk ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Benz1976 Bekijk Berichten418 d
lol
Comment
-
De mijne is ook een 418d. Meer dan snel genoeg hoor ! Zo uit het hoofd 0-100 in 9,2s en top van 210 km/u. Meer dan genoeg voor mijn dagelijkse rit op de N8 Ninove-Brussel, max speed 70/u, 13 vaste camera's in elke richting en tussenin ook soms nog eens mobiele...
En zelfs met maar een 418d ben ik aan rood licht meestal eerste weg (als ik vooraan sta hé), met dank aan de automaat en de achterwielaandrijving. Plankgas en de wielen slippen niet door. Was anders op mijn vorige wagens (A4).
PS Wat niet wegneemt dat ik niet blij zou zijn met een 430d of 435d hé (als die al bestaat).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenDe mijne is ook een 418d. Meer dan snel genoeg hoor ! Zo uit het hoofd 0-100 in 9,2s en top van 210 km/u. Meer dan genoeg voor mijn dagelijkse rit op de N8 Ninove-Brussel, max speed 70/u, 13 vaste camera's in elke richting en tussenin ook soms nog eens mobiele...
En zelfs met maar een 418d ben ik aan rood licht meestal eerste weg (als ik vooraan sta hé), met dank aan de automaat en de achterwielaandrijving. Plankgas en de wielen slippen niet door. Was anders op mijn vorige wagens (A4).
PS Wat niet wegneemt dat ik niet blij zou zijn met een 430d of 435d hé (als die al bestaat).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Benz1976 Bekijk BerichtenVrijdag levering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHen die zien staan gisteren, kan dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenDe BMW 420d zou blijkbaar nu al recht op de nieuwe motor (B47)?
Met 17" banden en automatische versnellingsbak wordt dat nu 190 pk, 106 gr CO2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenHm, toch nog eens in detail gaan bekijken dan, maar is toch te krap achteraan vrees ik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk denk dat de 320d na de facelift nog iets beter zal scoren na de facelift deze zomer (Hij is een wat lichter). Koffer van de 4 is praktischer, de 320d heeft de handigste achterbank. Indien de GTE/e-tron te duur uitvallen qua maandelijkse leaseprijs, denk ik uit te komen bij een 320d.
't Wordt er eentje met 17" trouwens (met adaptieve vering), voor 't comfort én 't verbruik.
Ik vind de 320 eigenlijk mooier, maar de koffer in die laatste lijkt me zoveel minder praktisch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Benz1976 Bekijk Berichtenik denk ook dat een 418 ruim volstaat voor dagdagelijks gebruik. Een 420 was nog leuker geweest natuurlijk maar soms moet je keuzes maken natuurlijk. Ik twijfelde tussen deze en een sportversie met automaat maar ik heb dan uiteindelijk de 418 met M pakket gekozen ipv de automaat.
Ik ga ook een 4 gc bestellen volgende maand. Een 430d met mpakket , sportautomaat , navi pro en last but not least Een rode. Dan heeft hij zowat alles wat ik wil. Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik de xdrive ook ga nemen.
425d met wat meer opties is ook een mogelijkheid maar zo een 3liter is een beest en geeft mij meer plezier dan opties.
Jammer dat er in het Mercedes gamma niets meer vergelijkbaar is wat mij boeit .
Comment
Comment