Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk/hoop dat ze bij AMG dit zo goed mogelijk hebben kunnen wegwerken.
    We zullen waarschijnlijk de eerste reviews moeten afwachten. Hopelijk test Chris Harris van Drive hem zo snel mogelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
      Mooi is anders , een echt misbaksel.
      Zei de blinde tegen de dove.

Comment

• [www.youtube.com]

[www.youtube.com]

[www.youtube.com]

[www.youtube.com]
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
          Zei de blinde tegen de dove.

Blinde : "Was het raak ?
          Dove : "Heb je geschoten ?"

Comment

• U. Van A.

Comment

• Edition 1

Comment

• PlayStation 4: http://www.autocar.co.uk/car-news/ne...g-revealed-ps4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                  Overkill. Zo on-Mercedes.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Maar dat hele bakske is eigenlijk onBenzelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Zo on-Mercedes.
                      Dat is misschien de reden dat ik dit de eerste leuke Mercedes vind in jaren !

Comment

Dat is misschien de reden dat ik dit de eerste leuke Mercedes vind in jaren !
                        dat zit ik al dagen te denken

Comment

• Overkill ! Geef mij maar een 6cyl.
                          BMW M2 Coupé
                          Audi S5
                          Nobody is Perfect!

Comment

• Welkom in 2013.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
                              Overkill ! Geef mij maar een 6cyl.

Wordt er maar al gewoon aan... Dit is de toekomst of je het leuk vindt of niet.
                              Dit is de weg die BMW, Mercedes, Audi en al de anderen gaan volgen en dan nog gecombineerd met electro-motoren.

Ford heeft met een road-legal single seatertje van 1 liter (EEN LITER ) de Nordschleife gedaan in 7.22...

Hoe mooi en leuk ook, de tijd van de zware blokken is voorbij...

Last edited by Elwood; 23/02/2013, 15:45. Reden: Omdat ik niet zonder fouten kan schrijven.

Comment

• Vandaag telefoontje gekregen van Mercedes... Bestelbaar vanaf 8 april.

Comment

Wordt er maar al gewoon aan... Dit is de toekomst of je het leuk vindt of niet.
                                  Dit is de weg die BMW, Mercedes, Audi en al de anderen gaan volgen en dan nog gecombineerd met electro-motoren.

Ford heeft met een road-legal single seatertje van 1 liter (EEN LITER ) de Nordschleife gedaan in 7.22...

Hoe mooi en leuk ook, de tijd van de zware blokken is voorbij...

met cilinderuitschakeling kunnen die grotere blokken wel nog ff blijven bestaan vermoed ik. Kleiner en kleiner stopt ook ergens.

Comment

• al van de 202 liet benz zijn klanten kiezen uit een c280 en een c230k, de 4 cylinder werd meer gekozen
                                    zelfs in de vs waar de kompressor een optie was wisten mensen beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      met cilinderuitschakeling kunnen die grotere blokken wel nog ff blijven bestaan vermoed ik. Kleiner en kleiner stopt ook ergens.
                                      Ja maar ik geloof dat de uitstoot berekend wordt op het gebruik van alle cilinders... Maar ik heb dit Fordje zien rijden en geloof echt dat dit de weg vooruit is.
                                      Ik hou toch wel van die kleine hoogtoerige schreeuwertjes...

Comment

Ja maar ik geloof dat de uitstoot berekend wordt op het gebruik van alle cilinders... Maar ik heb dit Fordje zien rijden en geloof echt dat dit de weg vooruit is.
                                        Ik hou toch wel van die kleine hoogtoerige schreeuwertjes...
                                        Aleen moeilijk om volk in mee te pakken :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
                                          Aleen moeilijk om volk in mee te pakken :-)
                                          Ja het is een beetje een extreem voorbeeld maar dit machientje geeft een GT3 op zijn doos en je mag er van het circuit mee naar huis rijden...
                                          Dat is toch prachtig.

Comment

Working...
                                          X