Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Anthonyvanw Bekijk Berichten
    [ATTACH=CONFIG]98168[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]98169[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]98170[/ATTACH]
    Ja ja maar hoe reed dat spel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
      Ja ja maar hoe reed dat spel ?
      Ik heb enkel een co-rit gehad maar daarvoor heb ik slechts 1 woord: fenomenaal!!
      De wegligging is uiterst stabiel, quasi geen body-roll maar wanneer de ESP is uitgeschakeld durft de kont zich wel even zetten. De vierwielaandrijving vangt het op tijd op zodat de sliding gecontroleerd blijft. De voorkant durft wel eens glijden (negatief overhellend rondpunt) maar niets ernstigs volgens mij.
      De launch-control is straf net zoals het geluid dat de vier-pitter uitbraakt! Bij elke schakeling worden er een reeks plofjes gelost uit de dubbele uitlaat, verslavend... Op gebied van remmen is het ook alleen maar positief nieuws, de Brembo's bijten als hongerige haaien in een vette kuit!
      Deze draait op hoog niveau in 'hothatchland'!
      Tot zover mijn bijdrage, ik vermoed dat Roderick en Hothatch.be nog veel meer kunnen vertellen!

Comment

• Enig idee van het verbruik bij een rustige rijstijl en het comfort op slechte Belgische kasseiwegen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          Enig idee van het verbruik bij een rustige rijstijl en het comfort op slechte Belgische kasseiwegen ?
          Ik vermoed dat rond de 10-12l mogelijk moet zijn... Gisteren zag ik 15l verschijnen maar dat is ook wel met een andere rijstijl.
          Qua comfort op kasseiwegen moet ik u het antwoord schuldig blijven, maar daarvoor is hij dan ook niet gemaakt om hele dagen op die 'kinderkopkes' te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anthonyvanw Bekijk Berichten
            Ik vermoed dat rond de 10-12l mogelijk moet zijn... Gisteren zag ik 15l verschijnen maar dat is ook wel met een andere rijstijl.
            Qua comfort op kasseiwegen moet ik u het antwoord schuldig blijven, maar daarvoor is hij dan ook niet gemaakt om hele dagen op die 'kinderkopkes' te rijden.
            die 15 klopt volledig, maar dat was na 2h scheuren op de uitgestippelde route..

Bjorn heeft de trip, MB BeLux - deerlijk gedaan met een verbruik van 9.2L/100, dus gemiddelde van 9-10L zijn zeker haalbaar voor dagelijks verkeer!

Ik ben verslaafd aan het apparaat ! ik kijk uit naar de NNC uit duitsland want nieuw ga ik dit niet kopen

Comment

• Als ik fin de carrière ben zou ik het ook wel weten. Zie me er zo de Griekse bergen in mee rondrijden.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Test staat net online op www.hothatch.be, ben hier ook een topic met verwijzing aan het maken...
                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                  Test staat net online op www.hothatch.be, ben hier ook een topic met verwijzing aan het maken...

Leutig...

Comment

• Zopas in't echt gezien, een witte op NL-plak, leuk geluidje dat die bijheeft.

Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het geen wagen is voor de grotere medemens, maar dat kan maar schijn zijn.

Comment

• wel fijn zo...op een paar topicblz tijd gaat het geluid van vreselijk, toen nog niemand het irl hoorde...naar leuk bevonden door mensen die hem horen passeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        wel fijn zo...op een paar topicblz tijd gaat het geluid van vreselijk, toen nog niemand het irl hoorde...naar leuk bevonden door mensen die hem horen passeren
                        Nog een weekje en er is consensus : het geluid is er over...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                          Nog een weekje en er is consensus : het geluid is er over...
                          Vooral dieje achtervleugel is er los over

Comment

• Deze A AMG is mooi, en zal heel zeker goed rijden, maar... het motorgeluid is voor mij heel belangrijk. Vandaar dat ik in deze klasse voor de BMW M135i zou kiezen. Dan heb je ook nog eens RWD voor meer fun. Voor iemand die zo'n type wagen koopt om dagelijks te rijden, en er zelfs veel kilometers mee te doen, is deze A AMG de betere auto. Voor als 2de wagen, en om te rijden in de vrije tijd zou ik steeds voor de M135i kiezen. Hoewel, bestaat er ook geen M135i xDrive ondertussen? Ach ja. Ik zou dus altijd voor de M135i kiezen.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Vandaar dat ik in deze klasse voor de BMW M135i zou Ach ja. Ik zou dus altijd voor de M135i kiezen.
                              Heb er mee gereden en vond dat tegenvallen. De mercedes heeft het voordeel van de twijfel. Als je in deze categorie als 2e wagen een echte rijdersauto wil, koop dan een Lotus.

Comment

• Jij hebt duidelijk geen kinderen...
                                OO 00 OO

Comment

Jij hebt duidelijk geen kinderen...

Dat is uw eigen schuld hé...

Comment

• Dit kan zo in het humortopic. Nice one.
                                    IRIDIUM
                                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                    Helderzienden

Comment

• Hoe? Is het mijn schuld dat jij geen kinderen hebt?
                                      OO 00 OO

Comment

• Hier gaan we weer
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Hoe? Is het mijn schuld dat jij geen kinderen hebt?
                                          Als moderator van dit forum had u mij er op kunnen wijzen dat een auto niet noodzakelijk een 2-zitter of 2+2 hoeft te zijn
                                          om plezant te rijden zodat ik op jongere leeftijd kinderen in overweging had kunnen nemen... U draagt in deze toch onmiskenbaar enigszins een morele verantwoordelijkheid mijns inziens.

Comment

Working...
                                          X