Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk omdat voor kort er geen crisis was en ook geen VAA regeling waarbij je geen 1.150 euro netto per maand moest betalen om gewoon in je eigen auto te mogen gaan zitten...

Dat zulke merken (M, AMG, S, RS, ...) downsizen is gewoon omdat ze anders bij wijze van spreken geen enkele auto meer gaan verkopen in bepaalde regio's van de wereld. Van moetes dus
    weet ik niet zo hoor
    dat downsizen was er al voor de laatste 63 AMG's
    Als je zo een kar wil (en belgië is ondanks de mate van taksatie nog steeds van een verdomd kleine impact internationaal) trek je er niets van aan. SLS's en 63's genoeg in ons land om dat aan te tonen.
    VAA, nogmaals, is niet voor privé en zelfstandigen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      weet ik niet zo hoor
      Als je zo een kar wil (en belgië is ondanks de mate van taksatie nog steeds van een verdomd kleine impact internationaal) trek je er niets van aan. SLS's en 63's genoeg in ons land om dat aan te tonen.

De fabrikanten moeten een bepaalde gemiddelde uitstootnorm halen of daarop enorme boetes betalen aan Europa. Voor elke SLS moet Mercedes dus x-aantal A-klasses verkopen om dat gemiddelde te halen. 6.2L blokken helpen dit proces niet echt dus slaat men aan het downsizen.

Comment

weet ik niet zo hoor
        VAA, brandstofprijzen, huidig economisch klimaat, etc... zorgen ervoor dat de reeds kleine doelgroep van dergelijke wagens nog kleiner wordt...
        Er is een verschil met het geld hebben om aan een wagen te geven en 'tot waar je bereid bent om de staat te sponsoren' om met dergelijke wagens nu nog te rijden/aan te kopen...

85% van die klasse is zowiezo een bedrijfsvoertuig en daar is de VAA wel van toepassing...
        Jij laat preceis uitschijnen dat het hier vol is van 63'en en SLS'en en andere exotische zooi... je spreekt misschien over nul komma zoveel procent van de totale autoverkoop in België.

Die markt is nu net nog kleiner geworden door de jalouzietaks (VAA) die gewoon belachelijk hoog staat...

Nee nee, er zullen er nog wel enkele zijn die er zich niets van aantrekken maar geloof me gerust, de meerderheid in die klasse heeft er ook last van... Anders zouden er nooit zoveel AMG's en M3's 'gedumpt' worden op de markt... Indien je nu privé geld hebt, dan doe je de zaak van je leven in dit segment...

Comment

VAA, brandstofprijzen, huidig economisch klimaat, etc... zorgen ervoor dat de reeds kleine doelgroep van dergelijke wagens nog kleiner wordt...
          Er is een verschil met het geld hebben om aan een wagen te geven en 'tot waar je bereid bent om de staat te sponsoren' om met dergelijke wagens nu nog te rijden/aan te kopen...

85% van die klasse is zowiezo een bedrijfsvoertuig en daar is de VAA wel van toepassing...
          Jij laat preceis uitschijnen dat het hier vol is van 63'en en SLS'en en andere exotische zooi... je spreekt misschien over nul komma zoveel procent van de totale autoverkoop in België.

Die markt is nu net nog kleiner geworden door de jalouzietaks (VAA) die gewoon belachelijk hoog staat...

Nee nee, er zullen er nog wel enkele zijn die er zich niets van aantrekken maar geloof me gerust, de meerderheid in die klasse heeft er ook last van... Anders zouden er nooit zoveel AMG's en M3's 'gedumpt' worden op de markt... Indien je nu privé geld hebt, dan doe je de zaak van je leven in dit segment...

Keer eens terug naar het begin van de draad.
          "A 45 AMG".
          Bedrijfswagentje denk je?

Neen, ik wil helemaal niet beweren dat het hier stikt van de AMG's en M's. verre van. Maar de wagen waarvan sprake hier is ook een AMG hoor. Met alle bijhorende eigenschappen.

