Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtende meeste die ik ken die debadgen is toch met de bedoeling dat een ander hun uitdaagt hooris het die ene of niet...maar als jeje niet belachelijk wilt maken doe je hieraan niet mee, is mijn eerlijke mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk vind een kontje zonder badges mooier en vooral makkelijker te wassen. En dat van de A160 CDI achterop was een grapje, maar blijkbaar snappen de meeste dat hier niet meer.
je hebt wel een punt dat wassen pfff die draadjes van mijn handschoen blijven er soms wel es in vast zitten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk BerichtenAls je een trackday meedoet, leg je dan best nieuwe banden op of ga je met de huidige(10.000km) ?? of hebben ze ginds een bandencentrale??
eerste maal dat ik dit doe, alle info en tips zijn welkom
gewoon oprijden die bandenen daarna naar de brabandere achter 4 nieuwe sletsen!
Comment
-
Deze Mercedes-Benz A 45 AMG ziet er misschien uit alsof hij ontsproten is aan het brein van een tuner, maar het is toch echt een product van AMG’s eigen Performance Studio.
Performance Studio is de afdeling die er onder meer voor zorgt dat AMG-kopers hun auto kunnen personaliseren. Of deze ‘Erika’ gedoopte creatie ook daadwerkelijk zo besteld is door een klant, vertellen de Duitsers er niet bij. Het zou dus ook een demonstratie-auto kunnen zijn. In elk geval onderscheidt de bewuste A 45 zich duidelijk van z’n soortgenoten. Om te beginnen is er natuurlijk de matzwarte lak, maar die valt in het niet bij de felroze accenten die overal lijken terug te komen. De wielen, de flanken, de grille en zelfs de spiegels zijn voorzien van een felgekleurd randje.
Aan de binnenzijde gaat het feest verder. Ook hier contrasteert het roze duidelijk met het zwart. Zelfs de dorpellijsten gaan mee in het thema, en hebben unieke, knalroze AMG-logo’s. AMG Performance Studio bewijst het dus nog maar eens: echt álles is mogelijk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenEentje voor ons Nathalie met de a5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenEentje voor ons Nathalie met de a5
Comment
-
Last edited by wOeTrE; 19/05/2014, 11:07.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBen alleen benieuwd hoeveel stuks probleemloos de 100k gaan halen.
Comment
Comment