Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    31000 km voorbanden weg...

Aangifte gedaan bij de politie ?
    Last edited by ; 16/04/2014, 19:23.

Comment

• Da zijn veel km's . Da haalde ik niet met mijn FWD-ke
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Da zijn veel km's . Da haalde ik niet met mijn FWD-ke
        Ben dan ook een rustige jongen hé...

Comment

• En een die veel rechte baan doet misschien. Ik vind het moeilijk levensduur van banden op papier te vergelijken. Voor dezelfde soort baan en dezelfde chauffeur , daar gaat het nog. Maar anders? Bochtige binnenwegen zijn niet te vergelijken met snelweg.
          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Tiens, onlangs een A45 AMG gezien. Of dat stond er toch op. Iets donker mokka achtig , tamelijk rustige kleur. Met een klein vleugelke bovenop.
            30 jaar Mr Yuge!

Comment

• erg mooi autoke, die van vlakbij hier heeft ook die vleugel, zou er wel zelf niet voor kiezen

Comment

• Ik zou daar zelfs A160 CDI opzetten.

Comment

• ...of je komt ervoor uit, of je zwijgt...maar liegen vind ik belachelijk

Comment

• je kan het ook zo bekijken als zijnde een schaap in wolfkleren

Comment

• Omgekeerd zeker? Schapen in wolfskleren rijden er al genoeg van rond :p
                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Ik zou daar zelfs A160 CDI opzetten.
                        No offence, maar je leest veel dergelijke opmerkingen van "ik zou er 316i ophangen". Allemaal dikke nonsens. Als je zelf een A45 zou hebben, doe je dat niet. Het logo weglaten volstaat. Niet zoals een idioot met A160 rondrijden. Wie maak je daarmee belachelijk denk je? Die occasionele kerel die je aan het stoplicht eens te kakken zet en voor de rest van de tijd jezelf.

Met andere woorden "under badgen" doe je ook voor de andere.

Comment

• underbadgen gebeurt imo vooral door personen die het absoluut nodig vinden om iemand te kunnen belachelijk maken bij stoplicht sprintjes.
                          Ik heb het niet zo voor personen die het leuk vinden om anderen belachelijk te maken.

Comment

• Of gewoon iemand met wat humor of die het beu is om uitgedaagd te worden door anderen die eens willen zien welke motor er dan wel in zit (debadged).
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                              Of gewoon iemand met wat humor of die het beu is om uitgedaagd te worden door anderen die eens willen zien welke motor er dan wel in zit (debadged).
                              met humor kan ik leven (graag zelfs), maar wie het nodig vindt om dan ook effectief tegenover een ander te tonen dat hij 'meer' heeft, al dan niet uitgedaagd, da's niet het soort humor waar ik van ga lachen. Ik draai me liever om en ga het bij een ander zoeken.

Comment

• Ik heb ook niks met stoplichtsprintjes...
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• ik heb gewoon niets met badges, ze ontsieren meestal de wagen

Comment

• zou je ooit de ringen van je audi trekken of saab-Scania van je cab ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                      Of gewoon iemand met wat humor of die het beu is om uitgedaagd te worden door anderen die eens willen zien welke motor er dan wel in zit (debadged).
                                      Voila, toch iemand die het snapt.

Comment

• de meeste die ik ken die debadgen is toch met de bedoeling dat een ander hun uitdaagt hoor is het die ene of niet...maar als jeje niet belachelijk wilt maken doe je hieraan niet mee, is mijn eerlijke mening.

Comment

• Ik denk als ge grondig genoeg debadget dat er u niemand zal uitdagen. Mij daagt nooit iemand uit.
                                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                          X