Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDie functie bestaat gewoon niet hoor. Nog niet gezien bij Mercedes.
bij de W204 en C207 toch... zou me verwonderen dat ze in de nieuwe A geen momentum verbruik meer weergevenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVandaag een A45 gaan samenstellen... 58k, hallo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhebben ze bij vriesdonk een proefrit-45 ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNee ik moet dan naar de kanten van Brussel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVandaag een A45 gaan samenstellen... 58k, hallo...
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenBij mijn auto is dat:
Actueel verbruik (op scherm tussen tellers)
Verbruiksgrafiek (onder menuknop SYS)
http://moba.i.daimler.com/baix/hu/nt..._nl_NL_EPS.jpgOorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk BerichtenSorry, een deftige garage legt meestal wel uit wat de knopjes doen vandaar dat ik niet goed begreep dat je dat niet vond. Maar het simpelste overzicht is die systeemknop, in het midden waar telefoon/radio knopjes staan en dan met die grote draaiknop draaien om huidig verbruik te zien. Linkse balk is wat je doet op het moment, ernaast komt dan gemiddeld verbruik in balkjes per minuut of 5 minuten.De AMG heeft dat niet, wss omdat je er mottig van wordt als je het verbruik ziet
De uitleg heb ik nog te goed, mijn verkoper was er niet en ik wou niet nog langer wachten. Dus ben hem gewoon gaan afhalen, zonder uitleg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZonder korting kwam de mijne ook op zo veel. Na korting nog 48k.)
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenGeven ze daar 17% korting op? Nice!
Sent from somewhere, using Tapatalk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwil je ook ?
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtenwel een groot verschil tussen de nieuwe wagens en deze die nu al 2de hands worden aangeboden LOL, die + 50K kosten, nieuw -50k
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenleuke plaat cao
Comment
Comment