Comment

"A 45 AMG".
            Bedrijfswagentje denk je?
            Dat denk ik wel... hoeveel partikulieren gaan -of beter gezegd kunnen- +- 50.000 euro uitgeven zonder rekening te houden met BIV, rijtaks en verzekering?
            Das al snel 1.200 euro per maand (gebaseerd op 48 maanden) zonder zelfs de brandstof te tellen...

Dit lijkt me inderdaad typisch een wagen voor 'jongere' kaderleden en/of zelfstandigen die een eenmanszaak hebben. 'Jonge' IT freelancers bijvoorbeeld lijken me de meest potentiele doelgroep.

Nu mij maakt het niet uit aan wie ze hem verkopen, ik zal er maar al te graag naar kijken in het straatbeeld...mooie auto!

Last edited by ; 14/02/2013, 17:55.

Comment

Dat denk ik wel... hoeveel partikulieren gaan -of beter gezegd kunnen- +- 50.000 euro uitgeven zonder rekening te houden met BIV, rijtaks en verzekering?
              Das al snel 1.200 euro per maand (gebaseerd op 48 maanden) zonder zelfs de brandstof te tellen...

Dit lijkt me inderdaad typisch een wagen voor 'jongere' kaderleden en/of zelfstandigen die een eenmanszaak hebben. 'Jonge' IT freelancers bijvoorbeeld lijken me de meest potentiele doelgroep.

Nu mij maakt het niet uit aan wie ze hem verkopen, ik zal er maar al te graag naar kijken in het straatbeeld...mooie auto!

Ja, ok, ik noem dat geen bedrijfswagen, maar een wagen. Ik neem immers aan dat een werknemer dat niet zomaar gaat krijgen.

Comment

Ja, ok, ik noem dat geen bedrijfswagen, maar een wagen. Ik neem immers aan dat een werknemer dat niet zomaar gaat krijgen.
                Los van het feit dat je als werknemer zo'n sportieve auto zowat nergens goedgekeurd krijgt, ook al zou je budget het toelaten.
                VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                  Los van het feit dat je als werknemer zo'n sportieve auto zowat nergens goedgekeurd krijgt, ook al zou je budget het toelaten.
                  Voor 99% zal deze (en alle andere directe concurrenten) te duur zijn voor partikuliere aankoop, en zoals jullie zelf aangeven gaat een werknemer in de meeste gevallen dit type wagen (ook al valt hij in het budget) er niet door krijgen...

Blijft er nog over? Juist ja de zelfstandigen/freelancers/eenmanszaken en KMO's en die vallen wel onder de VAA waardoor deze met zijn 'kleine' motor wel eens in de smaak kan vallen Dus dit zal zeker en vast voor 95% een 'bedrijfswagen' worden...

Terug on topic?
                  Last edited by ; 14/02/2013, 18:40.

Comment

De sound zit ook snor!

Vooraan precies een Boeing, achteraan veel protjes
                    Last edited by stradge; 14/02/2013, 18:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Inderdaad! Leuke roffel!

Comment

Komt dat irritant gefluit van de turbo?

Comment

Jeps, ik vind het wel karakter geven!

Comment

Voor 99% zal deze (en alle andere directe concurrenten) te duur zijn voor partikuliere aankoop, en zoals jullie zelf aangeven gaat een werknemer in de meeste gevallen dit type wagen (ook al valt hij in het budget) er niet door krijgen...

Blijft er nog over? Juist ja de zelfstandigen/freelancers/eenmanszaken en KMO's en die vallen wel onder de VAA waardoor deze met zijn 'kleine' motor wel eens in de smaak kan vallen Dus dit zal zeker en vast voor 95% een 'bedrijfswagen' worden...

Terug on topic?
                            nog steeds onderscheid maken tussen bedrijf en natuurlijk persoon, bedirjfswagens ok, maar de ene volgens VAA, de andere volgens BIV en taks

Comment

nog steeds onderscheid maken tussen bedrijf en natuurlijk persoon, bedirjfswagens ok, maar de ene volgens VAA, de andere volgens BIV en taks
                              Snap er niks van, BIV/Taks is voor elke zelfstandige, werknemer of particulier iets om rekening mee te houden.
                              Alleen zijn het de vennootschappen (bedrijfsleiders, werknemers met firmawagen) die last hebben van de vernieuwde VAA-regel (eenmanszaken betalen geen VAA). Wat Krikke u probeert uit te leggen, is dat deze A45 AMG financieel gezien véél toegankelijker is.
                              Voor de meeste pk-zwangere wagens, is onze fiscaliteit toch wel een afknapper van formaat... en bij deze Mercedes heb je daar alvast weinig of geen last van.

