Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Test in laatste EVO ... standaard ophanging wordt als beenhard/stoterig omschreven. "There's even an optional sports suspension. Needless to say not to order that one." Hardcore Elwood denkt er het zijne van.
De sound wordt beter en beter naarmate de karren te voorschijn komen, vind ik. EVO-journalist omschrijft 't echter ook nog altijd als een banale motorsound, maar met schitterende accenten in de uitlaat (opschakelen met een harde plof, gas terugnemen met brabbels en plofjes).
Test in laatste EVO ... standaard ophanging wordt als beenhard/stoterig omschreven. "There's even an optional sports suspension. Needless to say not to order that one." Hardcore Elwood denkt er het zijne van.
De optie "no suspension" was helaas niet aanvinkbaar.
Ausfahrt im Neuen Mercedes A45 AMG.2.0 Liter 4-Zylinder 360 PS 450 NmLauter Auspuff (Exhaust) Sound durch den Performance Auspuff.Aufgenommen mit einer GoPro...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Last edited by wOeTrE; 13/07/2013, 13:13.
Reden: link
Ha, een paar weken geleden deed deze auto me niks, nu wil ik 'em op m'n oprit.
Performance uitlaat is wel de moeite... klinkt niet alleen beter (als een rally wagen eigenlijk), maar 't ziet er ook veel vetter uit.
Comment