Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• handbak en rwd, het zal nooit verslaan worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
      dbr2, worden u collega's u ook nooit beu, ik alleszins wel met u negatief doen over de A-klasse? Zullen we mijne M-B die 22 jaar is vergelijken met uw Tsjechischen bucht.
      Elwood, maak je geen topic aan van de A45AMG?
      Ik heb gisteren 300m kunnen meerijden, ik vond dat de geluiddemping wel goed was, ik hoorde amper de motor.
      Je hebt groot gelijk behalve dat skoda bucht zou zijn.
      De vergelijking met een octavia is zinloos. Zelfs mijn appel in mijn hand hier verslaat uwen A klasse als het gaat over balans tussen zoet en zuur.

Comment

• Die A45 AMG ziet er echt wel vet uit, net als de CLA AMG vind ik het jammer dat er geen 3.5L V6 insteekt.
        4 cil. en AMG, ik moet er echt aan wennen....

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• voor de 190

16V AMG power pack

Available only to 2.5-16 and Evolution I models, optional AMG Power Pack increased power to 224 bhp (166 kW) at 7,200 rpm and torque to 181 lb·ft (245 N·m) at 5,000 rpm, whilst pushing the top speed up to 155 mph. In their final incarnations, these engines produced up to 350 bhp (260 kW) in racing tune.

bron wiki

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              wat ik niet snap is dat heel het internet spreek over de naar 100 van A45 4.6sec.(ergens zelf 4.1) is en in deze review 5.1 maar toch een nette ronde gereden!

Comment

• Leuke drag race

Comment

• E63
                  lets have some more member berries

Comment

• Op hogere snelheden gaat het verschil wel groter zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                      Ik ben niet zo voor het bezit-genot...
                      Gelukkig getrouwd

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                      +1,is gemaakt om te knallen of het zou toch moeten ,niet voor de garage-queen uit te hangen..
                      Waar ga je knallen?

Comment

• wagen komt vandaag toe met het transport!!! huij !

Comment

• Daarstraks bij valavond heel eventjes eentje achter mij gehad in Vilvoorde, maar 'k had het totaal niet door... , totdat bij het oprijden van een rond punt de pruttelende schakelovergang van 1ste naar 2de tot bij mij in de wagen doordrong, dan wist ik het wel. Ikke zelfs over een witte lijn naar rechts om plaats te maken, maar hij/zij vond het gaspedaal niet meer. Als je hier meeleest, geef es wat meer gas joh, wou een flyby horen.

Comment

• Dit weekend ene zien passeren met garageplaten donker kleur grijs/zwart mooie sound voor een vierpitter toch hoor.

Comment

• Vanavond ook eens ons demo exemplaar getest. Ophanging & versnellingsbak vind ik perfect. Het geluid... je moet er fan van zijn (ik wel ).. Ik had toch iets meer verwacht qua acceleraties, maar we zijn teveel gewend...

Comment

• ik ga mijn sinterklaasdroom schrijven

ik moet mijn smart en slk binnendoen bij benz apen voor hun jaarlijkse check, ik zou wat graag eens een a meekrijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ik ga mijn sinterklaasdroom schrijven

ik moet mijn smart en slk binnendoen bij benz apen voor hun jaarlijkse check, ik zou wat graag eens een a meekrijgen
                                  als je dat vraagt moet dat toch kunnen?

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ik vraag altijd de SLS van de baas als ik de auto binnendoe maar kmag altijd op me kin kloppen
                                      volgende keer misschien ook eens een A vragen
                                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        ik vraag altijd de SLS van de baas als ik de auto binnendoe maar kmag altijd op me kin kloppen
                                        volgende keer misschien ook eens een A vragen

Wie niet waagt he...

Comment

• Bij ons wordt hij enkel nog meegegeven met begeleiding, dus zomaar meekrijgen voor vervangwagen.. T'zou me sterk verwonderen

Comment

Working...
                                          X