BTW, vroeger moest je in Vlaanderen sowieso 5000 euro BIV betalen bij het inschrijven van een nieuwe wagen met meer dan 211pk.
                              Aangezien dat nu op basis van CO2 uitstoot is, is het inschrijven van deze Mercedes spotgoedkoop geworden.

Comment

voila !

Comment

een moderne gti

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    Snap er niks van, BIV/Taks is voor elke zelfstandige, werknemer of particulier iets om rekening mee te houden.
                                    Alleen zijn het de vennootschappen (bedrijfsleiders, werknemers met firmawagen) die last hebben van de vernieuwde VAA-regel (eenmanszaken betalen geen VAA). Wat Krikke u probeert uit te leggen, is dat deze A45 AMG financieel gezien véél toegankelijker is.
                                    Voor de meeste pk-zwangere wagens, is onze fiscaliteit toch wel een afknapper van formaat... en bij deze Mercedes heb je daar alvast weinig of geen last van.

BTW, vroeger moest je in Vlaanderen sowieso 5000 euro BIV betalen bij het inschrijven van een nieuwe wagen met meer dan 211pk.
                                    Aangezien dat nu op basis van CO2 uitstoot is, is het inschrijven van deze Mercedes spotgoedkoop geworden.
                                    ah vroeger
                                    vroeger waren er geen slaves to the lease
                                    vroeger reden de mensen meer met een gti dan de gti's van nu
                                    vroeger kochten de mensen meer dan ze in bruikleen namen
                                    gewoonweg omdat alles duurder wordt waarschijnlijk

Maar alee reuzebenieuwd naar de massa aan A 45 AMG's die hier gaan rondrijden

Comment

ah vroeger
                                      vroeger waren er geen slaves to the lease
                                      vroeger reden de mensen meer met een gti dan de gti's van nu
                                      vroeger kochten de mensen meer dan ze in bruikleen namen
                                      gewoonweg omdat alles duurder wordt waarschijnlijk

Maar alee reuzebenieuwd naar de massa aan A 45 AMG's die hier gaan rondrijden
                                      We zoeken volgend persoon:

Bv een zelfstandige met een eenmanszaak die vrijgesteld is van vaa.
                                      Deze kan zijn wagen aan particuliere voorwaarwaarden inschrijven. 500 (lage co2)euro ipv 5000 euro voor leasing wagens.
                                      Kan ook de wagen afschrijven incl alle aanverwante kosten (benzine, onderhoud, verzekering, taks)
                                      En Natuurijk moet deze ook wel van wagens houden!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                                        We zoeken volgend persoon:

Bv een zelfstandige met een eenmanszaak die vrijgesteld is van vaa.
                                        Deze kan zijn wagen aan particuliere voorwaarwaarden inschrijven. 500 (lage co2)euro ipv 5000 euro voor leasing wagens.
                                        Kan ook de wagen afschrijven incl alle aanverwante kosten (benzine, onderhoud, verzekering, taks)
                                        En Natuurijk moet deze ook wel van wagens houden!!
                                        Ik voldoe aan alle voorwaarden.
                                        Behalve dat ik zo een ding niet ga kopen. Ik ben zo nen idioot die nog liever een E350 of E300 hybrid koopt. Veel meer ster om van te houden. Ik ben er zeker van dat dat na 5 jaar ook niet duurder gaat zijn dan deze. en nog met originele remschijven.

Een Gti koper koopt een 2.0 gti die gechiptuned wordt naar 400pk. No way dat die een benz koopt.
                                        Last edited by ; 14/02/2013, 21:08.

Comment

• jij bent te jong

Comment

Working...
                                          X