Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De eerste keer dat ‘geelzucht’ en ‘geef mij dat zo snel mogelijk’ samen in één zin gebruikt kunnen worden. A45 AMG Black Series, anyone?

Hij is nog niet officieel aangekondigd, maar doordat RevoZport en Mulgari de koppen bij elkaar hebben gestoken, krijgen we hier misschien wel een eerste voorproefje van hoe een Black Series A-klasse eruit zou kunnen zien. We weten al hoe een A45 AMG er kletsnat uitziet, nu kennen we hem ook in Bumblebee-tenue.
      Mercedes’ kleinste was al lekker, maar kreeg alsnog een neuscorrectie en is nu trots drager van een koolstofvezel frontsplitter, twee windsplitters en allerhande gatenkaas uitgedost in diep zwart. Dat met een carbon motorkap, een andere diffuser en een dakspoiler geïnspireerd op die van de A45 AMG Edition 1.
      Nee, deze hete hatch is niet alleen optisch aangepast. Niet dat deze door Usher beminde Duitser een upgrade nodig had, maar toch. Er wordt in het diepste geheim gewerkt aan speciaal spul voor de tweeliter viercilinder turbo. Tot dat er is doen we het met de huidige 360 pk’s. In 4,6 seconden op de 100. Wie hoor je dan nog klagen?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Heu... ik vind dat persoonlijk lelijk.

Comment

• ook geen fan van... mss is het ff wennen ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  gelukkig hebben ze de subs erbij gezet

Comment

• Zo'n gele A45 AMG ziet ge wel van ver aankomen .
                    Last edited by David67; 13/03/2014, 18:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                      wat is nu het verschil dat een A45 AMG zoveel meer pk's haalt uit hun 2L blok dan 2L turbo concurrenten van mercedes en BMW? Hogere turbodruk, andere pistons,..? Een verschil van 100pk is toch niet min vind ik

naar wat ik vind werkt de bmw N20 op 16psi en de A45 AMG op 26psi..
                      S3 / Golf R heeft 300pk, de nieuwe TT-S nog wat meer. Dus uw verschil van 100pk klopt nu wel niet echt ..

Comment

• Must have of niet?
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Als dat handiger is om manueel te schakelen wel, maar niet in die kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Als dat handiger is om manueel te schakelen wel, maar niet in die kleur.
                            oogt in mijn ogen wel cool aangezien er rode accenten in de AMG terug komen...

carbon of zwart kon je ook nog kiezen.

ps: manueel schakelen is soms wel echt verslavend

Comment

• 24 juni aanwezig op spa, t is geboekt

RSRSpa premium days

- Open pitlane from 9am till 6pm. No Sessions so you can go out when you want for how many laps you want

- we always run from the modern nice, 100% levelled, modern Formula one pitlane

- Trackwalk included

- Convoy sessions included

- Catering during the day included

- Lunch included

- optional private instruction

- optional group instruction

- optional private F1 pitbox

8 hours of tracktime, including catering, lunch, shared pitbox, trackwalk, convoy sessions, optional instruction and racelogic datalog equipment etc etc

Comment

• Dat is 200 pk per liter. Wat kan er nog misgaan? Daags na de onthulling van de Mercedes CLA 45 AMG by Brabus komt zijn hatchbackbroer bij de Duitse tuner op de pijnbank te liggen. Door de Brabus Power Xtra ECU-kit stijgt het vermogen in de 2.0-liter viercilinder van 360 pk naar 400 pk. Het […]

400pk.

Comment

• en er zijn er al die naar 450pk gaan

Comment

• Tja, kan het mezelf moeilijk voorstellen dat iemand nood heeft aan meer dan 360pk in zo'n wagen. Zou voor mij méér dan genoeg zijn.

Comment

• tot jij zo een wagen hebt, dan is het nooit genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
                                        tot jij zo een wagen hebt, dan is het nooit genoeg

das juist, pk's kan je nooit genoeg hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
                                          tot jij zo een wagen hebt, dan is het nooit genoeg
                                          + een A45 AMG is behoorlijk lineair en niet echt agressief (imo). Dus went het nog wat vlugger

Comment

Working...
                                          X