Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Kunnen we beter maar mee leren leven. Bij BMW geven ze ook al aan dat een eventuele volgende 1M een 4 cilinder wordt... Ik heb er nog 8 in de Ultima dus dat compenseert mijn verlies.
    Als 't niet de enige auto is en je hebt nog iets om af en toe van te genieten: kan ik begrijpen. En toch: dagelijks met 6 cilinders rondtuffen = meer dan 150% genot van hetzelfde doen met een 4-cilinder. (vind ik)

Comment

• Een glazen dak ? Dat had ik niet van jou verwacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Als 't niet de enige auto is en je hebt nog iets om af en toe van te genieten: kan ik begrijpen. En toch: dagelijks met 6 cilinders rondtuffen = meer dan 150% genot van hetzelfde doen met een 4-cilinder. (vind ik)
        Zal je dat binnen enkele maanden weten zeggen... Denk dat ik zo een fluitende turbo ook wel leuk ga vinden. Maar misschien heb ik het na mijn eerste Mercedes ook wel gezien. De huidige topper in de 1 -reeks heb ik een dagje gereden en was er niet zo weg van ivm de 1M vond ik dit toch minder anders zou ik niet overstappen.

Comment

• Mocht ik in jouw situatie zitten, ik deed hetzelfde. Je komt van een '1, verandering van spijs doet eten, enzovoort.

Ja, fan van lichtheid/klaarheid in een auto-interieur. Op m'n '1 heb ik ook een glazen dak besteld. Op m'n huidige wou ik het niet owv de vele problemen met die panoramische daken op ' touring (vorige generatie), met name elektronicaschade na waterinsijpeling door verstopte waterafvoerkanaaltjes. Dan liever niet... Gelukkig vond ik er ene met m'n favoriete kleurencombinatie, zijnde beige binnenin, inclusief beige dakhemel. Dat maakt 't (voor mij) aangenaam helder binnenin. Maar 'k mis een glazen dak wel...

(Ik zou het zelfs als gratis optie hebben gekozen op een M3 coupé, ter vervanging van het standaard carbondak...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk Berichten
            76k ?? Op welke configurator ben je aangelogd

Met 55k (wel een goede korting onderhandelen) heb je toch al een mooi exemplaar. Sommige van die opties zijn toch belachelijk duur en je vinkt ze aan omdat ze erop staan. Wie heeft er nu nood aan een electrisch verstelbare passagiers zetel bijvoorbeeld. Ze mogen verdikke al tevreden zijn dat ze mogen meerijden Nog zo ene "Reise- und Restaurantführer"
            Opties zijn er om genomen te worden en de meeste zaken die je kan kiezen zijn ofwel nuttig ofwel mooi (met uitzondering van het edition 1 pack). Achteraf heb je (misschien ik meer dan iemand anders als optiefreak ) spijt dat er bepaalde zaken niet zouden opzitten.

Dus liever een M135, zeker na de testrit van 2 maanden geleden. Wel weinig kleurkeuze en de afwerking binnen bij de mercedes is subliem in vergelijking met BMW, en dat paars op de mercedes is prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
              Opties zijn er om genomen te worden en de meeste zaken die je kan kiezen zijn ofwel nuttig ofwel mooi (met uitzondering van het edition 1 pack)
              Ik ben daar nogal simpel in : maakt het de auto nutteloos zwaarder dan moet ik het niet hebben m.u.v een navigatiesysteem
              Moesten ze hem zonder airco verkopen was dat ok voor mij...

Comment

Maar misschien heb ik het na mijn eerste Mercedes ook wel gezien.
                uiteindelijk heeft AMG hier wel weer zijn werk van gemaakt maar het feit blijft dat de A klasse eigenlijk geen mercedes is.
                Zelf ben ik een C rijder en vind die al op het randje, mercedes start pas echt bij de E
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  Mercedesgevoel start pas echt bij de E
                  Kan ik enkel beamen.
                  IRIDIUM
                  Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                  Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                    Kan ik enkel beamen.
                    Ja maar ik heb ook absoluut de ambitie niet om een Mercedes-rijder te worden noch om het "Mercedes-gevoel" te kennen.
                    Een BMW-rijder ben ik ook niet want dat ben je maar vanaf de 5-reeks dus een 1M/Z4M coupe of M3 vallen daarbuiten...

Maak me daar allemaal niet druk in... Ik ben op zoek naar een snelle daily niet naar een slagschip om mijn status te bevestigen.
                    Had er Toyota op gestaan was ik ook voor de A45 AMG gegaan.
                    Last edited by Elwood; 10/04/2013, 14:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                      Eerste is alvast van de band gerold...

Heerlijk...
                      BAM, deze combo zit er pal op voor mij .
                      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Ja maar ik heb ook absoluut de ambitie niet om een Mercedes-rijder te worden noch om het "Mercedes-gevoel" te kennen.
                        Een BMW-rijder ben ik ook niet want dat ben je maar vanaf de 5-reeks dus een 1M/Z4M coupe of M3 vallen daarbuiten...

Maak me daar allemaal niet druk in... Ik ben op zoek naar een snelle daily niet naar een slagschip om mijn status te bevestigen.
                        Had er Toyota op gestaan was ik ook voor de A45 AMG gegaan.
                        bij bmw is het andersom, dat eindigt bij de vijf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                          BAM, deze combo zit er pal op voor mij .
                          Vriendschap, achteraan aanschuiven.

Comment

• Vanaf komende woensdag wordt hij officieel verkocht buiten Duitsland...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Vriendschap, achteraan aanschuiven.

Bah, etiquette .
                              Last edited by Gordon Gekko; 10/04/2013, 19:43.
                              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Tof autootje. Jammer van de samengeperste kikkerlook van achterop.

Comment

• een kikker heeft veel lijnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    een kikker heeft veel lijnen
                                    Coke is zalig.

Comment

• dat weet ik, maar daar ben ik te oud voor

Comment

• Je bent nog een jong beestje bobo. In de fleur van je leven!

Comment

• tijd gaat snel

Comment

Working...
                                          X