Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
    Gelijk heb je over de ganse lijn,nog eens bedankt voor het toch wel mooi ritje!,rijdt fantastisch maar steriel,je voelt hem zelfs niet schakelen ,tot je naar de kilometerteller kijkt en blijkt dat je aan een illegale snelheid zit..weggedrag is subliem ,geluid is ook niet irritant(bij de E46M3 een heel ander verhaal),zetels geven voldoende steun,mooi dash,zeer mooi afgewerkt,is niet beenhard ,maar de wagen geeft en da's ook persoonlijk mij geen freude am fahren gelijk mijn E39 wel doet,was een kanshebber qua opvolging maar moet m'n mening spijtig genoeg herzien..
    Hopelijk houdt dit 4-pitterke stand als er een paar duizenden km's mee geknald is,want geef toe ,360pk uit een 2-liter

Comment

Hopelijk houdt dit 4-pitterke stand als er een paar duizenden km's mee geknald is,want geef toe ,360pk uit een 2-liter

Ik ga er vanuit dat ze bij AMG weten waar ze mee bezig zijn en ik geen problemen ga hebben...

Comment

• in godsname, waar gaan jullie (durven...) knallen ???
        een dergelijke wagen is meer bezit-genot dan gebruik-genot (en er is niets mis mee...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          in godsname, waar gaan jullie (durven...) knallen ???
          een dergelijke wagen is meer bezit-genot dan gebruik-genot (en er is niets mis mee...)

Ik ben niet zo voor het bezit-genot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
            Ik ben niet zo voor het bezit-genot...
            +1,is gemaakt om te knallen of het zou toch moeten ,niet voor de garage-queen uit te hangen..

Comment

• elwood zou je chippen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                elwood zou je chippen ?

Neen, dat ben ik niet van plan.

Comment

• trekt de geluidsinstallatie op wat als je dit draait

The official video for DJ Fresh's single 'Earthquake', a collaboration with Diplo also featuring the vocals of Dominique Young Unique.► DOWNLOAD on iTunes: h...

Comment

+1,is gemaakt om te knallen of het zou toch moeten ,niet voor de garage-queen uit te hangen..
                    Ik zie niet waarom een garage queen niet af en toe kan knallen?

Comment

paar tienduizenden bedoel je denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        trekt de geluidsinstallatie op wat als je dit draait

http://www.youtube.com/watch?v=UJ30WRNXBZ8

Euh ik luister alleen naar Klara, Bauhaus en The Ramones...

Comment

• De Renault motoren hebben hun degelijkheid reeds bewezen in de Clio en aanverwanten. Veel plezier met uw compacte stadswagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                            De Renault motoren hebben hun degelijkheid reeds bewezen in de Clio en aanverwanten. Veel plezier met uw compacte stadswagen.
                            Dank u Dbr2. Ik weet natuurlijk dat de auto de vergelijking met de superieure Skoda-reeksen moeilijk kan doorstaan.

Comment

• De Skoda Octavia is qua ruimte natuurlijk van een andere , hogere , klasse. Tussen zijn concurrenten qua ruimte (Fabia, Polo ..) kan deze mini Mercedes best wel zijn mannetje staan.

Comment

De Skoda Octavia is qua ruimte natuurlijk van een andere , hogere , klasse. Tussen zijn concurrenten qua ruimte (Fabia, Polo ..) kan deze mini Mercedes best wel zijn mannetje staan.
                                dbr2, worden u collega's u ook nooit beu, ik alleszins wel met u negatief doen over de A-klasse? Zullen we mijne M-B die 22 jaar is vergelijken met uw Tsjechischen bucht.
                                Elwood, maak je geen topic aan van de A45AMG?
                                Ik heb gisteren 300m kunnen meerijden, ik vond dat de geluiddemping wel goed was, ik hoorde amper de motor.

Comment

• Welke collega's ?

Comment

• Razendsnel maar prijzig , spijtig genoeg.
                                    Last edited by ; 15/10/2013, 20:53. Reden: x

Comment

De Renault motoren hebben hun degelijkheid reeds bewezen in de Clio en aanverwanten. Veel plezier met uw compacte stadswagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        in godsname, waar gaan jullie (durven...) knallen ???
                                        Ja kan meer (veilig) genieten van vermogen dan sommige mensen denken. Misschien moeilijker op sommige woon-werkverkeertrajecten, maar voor en na de werkuren mag je ook met de auto rijden. En daar hoef je niet eens zotte stoten voor uit te halen.
                                        En een AMG is meer dan enkel vermogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                                          dbr2, worden u collega's u ook nooit beu, ik alleszins wel met u negatief doen over de A-klasse? Zullen we mijne M-B die 22 jaar is vergelijken met uw Tsjechischen bucht.
                                          Elwood, maak je geen topic aan van de A45AMG?
                                          Ik heb gisteren 300m kunnen meerijden, ik vond dat de geluiddemping wel goed was, ik hoorde amper de motor.
                                          Het is een troll. Don't feed the troll.

Een huidige octavia kan je nu wel geen bucht noemen. M'n vrouw rijdt er een van het werk en ik rij er zelf heel graag mee. Dat zegt iets.

On topic: waar blijft die lange review! Of lees ik er hier over?

Comment

Working...
                                          X