Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Dit zou wel eens de ideale opvolger kunnen zijn voor de E90 335i thuis. Er wordt getwijfeld tussen een alpina B3 en deze 4GC hoorde ik vandaag. Het prijsverschil tussen zo'n 435i GC met individual leder interieur en de B3 (liefst met lavalina pakket) is toch nog wel vrij fors.
Ik vind het echt een knappe lijn, iemand een idee of de koffer ruimer is dan de berline? Een grotere wagen dan een 3 reeks is niet echt gewenst, het moet speels blijven rijden.Last edited by Titleist; 02/02/2014, 20:30.
Comment
-
Door het relatief kleine prijsverschil met de 3 berline verwacht ik dat er nu heel veel mensen voor deze 4GC zullen kiezen. Hij is iets specialer, en door die 5de deur zelfs nog gerieflijker.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDoor het relatief kleine prijsverschil met de 3 berline verwacht ik dat er nu heel veel mensen voor deze 4GC zullen kiezen. Hij is iets specialer, en door die 5de deur zelfs nog gerieflijker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenHoeveel verschil is er in prijs ?
Vind hem wel mooi, al moet ik wel zeggen dat (natuurlijk enkel afgaand op foto's) ik een A5 sportback meer vind afwijken van een a4 dan deze van een 3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
BMW_4er_Gran_Coupe_Flyer
BMW_4er_Gran_Coupe_Preisliste
Van de duitse website flyer en prijzen, als je vergelijkt met de 4 coupe op bmw.de dan blijkt dat de prijs van de 4 GC gelijk is aan de 4 coupe en welgeteld 2100euro duurder dan de 3 Berline en 1050euro goedkoper dan de 3 GT.
Zijn uiteraard wel DE prijzen, BE is net iets anders. Maar uiteindelijk niet slecht, had een hogere premium prijs verwacht voor de 4 GC
Misschien komt men hier uit op 3gt en 4gc aan zelfde prijs? Dacht dat bij audi de sportback ook iets goedkoper is dan de coupe
Comment
-
Dank voor de vergelijkende foto's met de 3 berline, op foto vind ik het verschil moeilijk te zien.
blijkbaar posioneren ze hem veel minder hoog boven de 3 dan de 6 gc boven de 5 gepositioneerd wordt.
Weinig prijsverschil, en hij wordt ook met de basismotorisaties aangeboden.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenDank voor de vergelijkende foto's met de 3 berline, op foto vind ik het verschil moeilijk te zien.
blijkbaar posioneren ze hem veel minder hoog boven de 3 dan de 6 gc boven de 5 gepositioneerd wordt.
Weinig prijsverschil, en hij wordt ook met de basismotorisaties aangeboden.
Comment
-
Ik vermoed ook dat hier in België de prijs ietsje hoger zal zijn dan in Duitsland, het verschil in DE van 3 berline en 4 coupe is veel minder dan hier in belgië, bij ons is het 3300eur (DE 2100). En idd de 3gt zit hier ook anders in prijs...
In de closed room in brussel spraken ze over een goeie 700euro meer als de coupe dus reken op een 4000eur meer als de 3 Berline hier in belgië, dus voor een 420i GC ongeveer 36.500eur en voor een 420d GC ongeveer 38.650eur... Wat zich zal vertalen in een quasi gelijke prijs als de 3gt
Edit: Blijkbaar zijn xenon standaard op de 4 coupe/GC en niet op de 3GT dus mss toch een ietsje hogere prijs of ze moesten deze kado doen omdat de 3GT al ruimer is en op een lwb chassis staat...Last edited by Jase; 02/02/2014, 21:05.BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk BerichtenIk vermoed ook dat hier in België de prijs ietsje hoger zal zijn dan in Duitsland, het verschil in DE van 3 berline en 4 coupe is veel minder dan hier in belgië, bij ons is het 3300eur (DE 2100). En idd de 3gt zit hier ook anders in prijs...
In de closed room in brussel spraken ze over een goeie 700euro meer als de coupe dus reken op een 4000eur meer als de 3 Berline hier in belgië, dus voor een 420i GC ongeveer 36.500eur en voor een 420d GC ongeveer 38.650eur... Wat zich zal vertalen in een quasi gelijke prijs als de 3gt
Edit: Blijkbaar zijn xenon standaard op de 4 coupe/GC en niet op de 3GT dus mss toch een ietsje hogere prijs of ze moesten deze kado doen omdat de 3GT al ruimer is en op een lwb chassis staat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenMet 700€ meer dan de coupe zitten we tegen de 40000, de coupe 420d zit nl op 39150, de 320d gt op 38400
Dus:
420i GC 36.500
420d GC 39.850
320i GT 36.300
320d GT 38.550
Tja ach t'zal ongeveer zoiets worden, in ieder geval veel minder 'premium' price dan ik had gedacht, de eerste speculaties waren zoals 6 GC gepositioneerd is tussen 6 Coupe en 6 Cabrio, en da's een pak meer in verhouding hoor! Ik verschoot ook serieus van de prijs voor een 4 reeks cabrio, wist niet dat zoveel meer was dan een coupe...BMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenMet 700€ meer dan de coupe zitten we tegen de 40000, de coupe 420d zit nl op 39150, de 320d gt op 38400
Dus:
420i GC 36.500
420d GC 39.850
320i GT 36.300
320d GT 38.550
Tja ach t'zal ongeveer zoiets worden, in ieder geval veel minder 'premium' price dan ik had gedacht, de eerste speculaties waren zoals 6 GC gepositioneerd is tussen 6 Coupe en 6 Cabrio, en da's een pak meer in verhouding hoor! Ik verschoot ook serieus van de prijs voor een 4 reeks cabrio, wist niet dat zoveel meer was dan een coupe...BMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenMij is verteld dat een 418 GC evenveel zou kosten als een 420 Coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenDan gaan ze zich toch wel een stuk hoger plaatsen dan audi's sportback, even opzoeken wat die kost ... 35400 zie ik voor de 2.0tdi150pk ..
Dan slagen ze de bal toch mis bij BMW vrees ik, en als je de duitse prijzen ziet, that's not gonna happenBMW E91 318d Touring
Comment
-
Is er eigelijk een duidelijk kwaliteitsverschil (materialen) tussen de 3 & 4 serie (vergelijkende met de huidige coupe)? Er moet toch al een serieuze meerwaarde zijn als men deze dichter bij de 5-serie gaat positioneren qua prijs. Ben vooral benieuwd voor de prijs van 418d GC, vergelijkende met 518d berline.
Comment
Comment