Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Mijne ook, ook ergens 3de week van juli dat ik hem mag verwachten. Heb 13% gekregen op de basisprijs, maar heb niet verder onderhandeld. Ik was daar tevreden mee.
    13% !!!!!!????

Zou je dat bij een M135i / M235i ook kunnen krijgen?
    Vind ik wel veel.. lullig van mercedes; die prijs zo hoog zetten en dan zulke kortingen geven. Precies of je gaat bij Citroën kopen...
    is lullig voor die gasten die dan maar 8% krijgen of zo...

En bovendien wordt de VAA berekend op cataloguswaarde, dus daar blijven de zelfstandigen genaaid. Niet clever vind ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
      13% !!!!!!????

Vind ik wel veel.. lullig van mercedes; die prijs zo hoog zetten en dan zulke kortingen geven. Precies of je gaat bij Citroën kopen...
      is lullig voor die gasten die dan maar 8% krijgen of zo...

En bovendien wordt de VAA berekend op cataloguswaarde, dus daar blijven de zelfstandigen genaaid. Niet clever vind ik...
      Echt genaaid voel ik mij niet als zelfstandige, dankzij de lage CO2. En dankzij de goedkope renting. En ik vermoed dat je dat bij BMW niet krijgt, maar daar ben ik niet gaan horen. Bij Audi kreeg ik 6,5% op een S3, maar wel op de totaalprijs. Bij Mercedes is het enkel op de wagen en niet op de opties. Maar op de totaalprijs is het uiteindelijk toch een dikke 11%. Waar ik trouwens niet achter moeten leuren heb, gewoon zo gekregen. En dan reken ik de gratis GPS nog niet mee.

VAA komt op minder dan € 500 bruto, kan ik best mee leven ..

Comment

VAA komt op minder dan € 500 bruto, kan ik best mee leven ..
        Dat valt idd erg goed mee. Hoeveel CO2 stoot dat machtige machien nu weer uit?

ben eigelijk meer BMW-lover, maar de A-AMG is een pak betaalbaarder mbt. VAA (tov M135i). Moest ik nu in de markt zijn voor een soortgelijke wagen zou ik voor de AMG gaan precies (betere prestaties, goedkoper op langere termijn owv VAA, etc)
        Last edited by erik219; 11/02/2014, 12:21.

Comment

Dat valt idd erg goed mee. Hoeveel CO2 stoot dat machtige machien nu weer uit?

ben eigelijk meer BMW-lover, maar de A-AMG is een pak betaalbaarder mbt. VAA (tov M135i). Moest ik nu in de markt zijn voor een soortgelijke wagen zou ik voor de AMG gaan precies (betere prestaties, goedkoper op langere termijn owv VAA, etc)
          161 gram. Maar een M135i gaat echt niet zo veel meer kosten aan VAA. Wel minder aftrekbaar denk ik (70% bij de A45, 60% bij de M135i als ik mij niet vergis).

Comment

161 gram. Maar een M135i gaat echt niet zo veel meer kosten aan VAA. Wel minder aftrekbaar denk ik (70% bij de A45, 60% bij de M135i als ik mij niet vergis).
            161 bij de AMG tov 182 of zoiets voor de M135i X-drive, is 21 g verschil dus 2.1% op catalogusprijs verschil (bruutweg 1000€ bruto op jaarbasis).
            En dan nog eens verminderde afschrijving (dus ook op onderhoud, banden, verzekering, etc !!!).

Kan veel maken op't einde van de rit. En de AMG presteert toch nog net ietsje beter.
            Jammer voor BMW maar ik zou het wel weten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
              Gisteren een Jaguar Xf 4.2 het nakijken gegeven dan zie die mens zo kijken van whutt???
              Die heeft toch meer PK's, hoe heb je dat geflikt?

