Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls 't niet de enige auto is en je hebt nog iets om af en toe van te genieten: kan ik begrijpen. En toch: dagelijks met 6 cilinders rondtuffen = meer dan 150% genot van hetzelfde doen met een 4-cilinder. (vind ik)
Comment
-
Mocht ik in jouw situatie zitten, ik deed hetzelfde. Je komt van een '1, verandering van spijs doet eten, enzovoort.
Ja, fan van lichtheid/klaarheid in een auto-interieur. Op m'n '1 heb ik ook een glazen dak besteld. Op m'n huidige wou ik het niet owv de vele problemen met die panoramische daken op ' touring (vorige generatie), met name elektronicaschade na waterinsijpeling door verstopte waterafvoerkanaaltjes. Dan liever niet... Gelukkig vond ik er ene met m'n favoriete kleurencombinatie, zijnde beige binnenin, inclusief beige dakhemel. Dat maakt 't (voor mij) aangenaam helder binnenin. Maar 'k mis een glazen dak wel...
(Ik zou het zelfs als gratis optie hebben gekozen op een M3 coupé, ter vervanging van het standaard carbondak...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk Berichten76k ?? Op welke configurator ben je aangelogd
Met 55k (wel een goede korting onderhandelen) heb je toch al een mooi exemplaar. Sommige van die opties zijn toch belachelijk duur en je vinkt ze aan omdat ze erop staan. Wie heeft er nu nood aan een electrisch verstelbare passagiers zetel bijvoorbeeld. Ze mogen verdikke al tevreden zijn dat ze mogen meerijdenNog zo ene "Reise- und Restaurantführer"
) spijt dat er bepaalde zaken niet zouden opzitten.
Dus liever een M135, zeker na de testrit van 2 maanden geleden. Wel weinig kleurkeuze en de afwerking binnen bij de mercedes is subliem in vergelijking met BMW, en dat paars op de mercedes is prachtig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenOpties zijn er om genomen te worden en de meeste zaken die je kan kiezen zijn ofwel nuttig ofwel mooi (met uitzondering van het edition 1 pack)
Moesten ze hem zonder airco verkopen was dat ok voor mij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenMaar misschien heb ik het na mijn eerste Mercedes ook wel gezien.
Zelf ben ik een C rijder en vind die al op het randje, mercedes start pas echt bij de Elets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenMercedesgevoel start pas echt bij de EIRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenKan ik enkel beamen.
Een BMW-rijder ben ik ook niet want dat ben je maar vanaf de 5-reeks dus een 1M/Z4M coupe of M3 vallen daarbuiten...
Maak me daar allemaal niet druk in... Ik ben op zoek naar een snelle daily niet naar een slagschip om mijn status te bevestigen.
Had er Toyota op gestaan was ik ook voor de A45 AMG gegaan.Last edited by Elwood; 10/04/2013, 14:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenEerste is alvast van de band gerold...
Heerlijk....
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenJa maar ik heb ook absoluut de ambitie niet om een Mercedes-rijder te worden noch om het "Mercedes-gevoel" te kennen.
Een BMW-rijder ben ik ook niet want dat ben je maar vanaf de 5-reeks dus een 1M/Z4M coupe of M3 vallen daarbuiten...
Maak me daar allemaal niet druk in... Ik ben op zoek naar een snelle daily niet naar een slagschip om mijn status te bevestigen.
Had er Toyota op gestaan was ik ook voor de A45 AMG gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenBAM, deze combo zit er pal op voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVriendschap, achteraan aanschuiven.
.
Last edited by Gordon Gekko; 10/04/2013, 19:43."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen kikker heeft veel lijnen
Comment
Comment