Wel nog geen 6cil. diesels.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Comment
-
Beetje spelen met de duitse configurator, toch dik inorde zo met M-pack, 403 19", individual Tanzanite blau en individual opal
Last edited by Jase; 09/02/2014, 13:54.BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenenige die ik er nog zou bij doen is getinte achterruitenBMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenGetinte ruiten op een berline.Op een break dan weer.
Op een 3 berline zou ik het ni doen, mss de 4 GC wel, maar spijtig genoeg kunne we het ni zienBMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou die getinte ruiten nooit nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenIk heb ondervonden dat zolang je klein mannen op de achterbank hebt, dat toch zeer interessant is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou die getinte ruiten nooit nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk BerichtenBeetje spelen met de duitse configurator, toch dik inorde zo met M-pack, 403 19", individual Tanzanite blau en individual opal
Wanneer komen hier 6cil. diesels in?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenToch wel zeer knap! Op het salon was ik niet zo onder de indruk door het eerder 'fastback'-gehalte. Ik blijf steeds vergelijken met de 6GC. Deze lijn zal moeten 'groeien' bij mij, en dat gaat alvast de goede richting uit.
Wanneer komen hier 6cil. diesels in?
In het begin dacht ik ook: geen mini 6 GC spijtig... Maar ondertussen leg ik de link al niet meer, en wordt dit ding alleen maar knapper... Voor mij echt de ideale wagenBMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenEr is blijkbaar geen prijsverschil tussen coupe en gran coupe, of heb ik dit mis. Volgens autozone24 zou er 3000€ verschil zijn tussen beide.BMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk BerichtenVanaf dat deze in de showroom staat zullen de 30d en 35d wel snel genoeg volgen zoals gewoonlijk zeker?
In het begin dacht ik ook: geen mini 6 GC spijtig... Maar ondertussen leg ik de link al niet meer, en wordt dit ding alleen maar knapper... Voor mij echt de ideale wagen
Zeker nu je zo'n Individual interieur kan krijgen met lederen dash.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenToch wel zeer knap! Op het salon was ik niet zo onder de indruk door het eerder 'fastback'-gehalte. Ik blijf steeds vergelijken met de 6GC. Deze lijn zal moeten 'groeien' bij mij, en dat gaat alvast de goede richting uit.
Wanneer komen hier 6cil. diesels in?
Dat zwart stoort mij wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenZou die airdingens op de zijflanken bij een m-pack ook in koetswerkkleur kunnen ?
Dat zwart stoort mij wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Die 4 GC is echt wel geslaagd, maar die 3 GT mag er van mijn part gewoon uitgeflikkerd worden.
Comment
Comment