Comment

• alsof pk's ook maar iets zeggen over performance
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  alsof pk's ook maar iets zeggen over performance
                  Jaguar's zijn tanks. Ziet ge trouwens ook zelden op Zolder of Nurburgring, voor een reden .... tuurlijk dat een A-AMG sneller is...

Comment

Hoe lang moet dat ding eigenlijk ingereden worden?

En wat ik bij een testrit vergeten uitproberen heb, is er verschil in comfort (niet dat het een Citroën moet worden) tussen de verschillende automaatstanden?
                    Er zal een sticker op je ruit kleven: de eerste 1500km niet meer dan 4500rpm/Max 140 kmh/no kick downs.

Verschil tss C-mode en S is de gasrespons en hogere toerental in S

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

alsof pk's ook maar iets zeggen over performance
                      Het is nu ook niet dat pk's niets zeggen als ge aan de lichten staat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                        Het is nu ook niet dat pk's niets zeggen als ge aan de lichten staat...
                        veel pk's uit een motor krijgen is 1 ding, ze deftig op de grond zetten is een ander. ik kan uit mijn 2.2L diesel evenveel pk's halen als jou A45 hoor maar kzal nooit jou performance halen.

Comment

• Er is ook een 4.2 met "maar" 300pk. En die met 416pk zou er nog 5,4 seconden moeten over doen, dus de A45 kan dat effectief sneller. Ongeladen weegt zo'n 4.2 ook meer dan 400kg meer.

Comment

veel pk's uit een motor krijgen is 1 ding, ze deftig op de grond zetten is een ander. ik kan uit mijn 2.2L diesel evenveel pk's halen als jou A45 hoor maar kzal nooit jou performance halen.
                            Akkoord maar steek er eens 400 in de jouwe en 150 in de mijne... Uiteraard zijn koppel, chassis, gewicht,... misschien nog meer bepalend maar totaal onbelangrijk zijn pk-s niet.

Comment

• net zo eentje tegengekomen op de E40 Brussel-Gent. Komt toch een schoon ronkske uit, als dat spel optrekt - beter allezins dan dat van de Civic met stovebuis die er achter aan kwam.
                              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                Akkoord maar steek er eens 400 in de jouwe en 150 in de mijne... Uiteraard zijn koppel, chassis, gewicht,... misschien nog meer bepalend maar totaal onbelangrijk zijn pk-s niet.
                                ECU en versnellingsbak doen er ook veel aan
                                pk's zeggen meer over de maximum snelheid dan het optrekken zelf heb ik al ondervonden

Comment

• Uiteindelijk zijn het de pk's per gewicht die ertoe doen in het optrekken mooiste vb is civic type r en clio rs vorige gen: 200 pk weinig koppel en toch in ca 6,7 a 7 sec naar 100. Je mag dan een dikke TDI hebben met 400nm ipv de 200 van de type r inhalen tijdens een stoplichtsprintje doe je niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                    Uiteindelijk zijn het de pk's per gewicht die ertoe doen in het optrekken mooiste vb is civic type r en clio rs vorige gen: 200 pk weinig koppel en toch in ca 6,7 a 7 sec naar 100. Je mag dan een dikke TDI hebben met 400nm ipv de 200 van de type r inhalen tijdens een stoplichtsprintje doe je niet
                                    da ligt eerder aan de tandwielkast

Comment

• En mijn wagen dan? Compleet andere transmissie ook 200pk slechts 240nm en automaat? Nee voor mij telt pk/kg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                        En mijn wagen dan? Compleet andere transmissie ook 200pk slechts 240nm en automaat? Nee voor mij telt pk/kg.
                                        Ge moet natuurlijk zien wanneer ge uw max koppel bereikt en hoe snel ge in de toeren klimt...

Comment

13% !!!!!!????

1/

Kreeg toch altijd vrij vlot 11% bij BMW vroeger dus denk dat 13% tijdens speciale aktie wel haalbaar moet zijn.

2/

De zelfstandige is altijd genaaid...

Comment

Working...
                                          X