Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bij Ghistelinck Waregem.

mja, maar als verkoper zijnde zou ik toch mijn klanten aanraden dat dit Topper de Top is?! hoe meer opties hoe duurder de wagen, hoe hoger zijn commissie toch?
    ps:wat zijn de Biv & VAA van deze wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
      bij Ghistelinck Waregem.

mja, maar als verkoper zijnde zou ik toch mijn klanten aanraden dat dit Topper de Top is?! hoe meer opties hoe duurder de wagen, hoe hoger zijn commissie toch?
      ps:wat zijn de Biv & VAA van deze wagen?
      Biv is rond de €400 en VAA afhankelijk van diverse factoren...

Comment

• 400 particulier in Vlaanderen anders 5000€ he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
          400 particulier in Vlaanderen anders 5000€ he

idd...

Comment

400 particulier in Vlaanderen anders 5000€ he
            Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
            idd...

Neenee, 400 voor particulier én rechtspersonen.
            De oude BIV is enkel van toepassing voor diegenen die 'em leasen (of Brussel, of Wallonië)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
              https://www.youtube.com/watch?v=23Q1rLkWwbg

Qua eerste kilometers en inrijden kan dit tellen...
              Oké, da's yum. Moet het wachten voor jou enkel maar vreselijker maken.

Comment

• Ja maar hier zitten toch mensen van Brussel en Walen ook? moet pijn doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Neenee, 400 voor particulier én rechtspersonen.
                  De oude BIV is enkel van toepassing voor diegenen die 'em leasen (of Brussel, of Wallonië)
                  THX voor de opfrissing!

Comment

• dat is idd vreselijk, maar ik verwacht een vroege levering door de"crisis" !

zoals ik al bij vele mensen heb gehoord dat de wagen van 6md naar 3maand levering is gegaan. huij

Comment

Ja maar hier zitten toch mensen van Brussel en Walen ook? moet pijn doen
                      true true... ik zag hier niet direct iemand uit die regio, dus de Vlaanders it is.
                      Is een mes dat langs 2 kanten snijdt, want auto's met hoge CO2 uitstoot worden in Vlaanderen heel hard aangepakt nu.
                      En dan is het ook wel handig om de 2 systemen ter beschikking te hebben, want dan kan je tot 5000 euro BIV besparen door zo'n auto te leasen (als de BIV in Vlaanderen 10.000 bedraagt bijvoorbeeld). Soit, offtopic...Ontopic, dit is dus een fiscaal interessante kar, voor Vlaanderen dan toch.

Comment

dat is idd vreselijk, maar ik verwacht een vroege levering door de"crisis" !

zoals ik al bij vele mensen heb gehoord dat de wagen van 6md naar 3maand levering is gegaan. huij

De mijne is achteruit gegaan van eind september naar begin oktober...
                        Zal met die spoiler zijn.

Comment

De mijne is achteruit gegaan van eind september naar begin oktober...
                          Zal met die spoiler zijn.
                          ik denk dat de wagens voor belgie , ze in september in productie gaan(stond zo op mijn wijziging uitvoerings bon). er waren nog 7 plaatsen beschikbaar, daarna is het 2014.

ik hoop voor jou dat ze plots een duwtje krijgen in de productie

ps: laat die spoiler achterwege! mercedes is echt geen johnnybak en wie weet is em vroeger klaar héhé

Comment

ik denk dat de wagens voor belgie , ze in september in productie gaan(stond zo op mijn wijziging uitvoerings bon). er waren nog 7 plaatsen beschikbaar, daarna is het 2014.

ik hoop voor jou dat ze plots een duwtje krijgen in de productie

ps: laat die spoiler achterwege! mercedes is echt geen johnnybak en wie weet is em vroeger klaar héhé
                            Ja het probleem is dat ik hem zeer vroeg besteld heb en dat ze me toen verzekerden dat de aero-pack geen achterspoiler had. Enkele weken later bleek dat dus wel te zijn en indien ik dat wou veranderen had dat gevolgen voor de rest van de opties...

De rest van de aero-pack vind ik wel heel mooi maar die spoiler is er idd los over.

Heb ook wel een petje van AMG besteld...

Comment

• Toepasselijk.

Comment

Ja het probleem is dat ik hem zeer vroeg besteld heb en dat ze me toen verzekerden dat de aero-pack geen achterspoiler had. Enkele weken later bleek dat dus wel te zijn en indien ik dat wou veranderen had dat gevolgen voor de rest van de opties...

De rest van de aero-pack vind ik wel heel mooi maar die spoiler is er idd los over.

Heb ook wel een petje van AMG besteld...
                                Dat moet er toch op één of andere manier after-market af te halen zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                  Dat moet er toch op één of andere manier after-market af te halen zijn...
                                  Aftermarket, aftermarket met een garagepoort moet ge dat er toch ook afkrijgen ?

Comment

• Ik zou het toch eerst op de vroegmarkt proberen.

Comment

• heb deze volgens mij deze week al gezien in Dusseldorf - echt vet ding.
                                      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

Aftermarket, aftermarket met een garagepoort moet ge dat er toch ook afkrijgen ?
                                        Slijpschijfje is rap geregeld.
                                        2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                        2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                        2014 Opel Astra OPC
                                        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Korte versnellingen me don't like

Comment

Working...
                                          X