Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een AMG kan je toch geen simpele wagen noemen he :p
    ben gewoon benieuwd waarom je de keuze maakt voor een 1M en A45 terwijl je veel km's doet.
    de C63 vind ik vb een super wagen maar als ik daar elke dag mee van en naar het werk zou moeten kies ik toch voor een gewone simpele E waar ik heel relax in zit
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      een AMG kan je toch geen simpele wagen noemen he :p
      ben gewoon benieuwd waarom je de keuze maakt voor een 1M en A45 terwijl je veel km's doet.
      de C63 vind ik vb een super wagen maar als ik daar elke dag mee van en naar het werk zou moeten kies ik toch voor een gewone simpele E waar ik heel relax in zit
      Omdat wanneer ik de keuze moet maken tussen comfort en rijplezier het laatste altijd de doorslag heeft gegeven. En in vergelijking met de Ultima voelt alles aan als comfortabel dus weet ik
      ook niet beter...

Comment

• hoe zit da vs de 1M op vlak van comfortabel rijden?

Comment

hoe zit da vs de 1M op vlak van comfortabel rijden?

De Amg is, zelfs met sportvering, veel comfortabeler dan de 1M.

Comment

• Comment

• Dat ding gaat echt hard en de sound zit ook goed. Echt fan van deze wagen

Comment

• Schitterende kleur ook!

Comment

• Vette sound idd, blijf fan van deze A-klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                    Neen dat is niet zo maar ik ben ook niet het type dat zegt : "Deze auto heb ik gekocht en dit is dus beter dan al de rest..." De A45 is een absoluut leuke auto maar het fun-gehalte ligt lager dan een pak andere auto's die weliswaar niet zo snel zijn. De wagen geeft me een beetje een Playstation-gevoel als je begrijpt wat ik bedoel terwijl ik in de BMW echt een gevoel heb dat ik aan het rijden ben.
                    Ik kan je heel goed volgen.
                    Ben zelf evenmin "dat" type.
                    M'n vorige wagen, BMW, gaf me ook meer het gevoel zélf de teugels in handen te hebben.
                    Dat is en blijft imo een karaktertrek die het merk nog van de rest onderscheidt, zij het bij non-M in mindere mate.
                    M'n huidige Audi is ook zo'n PlayStation-geval, en ik vermoed dat de A45 daar in zekere mate wat van weg heeft.
                    Desalniettemin vind ik dat dagdagelijks eigenlijk meer te pruimen dan het BMW-gevoel, maar da's persoonlijk.
                    Een heterogeen karakter heeft ook z'n troeven.

Comment

waarom kies je eigenlijk voor zo'n laag segment auto? ik dacht te herinneren dat je toch veel km's per jaar doet
                      Nooit begrepen waarom mensen het over lage en hoge segmenten hebben.
                      Voor jou is een hoog segment gelijk aan comfortabel/luxueus, maar dat vind ik rekbaar.

Comment

• Heb eens een dagje Waregem-Oostende-Depanne-Waregem gereden zonder gek te doen en ik heb (voor de geïnteresseerden) een verbruik die je op volgende foto's kan zien :
                        m' tank was dus vol getankt...je kan zelf uitmaken of dit een hoog verbruik is of niet (bijna 1/2 tank op 239km)
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by wOeTrE; 09/12/2013, 16:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                          Nooit begrepen waarom mensen het over lage en hoge segmenten hebben.
                          Voor jou is een hoog segment gelijk aan comfortabel/luxueus, maar dat vind ik rekbaar.
                          ja je hebt hier wel een punt eigenlijk. bij de leasing hier praten ze in segmenten vandaar

Comment

ja je hebt hier wel een punt eigenlijk. bij de leasing hier praten ze in segmenten vandaar

Voor de prijs van een A45 amg heb je al een dikke E denk ik

Comment

• Een 'dikke' E maar geen AMG :-)

Comment

• Tja, groter is beter of dikker voor sommigen of de meesten.
                                Hier niet echt.

Comment

• Een Mercedes A45 AMG lijkt ons met z'n 360 pk billijk gemotoriseerd, maar de heren van Mcchip-DKR dachten daar toch anders over.

De Duitse chiptuner heeft een drietal pakketten ontwikkeld waarmee het vermogen van de rapste A-klasse aanzienlijk toeneemt. Onderaan de pk-ladder staat Stage Kit 1, waarmee de A45 AMG in vermogen stijgt van 360 tot 400 pk. Ook het koppel neemt toe, en wel van 450 Nm tot 535 Nm.
                                  Een plekje hoger op de bestellijst staat Stage Kit 2, waarmee de kleinste Benz er opeens 420 pk uitperst. Het neusje van de gespierde zalm is Stage Kit 3, die de vierpitter van Mercedes er 450 pk en 550 Nm uit laat spugen.
                                  Voor wat show zorgen 19-inch wielen van mbDesign, waar 235/35 ZR19 Sport Maxx Race rubber van Dunlop is gevouwen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een dankbaar blok om te tunen.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Zal met andere turbo zijn zekers?

360 pk uit een 2.0 blok is al veel.
                                          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                          2015 Golf 7 GTD

Comment

Working...
                                          X