Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
maar dat had die kerel natuurlijk niet verwacht hé
Nee, dat is natuurlijk wel het hilarische
Ik kan met de mijne weliswaar geen Jag V8 de baas, maar er hebben er zich toch ook al enkelen mispakt aan mijn 123d.
Onlangs hing ik achter ne nieuwe focus ST en we gingen de snelweg op: die reed vlotjes van mij weg en da machien heeft 'maar' 250 pk.
Wat moet zo A-AMG wel nie geven...
Ik hoop dat BMW zn best doet om deze merc te evenaren met zn toekomstige M2, want ik ben wel supercontent van de service vd dealer hier. En dan maar hard sparen om tegen 2016 ene te kunnen kopen (met 11% korting, thx voor de tip h...
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik hoop dat BMW zn best doet om deze merc te evenaren met zn toekomstige M2, want ik ben wel supercontent van de service vd dealer hier. En dan maar hard sparen om tegen 2016 ene te kunnen kopen (met 11% korting, thx voor de tip h...
Die M2 als die er komt... dat gaat het worden. Hij gaat véél leuker rijden dan de A45 AMG daar ben ik zeker van !
Dat is te hopen. Als bmw fan heb ik het wat moeilijk met het feit dat merc de betere wagen heeft momenteel
in welk segment heeft BMW wel de betere? de C63 - M3 is nog nipt maar de nieuwe E63 S kuist de M5 af en de M6 moet zowel in de SL als de CL zijn meerdere bekennen
in welk segment heeft BMW wel de betere? de C63 - M3 is nog nipt maar de nieuwe E63 S kuist de M5 af en de M6 moet zowel in de SL als de CL zijn meerdere bekennen
Zoals Elwood zegt: de snellere is niet altijd de leukste. 'k Voeg daar nog aan toe: de meest efficiënte is meestal niet de leuktste. Tenzij sprintjes maken of de kortste rondetijd maken uw ding is natuurlijk. Om maar te zeggen dat je van al die wagens niet kan zeggen "dit is de betere". Je kan hoogstens zeggen dit is de betere voor mij.
daar hebben jullie wel een punt in, maar waar ik het meeste plezier uit haal is tijdens een sprintje de snelste te zijn , de traagste zijn is denk ik ook niet plezant, want waarom tunen ze sommige wagens zo hard
ps: wil er wel nog aan toevoegen wat ik op A45 amg forums gelezen heb is dat een stage 1 voor deze auto een must is! waarschijnlijk doelen die mensen dat het "veel leuker" rijden is met de stage 1 dan zonder..?!want snel is deze auto toch sowieso toch?!
ik weet het niet want dit is mijn eerste echte sportwagen...
Last edited by wOeTrE; 12/02/2014, 16:16.
Reden: toevoeging
standaard met afstandsradar, trekhaak en een goeie radio
Vergeet de A45 AMG dan waarschijnlijk maar want die is niet verkrijgbaar met trekhaak. Toch niet van de fabriek uit en ik denk dat er daar een reden voor is (ken ze niet) en dat het misschien niet mogelijk (toegelaten) is om er nadien een trekhaak op te plaatsen. 'k Weet het niet.
Idem bij bv BMW: De M135i kan je ook niet hebben van BMW af met een trekhaak. Al de andere 1's wel.
Vergeet de A45 AMG dan waarschijnlijk maar want die is niet verkrijgbaar met trekhaak. Toch niet van de fabriek uit en ik denk dat er daar een reden voor is (ken ze niet) en dat het misschien niet mogelijk (toegelaten) is om er nadien een trekhaak op te plaatsen. 'k Weet het niet.
Idem bij bv BMW: De M135i kan je ook niet hebben van BMW af met een trekhaak. Al de andere 1's wel.
Ik heb er zelfs enen gekend die een trekhaak op zijn Ariel Atom had...
Comment