Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    FOTO GALLERY
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

    Comment


    • #42
      Dit zou wel eens de ideale opvolger kunnen zijn voor de E90 335i thuis. Er wordt getwijfeld tussen een alpina B3 en deze 4GC hoorde ik vandaag. Het prijsverschil tussen zo'n 435i GC met individual leder interieur en de B3 (liefst met lavalina pakket) is toch nog wel vrij fors.

      Ik vind het echt een knappe lijn, iemand een idee of de koffer ruimer is dan de berline? Een grotere wagen dan een 3 reeks is niet echt gewenst, het moet speels blijven rijden.
      Last edited by Titleist; 02/02/2014, 20:30.

      Comment


      • #43
        Door het relatief kleine prijsverschil met de 3 berline verwacht ik dat er nu heel veel mensen voor deze 4GC zullen kiezen. Hij is iets specialer, en door die 5de deur zelfs nog gerieflijker.
        OO 00 OO

        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Door het relatief kleine prijsverschil met de 3 berline verwacht ik dat er nu heel veel mensen voor deze 4GC zullen kiezen. Hij is iets specialer, en door die 5de deur zelfs nog gerieflijker.
          Hoeveel verschil is er in prijs ?

          Comment


          • #45
            bmw kan ook op dit model erg veel rabbat geven, lijn draait toch en andere deurpanelen persen kost eens de pers er staat geen hol


            ze zullen wel wat moeten doen aan het windgeruis, nu ze massaal frameloze deuren hebben ontdekt bij bmw

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
              Hoeveel verschil is er in prijs ?
              In duitsland 2000 meer dan de berline, maar benieuwd hoe ze hem in belgie gaan positioneren...
              Vind hem wel mooi, al moet ik wel zeggen dat (natuurlijk enkel afgaand op foto's) ik een A5 sportback meer vind afwijken van een a4 dan deze van een 3.
              Last edited by ; 02/02/2014, 20:03.

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten

                BMW_4er_Gran_Coupe_Flyer


                BMW_4er_Gran_Coupe_Preisliste

                Van de duitse website flyer en prijzen, als je vergelijkt met de 4 coupe op bmw.de dan blijkt dat de prijs van de 4 GC gelijk is aan de 4 coupe en welgeteld 2100euro duurder dan de 3 Berline en 1050euro goedkoper dan de 3 GT.
                Zijn uiteraard wel DE prijzen, BE is net iets anders. Maar uiteindelijk niet slecht, had een hogere premium prijs verwacht voor de 4 GC
                Zie deze post voor prijzen in duitsland, in belgie liggen de verhoudingen sowieso anders, want de gt kost hier minder dan de 4, en tussen de 3 en 4 scheelt het toch meer dan 4000€ ...
                Misschien komt men hier uit op 3gt en 4gc aan zelfde prijs? Dacht dat bij audi de sportback ook iets goedkoper is dan de coupe

                Comment


                • #48
                  Het kan zijn dat het prijsverschil hier groter is dan in België omdat de 4 meer standaard uitrusting heeft.
                  OO 00 OO

                  Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                  Comment


                  • #49
                    Dank voor de vergelijkende foto's met de 3 berline, op foto vind ik het verschil moeilijk te zien.
                    blijkbaar posioneren ze hem veel minder hoog boven de 3 dan de 6 gc boven de 5 gepositioneerd wordt.
                    Weinig prijsverschil, en hij wordt ook met de basismotorisaties aangeboden.
                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                      Dank voor de vergelijkende foto's met de 3 berline, op foto vind ik het verschil moeilijk te zien.
                      blijkbaar posioneren ze hem veel minder hoog boven de 3 dan de 6 gc boven de 5 gepositioneerd wordt.
                      Weinig prijsverschil, en hij wordt ook met de basismotorisaties aangeboden.
                      vond het ook eerst vreemd dat hij ook in 418 komt, maar is anderzijds gewoon de concurrentie volgen natuurlijk (a5)

                      Comment


                      • #51
                        Ik vermoed ook dat hier in België de prijs ietsje hoger zal zijn dan in Duitsland, het verschil in DE van 3 berline en 4 coupe is veel minder dan hier in belgië, bij ons is het 3300eur (DE 2100). En idd de 3gt zit hier ook anders in prijs...
                        In de closed room in brussel spraken ze over een goeie 700euro meer als de coupe dus reken op een 4000eur meer als de 3 Berline hier in belgië, dus voor een 420i GC ongeveer 36.500eur en voor een 420d GC ongeveer 38.650eur... Wat zich zal vertalen in een quasi gelijke prijs als de 3gt

                        Edit: Blijkbaar zijn xenon standaard op de 4 coupe/GC en niet op de 3GT dus mss toch een ietsje hogere prijs of ze moesten deze kado doen omdat de 3GT al ruimer is en op een lwb chassis staat...
                        Last edited by Jase; 02/02/2014, 21:05.
                        BMW E91 318d Touring

                        Turbo... The replacement for displacement....

