Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
    Zal net zoals de rs3 en 1m blijven hangen qua prijs
    Het is te hopen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
      Zal net zoals de rs3 en 1m blijven hangen qua prijs
      zoveel te beter.. kan ik best veel profijt doen door 1 mee te brengen uit de US...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
        zoveel te beter.. kan ik best veel profijt doen door 1 mee te brengen uit de US...
        Voor mij ook graag!

Comment

• Mijne is besteld, ben tevreden met de korting die ik gekregen heb tijdens het autosalon.
          En het onderhoudscontract van 44 euro per maand vind ik zeker meevallen.
          Zit alles in behalve banden.
          Één minpuntje...lange wachttijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf amg Bekijk Berichten
            Mijne is besteld, ben tevreden met de korting die ik gekregen heb tijdens het autosalon.
            Proficiat, hoelang is de wachttijd?
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• ik wil ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ik wil ook
                Gewoon dóen!

Comment

• 6 maanden wachttijd

Comment

• 6 maanden, damn dat is wel heel lang.

Comment

• Ja tegen dan is er mss al een facelift! Nee serieus is wel lang ik heb mijn c in oktober besteld en is eind maart toegekomen...

Comment

• Ik heb de voorlaatste motor van productie juli, dan ging het naar productie september en levering oktober.
                        De motoren worden met de hand gebouwd, in de amg fabriek, 1 technieker per motor

Comment

Mijne is besteld, ben tevreden met de korting die ik gekregen heb tijdens het autosalon.
                          ben gewoon es benieuwd naar het handelen van kortingen op het autosalon.

hoeveel was je basisprijs voor de A45? hoor veel zeggen dat ze superkortingen kregen maar het merk calculeert dat in door de basisprijs omhoog te doen?!

Comment

Ik heb de voorlaatste motor van productie juli, dan ging het naar productie september en levering oktober.
                            De motoren worden met de hand gebouwd, in de amg fabriek, 1 technieker per motor
                            je weet toch dat dat een fabeltje is he want per technieker komt er dagelijks meer dan 1 motor van de productieband
                            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              je weet toch dat dat een fabeltje is he want per technieker komt er dagelijks meer dan 1 motor van de productieband
                              Dat hangt toch af van garage tot garage. Als een garage 4 A45 AMG's dient te verkopen per maand en je bent de 5e is de productie direct een maand later.

Comment

• ik had het op dat hand gebouwd
                                dat het AMG plaatje met de naam van de technieker handgemaakt is klopt wel :p
                                lets have some more member berries

Comment

Mijne ook, ook ergens 3de week van juli dat ik hem mag verwachten. Heb 13% gekregen op de basisprijs, maar heb niet verder onderhandeld. Ik was daar tevreden mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                                    Dat hangt toch af van garage tot garage. Als een garage 4 A45 AMG's dient te verkopen per maand en je bent de 5e is de productie direct een maand later.
                                    Dat moet dan wel een stevige dealer zijn die er 48 op jaarbasis moet verkopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Mijne ook, ook ergens 3de week van juli dat ik hem mag verwachten. Heb 13% gekregen op de basisprijs, maar heb niet verder onderhandeld. Ik was daar tevreden mee.
                                      Heb 12,5% korting gekregen, niet slecht vond ik

Comment

• Gisteren een Jaguar Xf 4.2 het nakijken gegeven dan zie die mens zo kijken van whutt???

Comment

• Hoe lang moet dat ding eigenlijk ingereden worden?

En wat ik bij een testrit vergeten uitproberen heb, is er verschil in comfort (niet dat het een Citroën moet worden) tussen de verschillende automaatstanden?

Comment

Working...
                                          X