Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenal van de 202 liet benz zijn klanten kiezen uit een c280 en een c230k, de 4 cylinder werd meer gekozen
zelfs in de vs waar de kompressor een optie was wisten mensen beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenHa ja, is die wagen gehomologeerd? Hangt er een nummerplaat op? Zijn de banden legaal? Hoe groot is de benzinetank?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenBestelbaar vanaf 8-4 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenForumlid MJH kan je helpen met een "officiële pre-order" voordien. Desnoods op niet bestaande auto's, zelfs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat spoilerpakket is er wel los over.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenBedankt... Vind ze maar tam bij Mercedes in St Niklaas... Waarschijnlijk omdat ik een bmw-rijder ben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenEr zijn 2 A45's en 2 CLA45's besteld voor onze groep(demo), anders geef ik 'n seintje als ze binnenkomen
Ben naar Jacobs gegaan om er een te bestellen... Ze gingen me op de hoogte houden maar het enige nieuws dat ik krijg moet ik uit de pers halen... Het gaat precies goed in autoland.
Hebben jullie een first edition edition in bestelling ? graag pm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenHyundai biedt voor minder geld soortgelijke voeruigen aan. Mercedes zal het niet gemakkelijk hebben om deze dingen aan de man te brengen.
Comment
Comment