Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Als dat handiger is om manueel te schakelen wel, maar niet in die kleur.
    Manueel schakelen doe je met een derde pedaal en een pook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
      Perfect, maar dan wel in een CLA voor mij.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
        Manueel schakelen doe je met een derde pedaal en een pook
        In theorie ben ik het daar mee eens.
        In de praktijk heb ik geregeld serieus last aan mijn linker knie, en sinds ik al eens met de camionet van het werk rij voel ik dat wel.
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Tja, kan het mezelf moeilijk voorstellen dat iemand nood heeft aan meer dan 360pk in zo'n wagen. Zou voor mij méér dan genoeg zijn.
          Jammer genoeg kan ik het me heel goed voorstellen. Het is alleen geen pluim voor de betreffende auto als je na een tijdje niet meer genoeg hebt aan dergelijk vermogen. Indien een wagen voldoende plezier (lees: uitdaging) oplevert, zou dat volgens mij niet gauw mogen gebeuren. Da's sneu.

Comment

• Ligt niet enkel aan de auto, ook aan de mensen die ermee rijden, sommigen hebben nooit genoeg.

Comment

• Klopt, ik ben vb tevreden met de 200pk in de clio een chip oid komt er niet op.

Comment

• Ben het met je eens, knight-ridder. Ik zou doorgaans ook eerder een andere auto zoeken dan er eentje te chippen.
                Heb niet erg lang geleden m'n S4 van de hand gedaan en rijd in afwachting van m'n volgende wagen met de Mitsu Colt van m'n eega. Raad eens met welke ik me meer amuseer
                Ik heb die Audi nog geen dag gemist en dat ding ging nochtans als een speer, zonder chip weliswaar. Een steriele auto blijft wat ie is volgens mij.
                Daarmee heb ik niet gezegd dat een A45 in die categorie valt hè, want ik dwaal af ;]

Comment

• ik amuseer me wel met mn A'tje: ) maar mss vinden sommigen het spijtig dat ik er nog wat paardje heb bij gestoken maar nu voelt em veel speelser naar mijn mening! nog elke dag verlang ik ernaar om er mee op de baan te gaan...(rij niet zoveel km's )

even OFF topic: iemand een idee wat het knipperen van 4 pinkers op de snelweg betekent, wou die chauffeur me waarschuwen voor iets ofzo? niet dat het voor een file was, maar s nachts ?!
                  Last edited by wOeTrE; 02/04/2014, 15:27.

Comment

• des gouts en de couleurs, daar kan je niet over twisten..
                    jij hebt genoeg aan 200 pk... een ander niet..
                    Persoonlijk heb ik ook liever meer.
                    Ik heb nu een kleine 370 pk, en volgende maand ga ik voor een stage 2, dan is de 400 in zicht. .. Waarom ... omdat het kan.. heb ik het nodig? Nee... ga ik dat kunnen gebruiken in de file .. Nee.. maar ik doe er mezelf een plezier mee, en compenseer er mijn te kleine lul mee.. en das al wat telt...

Comment

• Mijn eerste auto was een Vectra met 75 pk en heb eigenlijk nooit pk's gemist.
                      Dan een Saxo gehad met 60 pk en daarbij kreeg ik na een tijdje echt het gevoel pk's te kort te hebben.
                      Nu rij ik met een C4 met 110 pk en had altijd gedacht dat ik dat wel voldoende zou vinden, toch denk ik er gergeld aan hem te laten chippen. Toch blijf ik wachten om het te doen omdat ik vrees dat ik achteraf nog niet genoeg eraan ga hebben.

Comment

• Ik laat de mijne altijd origineel, niet zozeer omdat ik niet meer pk-s wil maar omdat ik hem na 2 jaar verkoop.
                        Ervaring leert me dat dan een compleet originele wagen makkelijker is. Ik ga er echter voorlopig nog altijd van uit dat die motor het geen 100k gaat uitzingen...

Comment

• voel je vermoeidheid ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                            Ik laat de mijne altijd origineel, niet zozeer omdat ik niet meer pk-s wil maar omdat ik hem na 2 jaar verkoop.
                            Ervaring leert me dat dan een compleet originele wagen makkelijker is. Ik ga er echter voorlopig nog altijd van uit dat die motor het geen 100k gaat uitzingen...
                            Bedoel je standaard geen 100k of met chiptuning?

Je hebt wel gelijk hem origineel te laten.

Heb helaas nog niet veel A45's in het echt gezien. Wel veel gastjes in A klasses die zich in een A45 wanen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Bedoel je standaard geen 100k of met chiptuning?

Je hebt wel gelijk hem origineel te laten.

Heb helaas nog niet veel A45's in het echt gezien. Wel veel gastjes in A klasses die zich in een A45 wanen.

Ik zou het al een hele prestatie vinden indien hij het standaard volhoudt. Alhoewel AMG zal wel beter weten waar ze mee bezig zijn dan ik.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              voel je vermoeidheid ?
                              Nog niet maar zit nog maar aan 30.000.

Comment

• momenteel is nog geen chiptuning mogelijk dacht ik, zodus werken ze met externe modules en kan je ten allen tijde de wagen terug origineel zetten.

veel leuker rijden dan origineel, maar das een keuze dat je maakt.

Comment

Nog niet maar zit nog maar aan 30.000.
                                  en het saaie karakter, is dat vermoeiend ?

Comment

Ik zou het al een hele prestatie vinden indien hij het standaard volhoudt. Alhoewel AMG zal wel beter weten waar ze mee bezig zijn dan ik.
                                    Op zich niet zo moeilijk, turbodruk ligt niet hoger dan van een iets straffere diesel, belangrijk hier is de koeling goed te verzorgen. Koudstart en evt overbelasting kort daarop zijn nog de moeilijkste dingen, maar met de moderne motorsturingen kan men de belasting beperken indien dat nodig geacht wordt.
                                    Uiteindelijk is de grootste uitdaging waarschijnlijk de kosten goed te beheren. De Mitsu Evo was ondertussen al een goed aantal jaren geleden ook te krijgen in (semi-) commerciele varianten van 320-340-360-400pk uit een 2 liter... die laatste was relatief erg duur...
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      en het saaie karakter, is dat vermoeiend ?
                                      Eigenlijk wel soms hoewel je dit waarschijnlijk een beetje sarcastisch bedoelt. Pas op ik wil zeker niet verwaand klinken maar als ik dit qua pure rij-sensatie vergelijk met mijn vorige auto is dit een wereld van verschil. Ik hoop in ieder geval op een 2M eind 2015.

Comment

• 31000 km voorbanden weg...

Comment

• Valt nog mee.

Comment

Working...
                                          X