Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenWie organiseert die trackday ? Wordt stilaan tijd om de Ultima eens buiten te laten.
http://www.spa-francorchamps.be/nl/pisteactiviteiten-public-driving-
experience.php
http://www.skylimitevents.com/ (organiseert alles van circuit van Zolder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk ga mogelijk nu maandag met Lotus in track
spa ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk ga mogelijk nu maandag met Lotus in track
aangezien ik enkel ma-di mijn vrije dagen heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtenvolgende maandag?? waar?
aangezien ik enkel ma-di mijn vrije dagen heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtenenkel Lotus ? dus geen A45 amg?
vind al die pocket-circuits in Frankrijk leuk.Last edited by Elwood; 11/03/2014, 20:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenLot is vrij traag door enkel links inhalen kost je veel tijd en maakt duels moeilijk maar heb wat rijtijd nodigavi!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDan ga je dat a'tje wat moeten modden vrees ik ....
Comment
-
Ik durf er wel wat op verwedden dat een A AMG verrassend snel is.........................
.......................maar ook geen partij voor een Lotus Exige V6. Je gaat die A zeer moeilijk onder de 2.50 grens krijgen. Zo een Exige daar maak ik het de gemiddelde GT3 rijder meer dan moeilijk mee, zelfs op Spa, op Zolder zelfs sneller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenWist niet dat die zo goed gingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenWist niet dat die zo goed gingenga dat hier niet verder "vervuilen" he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtenzou wel tof zijn mocht er een A'tje meerijden al is het om uw achterwerk te zien :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenLot is vrij traag door enkel links inhalen kost je veel tijd en maakt duels moeilijk maar heb wat rijtijd nodig
Comment
Comment