handbak en rwd, het zal nooit verslaan worden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichtendbr2, worden u collega's u ook nooit beu, ik alleszins wel met u negatief doen over de A-klasse? Zullen we mijne M-B die 22 jaar is vergelijken met uw Tsjechischen bucht.
Elwood, maak je geen topic aan van de A45AMG?
Ik heb gisteren 300m kunnen meerijden, ik vond dat de geluiddemping wel goed was, ik hoorde amper de motor.
De vergelijking met een octavia is zinloos. Zelfs mijn appel in mijn hand hier verslaat uwen A klasse als het gaat over balans tussen zoet en zuur.
Comment
-
voor de 190
16V AMG power pack
Available only to 2.5-16 and Evolution I models, optional AMG Power Pack increased power to 224 bhp (166 kW) at 7,200 rpm and torque to 181 lb·ft (245 N·m) at 5,000 rpm, whilst pushing the top speed up to 155 mph. In their final incarnations, these engines produced up to 350 bhp (260 kW) in racing tune.
bron wiki
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichtenmaar toch een nette ronde gereden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenIk ben niet zo voor het bezit-genot...
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten+1,is gemaakt om te knallen of het zou toch moeten ,niet voor de garage-queen uit te hangen..
Comment
-
Daarstraks bij valavond heel eventjes eentje achter mij gehad in Vilvoorde, maar 'k had het totaal niet door... , totdat bij het oprijden van een rond punt de pruttelende schakelovergang van 1ste naar 2de tot bij mij in de wagen doordrong, dan wist ik het wel. Ikke zelfs over een witte lijn naar rechts om plaats te maken, maar hij/zij vond het gaspedaal niet meer. Als je hier meeleest, geef es wat meer gas joh, wou een flyby horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ga mijn sinterklaasdroom schrijven
ik moet mijn smart en slk binnendoen bij benz apen voor hun jaarlijkse check, ik zou wat graag eens een a meekrijgen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik vraag altijd de SLS van de baas als ik de auto binnendoe maar kmag altijd op me kin kloppen
volgende keer misschien ook eens een A vragen
Wie niet waagt he...
Comment
Comment