Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou vandaag worden vrijgegeven voor verkoop... Gebeld rond 14u maar voorlopig geen nieuws...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
      Zou vandaag worden vrijgegeven voor verkoop... Gebeld rond 14u maar voorlopig geen nieuws...
      Pré-orders zijn toch altijd mogelijk?

Comment

• Staat in de Duitse configurator, 49.xxx euros..., pakweg een 5000 euro duurder dan een 'instap' M135i xDrive...

Comment

• Kom op 60k met een paar opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
            Staat in de Duitse configurator, 49.xxx euros..., pakweg een 5000 euro duurder dan een 'instap' M135i xDrive...
            Fwej das veel te veel voor een opgefokte 2 liter vierpitter, ook al is het een AMG.
            Edition 1: nog eens 7.300 eurokes.....

Comment

• Nog niet bestelbaar vandaag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                Pré-orders zijn toch altijd mogelijk?
                Nope...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                  Nog niet bestelbaar vandaag...
                  Al goe, dan kan je er nog eens rustig een nachtje over slapen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Kom op 60k met een paar opties.
                    ist al ? ik zit op 67..

Comment

• Met uw kortingen? Dat is zeker met vergulde ster?
                      IRIDIUM
                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                      Helderzienden

Comment

• Eerste is alvast van de band gerold...

Heerlijk...

Comment

• Zit op 75900 zoals ik hem zou bestellen. Dan liever toch een M135 xdrive waar ik op 58000 uitkom met enkele performance goodies en schnitzer wielen.

Comment

• 10x liever een M135 voor mij alleen al voor RWD en de geblazen 6cil.
                            Daarnaast vind ik het uiterlijk van de A45 AMG te schreeuwerig en 'in your face', terwijl een Mercedes normaal bescheidener hoort te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                              Zit op 75900 zoals ik hem zou bestellen. Dan liever toch een M135 xdrive waar ik op 58000 uitkom met enkele performance goodies en schnitzer wielen.

75900 ??? Ik geraak niet eens in de buurt als ik alle opties aanvink...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                Eerste is alvast van de band gerold...

Heerlijk...
                                Zo ziet 'ie er toch verdomd lekker uit... mmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Zo ziet 'ie er toch verdomd lekker uit... mmm
                                  Ja... Er zijn echt knappe combinaties te maken op de configurator.
                                  Zal voor mezelf waarschijnlijk geen first edition worden nu ik zo een beetje zit te spelen.

Comment

• Ge zou gek moeten zijn. In een bravere kleur (zilver b.v.) zonder optioneel aero pack (of hoe heet het) en zonder striping is 'ie nog aanvaardbaar van looks. De first edition ziet eruit als een ordinair foorkraam. Ster onwaardig.

Wel jammer van de motor. Kan allemaal wel zijn dat 'ie meer pit heeft af fabriek: 't blijft een vierpitter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                      Zit op 75900 zoals ik hem zou bestellen. Dan liever toch een M135 xdrive waar ik op 58000 uitkom met enkele performance goodies en schnitzer wielen.
                                      76k ?? Op welke configurator ben je aangelogd

Met 55k (wel een goede korting onderhandelen) heb je toch al een mooi exemplaar. Sommige van die opties zijn toch belachelijk duur en je vinkt ze aan omdat ze erop staan. Wie heeft er nu nood aan een electrisch verstelbare passagiers zetel bijvoorbeeld. Ze mogen verdikke al tevreden zijn dat ze mogen meerijden Nog zo ene "Reise- und Restaurantführer"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Wel jammer van de motor. Kan allemaal wel zijn dat 'ie meer pit heeft af fabriek: 't blijft een vierpitter.

Kunnen we beter maar mee leren leven. Bij BMW geven ze ook al aan dat een eventuele volgende 1M een 4 cilinder wordt... Ik heb er nog 8 in de Ultima dus dat compenseert mijn verlies.

Comment

• Wel, dat laatste: 't kost maar een paar honderd euro voor de geheugenfunctie ... en de elektrische bediening is standaard (denk ik?).
                                          De carbon spulletjes op 't exterieur zijn belachelijk duur, ja: 1.500 euro voor 2 spiegelkapjes en bijna 't dubbele voor een carbon spoilerlipje-en-nog-wat. Ge moet maar durven.

Ik heb 'm ook geconfigureerd op de Duitse configger en ik kom ook uit op meer dan 70.000 euro... Ik zou 't niet over m'n hart krijgen om "maar" 64k (ofzo) te geven voor een auto waarop ik dan een glazen dak, ILS, h/k stereo, alcantara stuur, MB Performance zetels, ... moet missen.

Comment

Working...
                                          X