Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    moet nog wel wat jaren geduld hebben centen enzo
    Die gaan erg duur blijven volgens mij. Grote vraag en klein aanbod.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
      de meeste die ik ken die debadgen is toch met de bedoeling dat een ander hun uitdaagt hoor is het die ene of niet...maar als jeje niet belachelijk wilt maken doe je hieraan niet mee, is mijn eerlijke mening.
      Ik vind een kontje zonder badges mooier en vooral makkelijker te wassen. En dat van de A160 CDI achterop was een grapje, maar blijkbaar snappen de meeste dat hier niet meer.

Comment

• das toch allemaal niet erg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Ik vind een kontje zonder badges mooier en vooral makkelijker te wassen. En dat van de A160 CDI achterop was een grapje, maar blijkbaar snappen de meeste dat hier niet meer.
          ik zat zelf ook te twijfelen zou ik debagden of niet, maar toekomst gericht heb ik gekozen voor de badge omdat hoogstwaarschijnlijk de 2de hands-koper dat een must zal vinden dat dit erop staat.

je hebt wel een punt dat wassen pfff die draadjes van mijn handschoen blijven er soms wel es in vast zitten...

Comment

• Ik heb gekozen voor de badge omdat ik er trots op ben

Comment

• nadat ik een 135 met weet-ik-welke-pijp hoorde, welliswaar niet voluit, vind ik een 45 beter klinken

Comment

• Ze klinken enorm goed heb nu 2x ene gezien en gehoord en die hebben geen aftermarket nodig

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

• Als je een trackday meedoet, leg je dan best nieuwe banden op of ga je met de huidige(10.000km) ?? of hebben ze ginds een bandencentrale??

eerste maal dat ik dit doe, alle info en tips zijn welkom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
                    Als je een trackday meedoet, leg je dan best nieuwe banden op of ga je met de huidige(10.000km) ?? of hebben ze ginds een bandencentrale??

eerste maal dat ik dit doe, alle info en tips zijn welkom

gewoon oprijden die banden en daarna naar de brabandere achter 4 nieuwe sletsen!

Comment

• Deze Mercedes-Benz A 45 AMG ziet er misschien uit alsof hij ontsproten is aan het brein van een tuner, maar het is toch echt een product van AMG’s eigen Performance Studio.

Performance Studio is de afdeling die er onder meer voor zorgt dat AMG-kopers hun auto kunnen personaliseren. Of deze ‘Erika’ gedoopte creatie ook daadwerkelijk zo besteld is door een klant, vertellen de Duitsers er niet bij. Het zou dus ook een demonstratie-auto kunnen zijn. In elk geval onderscheidt de bewuste A 45 zich duidelijk van z’n soortgenoten. Om te beginnen is er natuurlijk de matzwarte lak, maar die valt in het niet bij de felroze accenten die overal lijken terug te komen. De wielen, de flanken, de grille en zelfs de spiegels zijn voorzien van een felgekleurd randje.
                      Aan de binnenzijde gaat het feest verder. Ook hier contrasteert het roze duidelijk met het zwart. Zelfs de dorpellijsten gaan mee in het thema, en hebben unieke, knalroze AMG-logo’s. AMG Performance Studio bewijst het dus nog maar eens: echt álles is mogelijk.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Eentje voor ons Nathalie met de a5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                              Eentje voor ons Nathalie met de a5
                              En dan de invoerder aanklagen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                Eentje voor ons Nathalie met de a5
                                Da's het eerste wat ik ook dacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                  gewoon oprijden die banden en daarna naar de brabandere achter 4 nieuwe sletsen!

dacht ik ook aan Conti's of hankook?
                                  Last edited by wOeTrE; 09/05/2014, 19:38. Reden: quote vergeten

Comment

• Mondello park OTD 19. Ferrari 360 Modena and baby AMG Part 1

ps: kon geen video hier invoegen

vanaf 2.15 min... A45 AMG vs Ferrari 360 Modena
                                    Last edited by wOeTrE; 19/05/2014, 11:07.

Comment

• 2.0 amg motor beste nieuwe motor

Comment

• Ben alleen benieuwd hoeveel stuks probleemloos de 100k gaan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Ben alleen benieuwd hoeveel stuks probleemloos de 100k gaan halen.
                                          Ik denk eerder dat de manier waarop er doorgaans mee gereden wordt, zal bepalen hoe lang ze meegaan.

Comment

Working...
                                          X