Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenZal net zoals de rs3 en 1m blijven hangen qua prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenzoveel te beter.. kan ik best veel profijt doen door 1 mee te brengen uit de US...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raf amg Bekijk BerichtenMijne is besteld, ben tevreden met de korting die ik gekregen heb tijdens het autosalon.
En het onderhoudscontract van 44 euro per maand vind ik zeker meevallen.
Zit alles in behalve banden.
Één minpuntje...lange wachttijd2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door raf amg Bekijk BerichtenMijne is besteld, ben tevreden met de korting die ik gekregen heb tijdens het autosalon.
Één minpuntje...lange wachttijd
hoeveel was je basisprijs voor de A45? hoor veel zeggen dat ze superkortingen kregen maar het merk calculeert dat in door de basisprijs omhoog te doen?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raf amg Bekijk BerichtenIk heb de voorlaatste motor van productie juli, dan ging het naar productie september en levering oktober.
De motoren worden met de hand gebouwd, in de amg fabriek, 1 technieker per motorlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenje weet toch dat dat een fabeltje is he want per technieker komt er dagelijks meer dan 1 motor van de productieband
Comment
-
Één minpuntje...lange wachttijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk BerichtenDat hangt toch af van garage tot garage. Als een garage 4 A45 AMG's dient te verkopen per maand en je bent de 5e is de productie direct een maand later.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMijne ook, ook ergens 3de week van juli dat ik hem mag verwachten. Heb 13% gekregen op de basisprijs, maar heb niet verder onderhandeld. Ik was daar tevreden mee.
Comment
Comment