Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Proficiat he! Hoe rijdt ie? Mooie velgen. Vanwaar die plaat?
    Thanks! Voorlopig nog heel rustig Moet me soms wel bedwingen Zijn trouwens gewoon de standaardvelgen, maar ik vind ze knapper dan de 19" die als optie verkrijgbaar zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Bekijk Berichten
    beast
    Correct, vooral gekozen omdat ze goed bij de wagen past. Mercedes-Benz A 45 Turbo.

Comment

• Was AMG-45-T of MB-45-T niet beter geweest?

Comment

• eigenaar hier in de geburen heeft naast een a45 een nieuwe megane rs, hij vindt de rs een sportwagen maar de amg veel all-rounder...en sneller...en beter als daily

ik hoop hem ooit op het forum te zien of dat alexx er eens mee op trot gaat

vind het persoonlijk erg raar, maar dat maakt geen fuck uit natuurlijk ieder het zijn, om die 2 auto's naast elkaar te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          eigenaar hier in de geburen heeft naast een a45 een nieuwe megane rs, hij vindt de rs een sportwagen maar de amg veel all-rounder...en sneller...en beter als daily

ik hoop hem ooit op het forum te zien of dat alexx er eens mee op trot gaat

vind het persoonlijk erg raar, maar dat maakt geen fuck uit natuurlijk ieder het zijn, om die 2 auto's naast elkaar te kopen
          Zou de AMG met een dikke 100pk meer echt sneller zijn?

Voor het geld van een rs en A45 samen kocht ik wel iets anders, maar zoals je zegt: elk het zijne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Was AMG-45-T of MB-45-T niet beter geweest?
            Neen, omdat dat te veel voor de hand liggend is. Nu zit er een dubbele betekenis achter, en je moet er ff bij nadenken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              Of dat alexx er eens mee op trot gaat

Ik ben hem al paar keer tegengekomen en die rijdt echt als een bompa!
              Ik ga woensdag eens horen bij Mercedes, ik wil eens rijden met zo een A45. Als ik hem meekrijg laat ik iets weten
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Ik ben hem al paar keer tegengekomen en die rijdt echt als een bompa!
                een echte benzer , ondanks zijn rs en jeugdige leeftijd

Comment

• ...en ik wil wel een ritje !

Comment

• Gisteren A45 AMG Edition 1 met nummerplaat 1-GFX-6.. gespot op E17 tussen Gent en Antwerpen, toevallig iemand die hier ook actief is?

Comment

• Kan je ergens in dat menu eigenlijk het huidige verbruik zien? Dus in real time? Ik vind enkel het gemiddelde na reset / na vertrek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Kan je ergens in dat menu eigenlijk het huidige verbruik zien? Dus in real time? Ik vind enkel het gemiddelde na reset / na vertrek.
                        wat bedoel je met het huidige verbruik? want het verbruik na reset is het huidige verbruik wat je die rit verbruikt ?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
                          wat bedoel je met het huidige verbruik? want het verbruik na reset is het huidige verbruik wat je die rit verbruikt ?!

Het momentaan verbruik neem ik aan, dus wat de auto op dat moment verbruikt, los van het verbruik sinds het begin van de rit.
                          Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                            Het momentaan verbruik neem ik aan, dus wat de auto op dat moment verbruikt, los van het verbruik sinds het begin van de rit.
                            Klopt

Comment

• enkel die digitale meter die van links naar rechts beweegt (in mijn huidige mercedessen toch)

Comment

• Ja dat balkje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Kan je ergens in dat menu eigenlijk het huidige verbruik zien? Dus in real time? Ik vind enkel het gemiddelde na reset / na vertrek.
                                  Je duwt in de middenconsole boven de verwarming op de knop "systeem" en als je dan op je tv een klok ziet eens draaien aan de knop. Een ander alternatief is op die knopjes links op je stuur te duwen en dan zie je het op je dashboard ipv van je snelheid of andere nuttige info. Meen je die vraag echt?

Comment

• Ik meen die vraag echt. In het menu vind ik dat nergens terug, enkel het gemiddelde na vertrek / reset. Maar niet het momentaan verbruik. Ik wil dus zien hoeveel het verbruik is als ik 125 op CC bol bv.

Comment

• Die functie bestaat gewoon niet hoor. Nog niet gezien bij Mercedes.
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Vandaag een A45 gaan samenstellen... 58k, hallo...
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                        X