Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Daarstrax in Heverlee een rode gespot aan een creche
    'k weet welke je wil zeggen... die rijd hier vaak rond in de buurt. Is gewoon een A18 met AMG pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
      'k weet welke je wil zeggen... die rijd hier vaak rond in de buurt. Is gewoon een A18 met AMG pack
      Hoe marginaal
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
        Ik denk niet dat het hier al staat, voor een A45 AMG betaal je 48.642 euro.
        Denk dat je daar toch nog wat moet bijtellen voor iets of wat A45 AMG. De mijne kwam op 62K en ik heb eigenlijk niets buitensporigs gevraagd.

Comment

• ik heb hier een kopie van een factuur van een c 30 cdi 54k

al bij al geen grote extra meerprijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
            Als het geen 250 was,dan waarschijnlijk een Brabus kit dat zeer erg op de A45 lijkt.
            250 AMG met Black Series exhaust...
            I stand corrected.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
              250 AMG met Black Series exhaust...
              I stand corrected.
              Ja een A45 was echt onwaarschijnlijk... Volgens mijn dealer komt er een eerste batch van 50 stuks in September naar België.

Comment

• Staat al eentje bij Claessens te koop rode demo geloof ik

Comment

• Claes en zn bedoel ik

Comment

• Bij Claes & Zonen in Tienen staat idd een rode demo te koop: http://www.autozone.be/mercedes-benz...p/auto-6207058
                    Ik had gisteren al iets opvallend rood zien staan tussen de rest van de wagens toen ik er voorbijreed.
                    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• wie doet die nu weg met 300 km op , raar
                      wat betekend die 200 ?
                      1991 Audi S2 coupe
                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• 2 liter?

Comment

• Zoekertje van Autozone lijkt me rap rap gemaakt, dit is duidelijker: http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/m...g-73332205.htm
                          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                            Zoekertje van Autozone lijkt me rap rap gemaakt, dit is duidelijker: http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/m...g-73332205.htm
                            Speciaal langsgereden maar auto niet gezien... Zie nu dat hij ook nog niet beschikbaar is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                              Speciaal langsgereden maar auto niet gezien... Zie nu dat hij ook nog niet beschikbaar is.
                              Eén van de verkopers zal er dan wel mee rondrijden als demo. Dat zou kunnen verklaren waarom er 300 bij kilometerstand staat in het zoekertje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                Eén van de verkopers zal er dan wel mee rondrijden als demo. Dat zou kunnen verklaren waarom er 300 bij kilometerstand staat in het zoekertje.
                                Is al sterk dat ze er eentje hebben. Tot nu toe zijn er bij min weten zelfs geen testauto's...

Comment

• ben in elk geval geen kandidaat om deze te kopen eind juli : iedereen die er mee zal gereden hebben zal ook wel getest hebben of dat beestje goed optrekt ;-))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    ben in elk geval geen kandidaat om deze te kopen eind juli : iedereen die er mee zal gereden hebben zal ook wel getest hebben of dat beestje goed optrekt ;-))
                                    Was anders van een oud vrouwke die daar enkel mee naar de winkel reed meneer.

Comment

• Dat er al demo's rondrijden in België mag je sowieso al vergeten. Enkel lauwe afkooksels onder de vorm van tuning misschien...

Comment

• dat zoekertje op kapaza is even rap gemaakt volgens mij , knip en plakwerk . bovenaan staat km-stand 300 en eronder staat nieuwe wagen 0 km
                                        fake advertentie volgens mij
                                        adverterteerd met nog andere a klasse's ook met 300 km , toevallig ?
                                        waaronder ook cla
                                        1991 Audi S2 coupe
                                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Denk gisteren eentje gespot te hebben in de buurt van Tielt.
                                          Het was een rode. Denk wel dat een A45 was want ging vrij vlotjes en had een uitlaat links en rechts. Of heeft de A250 Sport ook dit uilaattype?
                                          2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                          2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                          2014 Opel Astra OPC
                                          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Working...
                                          X