Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hou van de farts bij opschakelen zoals bij een GTI, maar bij die Performance uitlaat op deze, gewoon té.

Comment

• Ik heb deze nu maandag en dinsdag voor een tweedaagse test, zie er al naar uit!!!
      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
        Ik heb deze nu maandag en dinsdag voor een tweedaagse test, zie er al naar uit!!!
        Jaloers, zonder meer

Comment

• Monkey heeft em ook al vergeleken met de M135i on road en track:

Stuttgart v Munich in the battle of the super hatches. Includes road, track, lap times, standing start acceleration. And sheep. And a little jump.

Het beginfilmke vat het goed samen .
          Het zijn beide topwagens met toch een heel verschillend karakter, den duits is goe bezig.
          Last edited by ; 18/07/2013, 01:37.

Comment

• Deze Hyundai kloon biedt weinig ruimte voor zijn geld. Jammer van de gemiste kans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
              Monkey heeft em ook al vergeleken met de M135i on road en track:

Stuttgart v Munich in the battle of the super hatches. Includes road, track, lap times, standing start acceleration. And sheep. And a little jump.

Het beginfilmke vat het goed samen .
              Het zijn beide topwagens met toch een heel verschillend karakter, den duits is goe bezig.
              Leuk filmpje, beide zijn fantastische wagens, en hoe meer ik van de A45 AMG zie en hoor, hoe beter ik het geluid vind, zelfs zonder performance-uitlaat. Toch heeft de bmw daar een streepje voor maar ik zou als totaal pakket toch voor de A45 gaan ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                Ik heb deze nu maandag en dinsdag voor een tweedaagse test, zie er al naar uit!!!

F*ck,de dealer (Ghistelinck) heeft er maar eentje beschikbaar vanaf september...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                  F*ck,de dealer (Ghistelinck) heeft er maar eentje beschikbaar vanaf september...
                  de andere 2 zijn verkocht

Comment

• Ultieme sleeper zonder typeaanduiding.

Comment

• Maat van me heeft een dag mogen rijden in een A45 AMG en vindt hem mooier klinken dan zijn RS3 met sportuitlaat, de ploffen bij oa gas los klinken super zei hij.
                      Stoelen zitten ook heerlijk volgens hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                        Maat van me heeft een dag mogen rijden in een A45 AMG en vindt hem mooier klinken dan zijn RS3 met sportuitlaat, de ploffen bij oa gas los klinken super zei hij.
                        Stoelen zitten ook heerlijk volgens hem.
                        Raar want die vijfpitter van de Rs3 klinkt echt heerlijk.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ben wel benieuwd naar de testrit in september,alleen heb ik zo m'n twijfels, van V8 naar een 4pitter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                            Deze Hyundai kloon biedt weinig ruimte voor zijn geld. Jammer van de gemiste kans.
                            Heb je die Skoda Fabia Combi eergisteren in de kranten zien staan. Een wagen van amper 6 weken die tijdens de afdaling van een heuvelachtig bergpas in Oostenrijk door de remmen ging. De 4 inzittende moesten uit de wagen springen. Is dit het gevolg van veel ruimte voor weinig geld? http://www.hbvl.be/limburg/lanaken/l...g-bergpas.aspx
                            Last edited by ; 18/07/2013, 19:23.

Comment

• nee separator, dat kan mss net zo goed bij die a45 gebeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                nee separator, dat kan mss net zo goed bij die a45 gebeuren
                                Kan natuurlijk, zonder twijfel. Toch mag dit niet gebeuren. Kan mij alleen niet ontdoen van het feit dat men de laatste tijd op alles en nog wat aan het besparen is. Ik zal maar wachten tot men met zekerheid weet dat het om een technisch falen ging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                  Deze Hyundai kloon biedt weinig ruimte voor zijn geld. Jammer van de gemiste kans.
                                  ik vind het de waarheid een beetje oneer aandoen
                                  benz maakt een hatch voor het eerst, de c sc of de monovolume a niet meegerekend

en ze schieten in de roos, ze zetten best wel een maatstaf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    Raar want die vijfpitter van de Rs3 klinkt echt heerlijk.
                                    De RS3 klinkt inderdaad goed maar dat hoor je beter als omstander dan als inzittende.
                                    Alle AMG's klinken als onweer, bij de AMG A45 hebben de soundengineers blijkbaar hun best gedaan, er zit standaard een klep in de uitlaat die het geluid beïnvloed.
                                    Of hij de A gaat kopen is nog niet zeker, hij wil eerst met de Alfa 4C rijden. 2 verschillende auto's op zijn zachtst gezegd maar het gaat om een funauto voor erbij dus praktisch of onpraktisch e.d. maakt hem niet uit.

Comment

• Hopelijk blijft dat spel betrouwbaar maar éérlijk gezegt betwijfel ik het. Zoveel power uit een 2liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        nee separator, dat kan mss net zo goed bij die a45 gebeuren
                                        Met de A160 en de bijna identieke A45 kan dit inderdaad niet gebeuren. Bij gebrek aan ruimte lijkt het me onmogelijk om daar met 4 personen en bagage in plaats te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          Hopelijk blijft dat spel betrouwbaar maar éérlijk gezegt betwijfel ik het. Zoveel power uit een 2liter.
                                          Goh wie gebruikt nu ook altijd al die power? Als een wagen met 100000 km 10000km raggen heeft gehad, is het bij de meesten al veel...
                                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
                                          X