Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
    Nee dat bedoelde ik serieus, een bijgewerkte rs gaat hard en zou zo een a45 goed benaderen denk ik, al zeker op circuit.
    Okee, dan had ik dat fout begrepen, my bad.

Ik vrees dat zo'n A45 toch net iets hoog gegrepen gaat zijn, voor de Megane...

Voor de rest heel veel waarheid in Alfa Beemer zijn posts...

Comment

• Mercedes A45 AMG

Er staat hier A45 AMG als discussie, niet stoplichtsprintjes waardoor we over iets meer als dat ook mogen praten he ?

Is idd efficiënte wagen maar geeft, voor mij, te weinig beleving....word je dat niet moe? Gewoon uw pedaal instampen en kicken op 5 sec ipv 6 dat je aan 100 per uur zit.... Ik stel het wat zwart wit om de discussie verder uit te lokken....

Comment

• Paar keer meegeweest met een GT-R voor een aantal launch-control sessies..ik zie me dit toch niet al te rap beu worden eerlijk gezegd.
        Ik noem dat ook beleving, weliswaar van een totaal andere soort waar de die-hard trackers op neerkijken vermoed ik.

Ik zou zelfs schrik hebben om met mijn nieuwe A45 AMG van >60K op de Nordschleife te gaan rijden tussen al die would-be Vettels.

Krijg soms het idee dat je om een snelle wagen te 'mogen' hebben er 'moet' mee gaan tracken volgens sommigen.
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Dat zeg ik niet toch niet maar een GTR is ook zo een wagen die voor mij persoonlijk even veel plezier uitstraalt als 't invullen van mijn belastingsbrief... . Voor hetzelfde bedrag koop je een Lotus Exige V6 met alles er op en eraan en dat is naar mijn mening tenminste een ECHTE zuivere sportwagen. Die tenminste verwacht dat zijn bestuurder weet hoe hij aan een stuur moet draaien en de bestuurder ook echt beloond voor zijn werk.

Een GTR is bloedsnel on track en rechtdoor maar daarom is het voor mij geen leuke wagen integendeel. Want die heeft net hetzelfde probleem dat de A45 AMG heeft. Waar is de beleving naartoe?, 't is allemaal zo artificieel.

één dag in een Morgan Threewheeler lijkt me duizend maal leuker dan 1 jaar de eigenaar van een Nissan GTR te zijn.
          Last edited by Alfa-Beemer; 17/02/2014, 18:05.
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            De referentie voor een "snelle"
            wagen is nog altijd 0-100 uit een boekske dus?
            Vind 0 > 1000m een beter en veel leuker gegeven.

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
            Blijkbaar. Bij de Zweden is het 100-200 voor de 300pk+ club... (je mag 110)
            Dit zegt me ook veel meer.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              Krijg soms het idee dat je om een snelle wagen te 'mogen' hebben er 'moet' mee gaan tracken volgens sommigen.
              Krijg soms het idee dat je om een snelle wagen te 'mogen' hebben er 'moet' mee optrekken als het roodlicht op groen slaat volgens sommigen.

Optrekken is voor mij leuk, maar een erg één-dimensioneel (letterlijk) gebeuren dat ik heel "snel" gewoon wordt. Maar kan ook begrijpen dat het idee alleen al veel voldoening kan schenken.
              Last edited by Onehp; 17/02/2014, 18:05.
              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Off-topic, maar als je niet van een GT-R kunt genieten dan ligt dat toch eerder aan gebreken qua locatie en/of chauffeur. http://www.youtube.com/watch?v=Z_doT3JbKJM
                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                  Krijg soms het idee dat je om een snelle wagen te 'mogen' hebben er 'moet' mee optrekken als het roodlicht op groen slaat volgens sommigen.
                  Neen, dat nu ook weer niet
                  Maar op AF was (is?) het altijd zo dat als iemand een snelle wagen voorstelde en hij er niet mee ging tracken (om welke reden dan ook) die persoon dan niet als 'vol' werd aanzien, net daarom. Ik heb dat altijd wat flauw gevonden. Akkoord, het is hier een autoforum, maar ik vind dat iedereen 'beleving' mag invullen zoals hij zelf wil.
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Doe mij maar 1 jaar met een GT-R ipv 1 dag met een Morgan driewieler.

