Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
    Hoe rijd hij Elwood? waarschijnlijk eerst nog een beetje roderen zeker?
    Op het eerste zicht gaat dat spel wel goed zijn maar moet inderdaad nog roderen. 1500 km gaat ongeveer een weekje duren...
    Het is wel duidelijk dat de auto snel is, waarschijnlijk zelfs pittiger dan de 1M en tijdens mijn eerste km viel op dat hij scherp stuurt en super remt maar of hij leuker
    gaat zijn dan de BMW en hetzelfde rijplezier gaat geven ga ik pas weten wanneer hij los is. Ik vrees een beetje dat het toch allemaal ietsje minder een "rijders"-auto zal zijn.
    Ik vergelijk het een beetje met een Nissan GTR en een Porsche GT3 : Welk is de snelste ? De GTR , maar de welke wil je hebben als rijder ? De Porsche !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
      Op het eerste zicht gaat dat spel wel goed zijn maar moet inderdaad nog roderen. 1500 km gaat ongeveer een weekje duren...
      Het is wel duidelijk dat de auto snel is, waarschijnlijk zelfs pittiger dan de 1M en tijdens mijn eerste km viel op dat hij scherp stuurt en super remt maar of hij leuker
      gaat zijn dan de BMW en hetzelfde rijplezier gaat geven ga ik pas weten wanneer hij los is. Ik vrees een beetje dat het toch allemaal ietsje minder een "rijders"-auto zal zijn.
      Ik vergelijk het een beetje met een Nissan GTR en een Porsche GT3 : Welk is de snelste ? De GTR , maar de welke wil je hebben als rijder ? De Porsche !
      Heb je een punt Elwood,bij mij ist ook van,goh die AMG gaat knallen,maar dan ...m'n huidige V8 ...dat geluid,koppel,die beleving..

Comment

• Ben benieuwd naar je uitgebreide review!

Comment

En ge moogt allemaal eens lachen met mijne spoiler...

Mooi kleur op een mooie wagen . Succes .

Comment

• Zag hem zojuist op Autogespot staan. Mooie kar!

Comment

• Mooi !

Comment

• Knap!
                2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

• Standaard 340 pk gemeten aan de wielen...

AL 800km gereden nog even en dan gas op den dolly !
                  Last edited by Elwood; 30/09/2013, 19:45.

Comment

• en voor de leken onder ons??

Comment

• tis een benz, het geeft meer dan het beloofd

Comment

• Je hoort wel vaker dat Duitse merken meer pk's geven dan officieel vermeld staat, maar 340 aan de wielen is wel bijzonder netjes.

Comment

• welke COMAND zit er in de A45? is dat de NTG4.5 COMAND ONLINE of die nieuwe myCOMAND?
                          lets have some more member berries

Comment

• 1500 km het beestje is ingereden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              welke COMAND zit er in de A45? is dat de NTG4.5 COMAND ONLINE of die nieuwe myCOMAND?
                              Comand online

Comment

1500 km het beestje is ingereden...

Comment

• meer input van elwood bitte !

hoe rijdt dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Je hoort wel vaker dat Duitse merken meer pk's geven dan officieel vermeld staat, maar 340 aan de wielen is wel bijzonder netjes.
                                    bobo bedoelt meer dan pk's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      meer input van elwood bitte !

hoe rijdt dat ?
                                      Nou mijn bevindingen zijn nog zeer summier maar wat me tijdens mijn eerste kms het meeste opvalt zijn de remmen die echt subliem zijn. Het rijden is voor mij een beetje aanpassen omdat ik voor de eerste maal met een niet achterwielaangedreven auto rij. Hij zit in ieder geval zeer knap in elkaar. Doe je rustig dan gaat de automatische bak ook op die manier schakelen maar wanneer je er de riem oplegt dan doet de automaat vrolijk mee en knalt hij er bij de downshifts stevig op los. Je voelt ook echt de haldex-koppeling werken wanneer de voorbanden minder grip krijgen en de aandrijving deels naar de achterwielen wordt gestuurd. Er volgt dan in bochtjes door deze overgang een heel kort bijna onmerkbaar momentje van torque steer maar niet in die mate dat het hinderlijk wordt.

De wagen heeft verder altijd verbazend veel grip en ik denk echt dat je heel brutaal moet gaan rijden om met de grens te gaan flirten maar dat heb ik nog niet geprobeerd...
                                      Ik heb de sport-ophanging genomen die GTA eerder omschreef als "zo goed als geen vering" maar persoonlijk vind ik dat dit best meevalt. Mijn A45 AMG heeft opmerkelijk weinig body roll en stuurt zeer direct. Ik zou het nou niet echt een Lotus-stuurgevoel durven noemen maar ik vind dat hij op het niveau van sturen best de concurentie met de 1M aankan.

In ieder geval kan ik op dit moment weinig negatief zeggen over de wagen. Hij rijdt inderdaad "sterieler" dan mijn BMW en is meer een chirurgisch mes dan de hakbijl die de 1M toch wel is. Sneller is de Mercedes waarschijnlijker, leuker weet ik nog niet echt...
                                      Last edited by Elwood; 04/10/2013, 21:34.

Comment

In ieder geval kan ik op dit moment weinig negatief zeggen over de wagen. Hij rijdt inderdaad "sterieler" dan mijn BMW en is meer een chirurgisch mes dan de hakbijl die de 1M toch wel is. Sneller is de Mercedes waarschijnlijker, leuker weet ik nog niet echt...
                                        Als je nog niet meteen kan zeggen dewelke de leukste is... is dat al een puike prestatie van de kleine A vind ik. ;-)

Comment

• ik mag nog 2 weken wachten op mn A...stond klaar sinds 9september en plots hoorde ik dat deze met een maand word verlaat geen idee wat daar in Duitsland is gebeurd. leuke om te horen dat de wagen super rijdt!

Comment

Working...
                                          X