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
                          Ik vermoed ook dat hier in België de prijs ietsje hoger zal zijn dan in Duitsland, het verschil in DE van 3 berline en 4 coupe is veel minder dan hier in belgië, bij ons is het 3300eur (DE 2100). En idd de 3gt zit hier ook anders in prijs...
                          In de closed room in brussel spraken ze over een goeie 700euro meer als de coupe dus reken op een 4000eur meer als de 3 Berline hier in belgië, dus voor een 420i GC ongeveer 36.500eur en voor een 420d GC ongeveer 38.650eur... Wat zich zal vertalen in een quasi gelijke prijs als de 3gt

                          Edit: Blijkbaar zijn xenon standaard op de 4 coupe/GC en niet op de 3GT dus mss toch een ietsje hogere prijs of ze moesten deze kado doen omdat de 3GT al ruimer is en op een lwb chassis staat...
                          Met 700€ meer dan de coupe zitten we tegen de 40000, de coupe 420d zit nl op 39150, de 320d gt op 38400

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                            Met 700€ meer dan de coupe zitten we tegen de 40000, de coupe 420d zit nl op 39150, de 320d gt op 38400
                            Idd ik heb misgekeken met de diesels, ik dacht al dat het verschil 20i/20d ineens zo weinig was

                            Dus:
                            420i GC 36.500
                            420d GC 39.850

                            320i GT 36.300
                            320d GT 38.550

                            Tja ach t'zal ongeveer zoiets worden, in ieder geval veel minder 'premium' price dan ik had gedacht, de eerste speculaties waren zoals 6 GC gepositioneerd is tussen 6 Coupe en 6 Cabrio, en da's een pak meer in verhouding hoor! Ik verschoot ook serieus van de prijs voor een 4 reeks cabrio, wist niet dat zoveel meer was dan een coupe...
                            BMW E91 318d Touring

                            Turbo... The replacement for displacement....

                            Comment


                            • #54
                              Mij is verteld dat een 418 GC evenveel zou kosten als een 420 Coupe

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                                Met 700€ meer dan de coupe zitten we tegen de 40000, de coupe 420d zit nl op 39150, de 320d gt op 38400
                                Idd ik heb misgekeken met de diesels, ik dacht al dat het verschil 20i/20d ineens zo weinig was

                                Dus:
                                420i GC 36.500
                                420d GC 39.850

                                320i GT 36.300
                                320d GT 38.550

                                Tja ach t'zal ongeveer zoiets worden, in ieder geval veel minder 'premium' price dan ik had gedacht, de eerste speculaties waren zoals 6 GC gepositioneerd is tussen 6 Coupe en 6 Cabrio, en da's een pak meer in verhouding hoor! Ik verschoot ook serieus van de prijs voor een 4 reeks cabrio, wist niet dat zoveel meer was dan een coupe...
                                BMW E91 318d Touring

                                Turbo... The replacement for displacement....

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                  Mij is verteld dat een 418 GC evenveel zou kosten als een 420 Coupe
                                  Dan gaan ze zich toch wel een stuk hoger plaatsen dan audi's sportback, even opzoeken wat die kost ... 35400 zie ik voor de 2.0tdi150pk ..

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                                    Dan gaan ze zich toch wel een stuk hoger plaatsen dan audi's sportback, even opzoeken wat die kost ... 35400 zie ik voor de 2.0tdi150pk ..
                                    Mja denk ik idd toch ook niet hoor, da zou dan omgerekend ongeveer 5000eur meer zijn als de 3GT en 9000euro meer als de 3 Berline en bijna 5000eur meer als die A5 SB...
                                    Dan slagen ze de bal toch mis bij BMW vrees ik, en als je de duitse prijzen ziet, that's not gonna happen
                                    BMW E91 318d Touring

                                    Turbo... The replacement for displacement....

                                    Comment


                                    • #58
                                      Toch ook serieus benieuwd naar de prijzen van de 4 gran coupé.
                                      Net een F30 gekocht en zou er toch wat in mijn maag mee zitten moest de F36 maar een fractie duurder zijn

                                      Ik vind hem allesinds knap!

                                      Comment


                                      • #59
                                        Tussen de 3GT en de 5 zit maar een 3-4000€. En door de business paketten wordt het verschil alleen maar kleiner voor een 5 met een deftige uitrusting.

                                        Het zou me verwonderen moesten ze de 4GC zeer kort bij de 5 positioneren.

                                        Comment


                                        • #60
                                          Is er eigelijk een duidelijk kwaliteitsverschil (materialen) tussen de 3 & 4 serie (vergelijkende met de huidige coupe)? Er moet toch al een serieuze meerwaarde zijn als men deze dichter bij de 5-serie gaat positioneren qua prijs. Ben vooral benieuwd voor de prijs van 418d GC, vergelijkende met 518d berline.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X