Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Elwood, kan ik je perfect in volgen..ben wel wat gewoon maar de A45 is echt wel snel..
    Weinig snelheidsgevoel idd maar hij gaat er elke keer weer voor..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
      Vandaag achter een SLS amg gereden en had me mentaal al ingesteld op een complete afgang maar tot mijn verbazing ging de kleine makkelijk mee tijdens optrekken en hernemen. De A45 amg is echt gruwelijk snel maar de beleving is véél minder dan de 1M.
      4,6s met 4x4 tegenover 3,8s met RWD... Het minste dat hij tractie verloor ergens, zit je em al op de hielen. 0,8s is 2 keer nix.

Naar de 200 en 300 zal je pas echt een verschil zien, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Naar de 200 en 300 zal je pas echt een verschil zien, denk ik.
        Dan mag je er zeker van zijn dat je op je doos krijgt van een SLS...

Comment

• laat ons hopen voor een wagen van 250 000 euro :p
          lets have some more member berries

Comment

• ik heb nog niet met dergelijke wagens gereden, zoals 1M en consoorten, maar voor mij is deze wagen toch puur emotie!
            vooral als ik hem in M-modus zet en kan schakelen met m'n peddels om dan de crackels uit mijn uitlaat te horen ploffen...zalig.

momenteel heb ik een verbruik van en 12.4L/100km maar deze is nog altijd aan het zakken.

naar mijn mening is dit echt wel een top-wagentje, benieuwd hoe hij zijn mannetje zal staan tegen de nieuwe 1M, rs3,...

Comment

• tuurlijk is dit een echte topwagen

het feit dat je met je vingers in je neus een gelijkwaardige bmw of porsche in de kou laat staan is EMOTIE

laat elwood zich rustig in zijn m1 blijven amuseren, hell ik rij graag smart

Comment

• 12.4 l is wel erg hoog voor zo'n wagentje. Moet zeker nog wel zakken als het ding ingereden is.

Comment

• Onder de 10 zal je hem niet krijgen hoor verwacht geen wonderen hee het is tenslotte een echte amg met flink wat koppel en pk.

Comment

• Er zijn er die toch een verbruikje hebben van 9.6L, dus toch haalbaar zonder dat je je echt moet inhouden zeiden ze me.

maar dat zo'n wagentje drinkt¨/slurpt is een feit, maar hé wrm zo een wagen kopen om dan altijd in ecomodus te rijden.

gisteren op de autosnelweg een focus RS tegengekomen maar deze wou niet mee pfff

Comment

• Nou ik weet niet op wat voor planeet jullie leven, maar 10-12 liter voor zo een pak vermogen valt goed mee imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
                        naar mijn mening is dit echt wel een top-wagentje, benieuwd hoe hij zijn mannetje zal staan tegen de nieuwe 1M, rs3,...

De Mercedes zal sneller zijn, maar op een manier zoals de Nissan GTR sneller is dan een 911...

Comment

• Elwood, het lijkt erop dat je teleurgesteld bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Nou ik weet niet op wat voor planeet jullie leven, maar 10-12 liter voor zo een pak vermogen valt goed mee imo.
                            ja idd, toen ik een paar jaar terug aan het kijken was voor een CLS55 stond er bij gemiddelde verbruik 21L. die 10-12 valt dan wel heel goed mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                              Elwood, het lijkt erop dat je teleurgesteld bent.
                              Neen dat is niet zo maar ik ben ook niet het type dat zegt : "Deze auto heb ik gekocht en dit is dus beter dan al de rest..." De A45 is een absoluut leuke auto maar het fun-gehalte ligt lager dan een pak andere auto's die weliswaar niet zo snel zijn. De wagen geeft me een beetje een Playstation-gevoel als je begrijpt wat ik bedoel terwijl ik in de BMW echt een gevoel heb dat ik aan het rijden ben.

Comment

• Ieder zijn ding en alle respect voor ieder zijn keuze..
                                Heb heel wat auto's gehad en veel speelse rakkers waaronder enkele Lotussen maar heb het daar wel mee gezien hoor..
                                Geef mij in the real world dan toch maar een PlayStation kar zoals mijn A45 of een GT-R..
                                En ja deze A45 geeft emotie als je zoals vandaag op dit vettig wegdek weg knalt met dat ding..
                                Last edited by ; 07/12/2013, 14:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                  Neen dat is niet zo maar ik ben ook niet het type dat zegt : "Deze auto heb ik gekocht en dit is dus beter dan al de rest..." De A45 is een absoluut leuke auto maar het fun-gehalte ligt lager dan een pak andere auto's die weliswaar niet zo snel zijn. De wagen geeft me een beetje een Playstation-gevoel als je begrijpt wat ik bedoel terwijl ik in de BMW echt een gevoel heb dat ik aan het rijden ben.
                                  objectiviteit

Comment

• waarom kies je eigenlijk voor zo'n laag segment auto? ik dacht te herinneren dat je toch veel km's per jaar doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      objectiviteit
                                      Ik denk wel dat ik objectief kan zijn. Ik heb ze alletwee dus kan vergelijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        waarom kies je eigenlijk voor zo'n laag segment auto? ik dacht te herinneren dat je toch veel km's per jaar doet
                                        Omdat ik van nature een eenvoudig mens ben.

Comment

• eenvoudige mensen zonder complexen zijn vrij simpel

erg mooi

Comment

Working...
                                          X