Comment

Off-topic, maar als je niet van een GT-R kunt genieten dan ligt dat toch eerder aan gebreken qua locatie en/of chauffeur. http://www.youtube.com/watch?v=Z_doT3JbKJM
                      <

Comment

• Met het koppeke buiten vind ik mijne velo al snel genoeg, mij niet gezien in zo'n doodskist

Ik ben zeker geen GT-R fan want ik kan dat nergens bezigen, maar mensen die dat spel uitmaken voor enkel een playstation of enkel een dragracer zitten er toch een beetje naast vind ik. Das alles.
                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Trouwens, zo een A45 is eigenlijk wel een mini versie van een GT-R eigenlijk...
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Klopt de PSP versie

Comment

Off-topic, maar als je niet van een GT-R kunt genieten dan ligt dat toch eerder aan gebreken qua locatie en/of chauffeur. http://www.youtube.com/watch?v=Z_doT3JbKJM
                              Da's inderdaad nog zoiets. Wil nu niet specifiek Alfa-Beemer aanvallen, maar het is bon ton bij sommigen om de GT-R af te doen als een Playstation-mobiel en blablabla. Ik vind dit een indrukwekkend staaltje autotechniek met 911 Turbo prestaties aan de helft van de prijs, je moet het maar doen.

Maar nu wijken we wel héééééééééél ver af van de A45
                              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Mercedes A45 AMG

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                Paar keer meegeweest met een GT-R voor een aantal launch-control sessies..ik zie me dit toch niet al te rap beu worden eerlijk gezegd.
                                Ik noem dat ook beleving, weliswaar van een totaal andere soort waar de die-hard trackers op neerkijken vermoed ik.

Ik zou zelfs schrik hebben om met mijn nieuwe A45 AMG van >60K op de Nordschleife te gaan rijden tussen al die would-be Vettels.

In die discussie over tracken wil ik niet vervallen maar ik kan je bevestigen dat je zo een "kanon" idd snel gewoon wordt. Snelheid went, draai of keer het hoe je wil.

Feit is dat je al die kracht vandaag gewoon bijna niet meer kan of mag gebruiken op de openbare weg he.

Het plezier om tot pakweg 90 eens te kunnen "optrekken" mmm.

Autorijden is meer dan tracken of een sprintje trekken maar dan dwalen we af.

Ik ben een Mercedes fan en kan zeker en vast geen favoritisme richting BMW verweten worden.

Maar een M135i, rwd, manueel, die ik trouwens een pak lelijker vind, is imo een leuker geheel dan de A AMG en daar gaat autoplezier dan toch ook soms over he.

Die pure krachtpatserij dat zegt je na een tijdje niets meer imo.....

Pas op ik wil niet te veel vervallen in dovemanspraat langs beide kanten en respecteer jouw visie op autoplezier..... Maar ik ben wel zeker dat je daar snel op uitgekeken bent....als alleen het genot van power en de snelste telt.

Even de ooglappen afgooien en er gaat een wereld open.

Je lijkt op mezelf enkele jaren terug in deze fase

PS: en ja ik vind zo een GT-R toch een beetje PlayStation ..... Dat kan je niet ontkennen
                                Last edited by Jokke_vlo; 17/02/2014, 18:52.

Comment

• Ik vraag me af waar dat klinische dan vandaan komt? AMG staat voor mij gelijk aan bruutheid, zeker die x63. Beetje over the top zelfs..
                                  Is het de automaat, 2000cc, 4wd of een combinatie van alledrie? Is dit de eerste maal dat ze de kaart van efficiëntie trekken dan?

Comment

• Mercedes A45 AMG

De kaart van besparingen imo de A AMG is idd een nieuwe weg en het is ook de weg die de gemiddelde koper wil. Efficiënt zijn vermogen neerzetten met weinig drama en voldoende onderstuur.

Een schril contrast met het hooliganistisch karakter van de vorige AMG's .

Alle begrip voor die keuze , de massa heeft gelijk. Maar..... Of het slim is dit alleen aan te bieden weet ik niet. Tot mijn spijt voor de ster zie ik dat BMW aan die andere autoliefhebber ook denkt.

Willen ze de wagen maken zoals BMW of Porsche (een rwd biased awd) zou de auto nog een stuk duurder uitkomen....

Comment

• [QUOTE=Alfa-Beemer;5277963]Rare fetish bobo.

Deze kan misschien duivels efficiënt zijn:

wie weet raak je bij de tweede wal noch kant

ik vergelijk graag een a 45 met een golf gti, die heeft een hoop oude minder efficiente krokodillen naar de achtergrond verdreven omdat hij zo efficient was
                                      iedereen kon snel zijn, de democratisering van de snelheid

nr 3, cla inbegrepen op 1 km² hou ervan

Comment

• spijtig van de opzichtige vleugel

en ik heb geen geluid gehoord, ie is erg beschaafd

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

efficientie

Comment

Working...
                                          X