Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Ja het is een beetje een extreem voorbeeld maar dit machientje geeft een GT3 op zijn doos en je mag er van het circuit mee naar huis rijden...
    Ha ja, is die wagen gehomologeerd? Hangt er een nummerplaat op? Zijn de banden legaal? Hoe groot is de benzinetank?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      al van de 202 liet benz zijn klanten kiezen uit een c280 en een c230k, de 4 cylinder werd meer gekozen
      zelfs in de vs waar de kompressor een optie was wisten mensen beter
      een halve turbodiesel in feite: koppel en zuinig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
        Ha ja, is die wagen gehomologeerd? Hangt er een nummerplaat op? Zijn de banden legaal? Hoe groot is de benzinetank?
        Ja die wordt gehomologeerd met een eenmailige goedkeuring zoals een Ariel Atom en andere low-volume auto's. De banden zijn street legal in dit geval Avon ACB10 en ik vermoed dat de benzinetank rond de 35 liter zal zijn. perfect roadlegal dus.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Dat spoilerpakket is er wel los over.
              Heerlijk autootje voor de rest, al zou ik waarschijnlijk toch voor de M135i gaan wegens RWD en 6-cilinder.

Comment

• Daar ben ik het volledig mee eens!

Comment

• Bestelbaar vanaf 8-4 2013

Comment

Bestelbaar vanaf 8-4 2013
                    Forumlid MJH kan je helpen met een "officiële pre-order" voordien. Desnoods op niet bestaande auto's, zelfs!

Comment

• Vandaag de CLA met AMG pack gezien bij Gent-Wevelgem . Wat een mooie wagen! Jammer geen foto's van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Forumlid MJH kan je helpen met een "officiële pre-order" voordien. Desnoods op niet bestaande auto's, zelfs!
                        Bedankt... Vind ze maar tam bij Mercedes in St Niklaas... Waarschijnlijk omdat ik een bmw-rijder ben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Dat spoilerpakket is er wel los over.
                          ²²²²²²²²²²²²²²
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Was een mopje, Elwood. Niet serieus gemeend.

Comment

• [QUOTE=gTa;5078406]Was een mopje, Elwood. Niet serieus gemeend. [/QUOTE

Miljaar was reeds een pm aan het sturen...

Comment

• Oesje.

Comment

Bedankt... Vind ze maar tam bij Mercedes in St Niklaas... Waarschijnlijk omdat ik een bmw-rijder ben...
                                  Er zijn 2 A45's en 2 CLA45's besteld voor onze groep(demo), anders geef ik 'n seintje als ze binnenkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                                    Er zijn 2 A45's en 2 CLA45's besteld voor onze groep(demo), anders geef ik 'n seintje als ze binnenkomen

Ben naar Jacobs gegaan om er een te bestellen... Ze gingen me op de hoogte houden maar het enige nieuws dat ik krijg moet ik uit de pers halen... Het gaat precies goed in autoland.

Hebben jullie een first edition edition in bestelling ? graag pm

Comment

• Hyundai biedt voor minder geld soortgelijke voeruigen aan. Mercedes zal het niet gemakkelijk hebben om deze dingen aan de man te brengen.

Comment

• Jep soortgelijk, je reacties zijn super ieder forum heeft zijn nar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                          Hyundai biedt voor minder geld soortgelijke voeruigen aan. Mercedes zal het niet gemakkelijk hebben om deze dingen aan de man te brengen.
                                          welk model bedoel je precies?

Comment

Working...
                                          X