Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
    net nog een testrit mogen maken van mijn dealer! waanzinnige wagen fieuw!

Voor degene die een A45 besteld hebben is er waarschijnlijk goed nieuws... de eerste levering zou al klaarstaan sinds 9sept!
    in de loop van volgende week waarschijnlijk bij de dealers!!!

show me your pics pls...
    Jaloers, ;-) kzou ook wel testritje willen maken met de A45 AMG!!
    Kverlang al om den eersten irl tegen te komen, ik ga wel mtn wakker zijn want voor dat je het weet... zoooeef!

Comment

net nog een testrit mogen maken van mijn dealer! waanzinnige wagen fieuw!
      Ik 24/09

Comment

• launch controle echt es proberen gwn niet normaal, hohohoooo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
          Jaloers, ;-) kzou ook wel testritje willen maken met de A45 AMG!!
          Kverlang al om den eersten irl tegen te komen, ik ga wel mtn wakker zijn want voor dat je het weet... zoooeef!
          ga naar de garage en maak u kandidaat koper voor deze wagen zeg daje nog twijfelt tss A45 en de rs3

Comment

• Vandaag al eentje irl gezien die serieus een boom gepast heeft... Geen airbags afgegaan... Geen mooi zicht
            BMW E10 1600ti 1967
            BMW E10 2002tii 1973
            BMW E30 325i sedan 1986
            BMW E36 318is cabrio 1995
            BMW E36 320i cabrio 1994
            BMW E91 318d touring 2006
            MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
              Vandaag al eentje irl gezien die serieus een boom gepast heeft... Geen airbags afgegaan... Geen mooi zicht
              M'n testrit gaat ook niet door wegens dat dat hok ook reeds opgeplooid is met 2000km op de teller..sommige weten pss niet wat een bommeke ze onder hun kont zitten hebben,ben er weer vet mee

Comment

• In welke streek ging je testrit doen?
                BMW E10 1600ti 1967
                BMW E10 2002tii 1973
                BMW E30 325i sedan 1986
                BMW E36 318is cabrio 1995
                BMW E36 320i cabrio 1994
                BMW E91 318d touring 2006
                MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• In de overeenkomst die je ondertekent voor de testrit, staat je eigen risico bij een ongeval. Toen in de BMW 330d ging testen, was dat 1000 euro. De persoon voor mij had de velgen kapot gereden.

Leuk een testrit van 1000 euro voor een uurtje

Die A45 AMG is denk ik iets te krachtig voor velen.

Comment

• Testverbruik A45 AMG in Autogids : 8,5L/100km voor 360pk. Mooi resultaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                      In welke streek ging je testrit doen?

Oudenaarde

Comment

Voor degene die een A45 besteld hebben is er waarschijnlijk goed nieuws... de eerste levering zou al klaarstaan sinds 9sept!
                        in de loop van volgende week waarschijnlijk bij de dealers!!!
                        Dan zal de mijne er bij zijn !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Testverbruik A45 AMG in Autogids : 8,5L/100km voor 360pk. Mooi resultaat.
                          dan hebben niet veel van deze paardjes te eten gekregen...

Comment

• Onlangs aan de kust zo eentje gezien, man die uitlaat, rauw geluid en constant plofjes te horen.

Comment

• edit: oeps.
                              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                Dan zal de mijne er bij zijn !
                                heb je al nieuws van jouw wagen? Ik heb vorige week slecht nieuws te horen gekregen dat hij is verlaat naar 14/10 ...Blijkbaar was er iets niet 100%

Comment

heb je al nieuws van jouw wagen? Ik heb vorige week slecht nieuws te horen gekregen dat hij is verlaat naar 14/10 ...Blijkbaar was er iets niet 100%
                                  Ja de mijne is gisteren binnengekomen. Ze wachten nog op de papieren van de wagen die apart worden verzonden om de nummerplaat aan te vragen. Verwacht dat ik er binnen een dagje of 10 mee zal rijden. Vind het "Johnny-gehalte" van mijn dakspoiler al bij al nogal meevallen...

Comment

Ja de mijne is gisteren binnengekomen. Ze wachten nog op de papieren van de wagen die apart worden verzonden om de nummerplaat aan te vragen. Verwacht dat ik er binnen een dagje of 10 mee zal rijden. Vind het "Johnny-gehalte" van mijn dakspoiler al bij al nogal meevallen...
                                    Amai, die 10 dagen zouden bij mij een hel zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                      Amai, die 10 dagen zouden bij mij een hel zijn
                                      Niet voor mij, ik heb voorlopig meer spijt dat ik afscheid moet nemen van de 1M dan vreugde dat ik in de nieuwe A45 AMG ga rijden.
                                      Ik vrees dat ik me niet ga verbeteren maar ga daar binnen enkele weken uitsluitsel over hebben.

Comment

• Vandaag rond 12u 's middags een witte A45 zien rijden op de ring van Hasselt richting aansluiting E313. Hij reed op Z kentekens.

Dat dakspoilertje is wel wat Johnny, maar met zo een vermogen onder de kap geraak je daar wel mee weg. Nipt maar toch ;-)

Comment

Niet voor mij, ik heb voorlopig meer spijt dat ik afscheid moet nemen van de 1M dan vreugde dat ik in de nieuwe A45 AMG ga rijden.
                                          Ik vrees dat ik me niet ga verbeteren maar ga daar binnen enkele weken uitsluitsel over hebben.
                                          Misschien een stomme vraag, waarom hebt ge de A45 dan besteld ipv verder te rijden met de 1M? Of is het een bedrijfswagen?

Comment

Working...
                                          X