Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
    Petjes horen voor mensen met tjoenink gele Ibizas met strijkplanken
    Gisteren naar de cinema geweest ( furious 6), en met wat die petjes tegenwoordig rijden .

De klassieke golfkes, A4's, veel skoda's gezien, astra's. Natuurlijk allemaal met de befaamde gele lichten.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ...zolang je maar niet als een petje rijdt (op de openbare weg)

Hoe rijdt een petje eigenlijk ? Als ik ze tegenkom is dat meestal relax onderuitgezakt met een hand op het stuur hoofddekseltje achterstevoren... Zelden agressief eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
        Hoe rijdt een petje eigenlijk ? Als ik ze tegenkom is dat meestal relax onderuitgezakt met een hand op het stuur hoofddekseltje achterstevoren... Zelden agressief eigenlijk.

Petjes zijn meestal brave jongens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Gisteren naar de cinema geweest ( furious 6), en met wat die petjes tegenwoordig rijden .

De klassieke golfkes, A4's, veel skoda's gezien, astra's. Natuurlijk allemaal met de befaamde gele lichten.
          Die gele lichten zijn spuuglelijk en het is zelfs zo lelijk dak het zeg aan de mensen! Dat past enkel op gerestaureerde golf 2s

Comment

• ik snap die gele lichten en spoilers ook niet maar soit
            lets have some more member berries

Comment

Het airodynamica-pakket was eerst apart verkrijgbaar dus had je wel
              de frontsplitter ed maar niet de dakspoiler. Achteraf blijkt dat alleen in combinatie met het nightpakket beschikbaar.

Nu vind ik de wagen er veel beter uitzien met het airopakket maar veel minder met het nightpakket. Het is dus kiezen tussen de pest en de cholera...

Ik ga me dan maar een AMG-petje vragen als ik hem ophaal kwestie
              van niet op te vallen tussen de spoilerjongens .
              Kan je niet dat nemen wat het meeste lijkt op wat je wil om dan de rest aan te passen? Dat zijn toch allemaal makkelijk over te bouwen onderdelen lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                Kan je niet dat nemen wat het meeste lijkt op wat je wil om dan de rest aan te passen? Dat zijn toch allemaal makkelijk over te bouwen onderdelen lijkt me.

Dan ben je pas een echt petje...

Comment

• haha, is waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    het zal je wel een pak meer geld kosten dan

Comment

• Ik stumble zonet upon dit filmpje: klik. Ik ben gek van hot hatches, maar dit is toch (rekening houdend met de prijs) een motorsound om ogenblikkelijk je hart en ziel uit te kotsen?
                      Met alle respect voor de kopers: objectief zit hier wel wat in, er is dus wel wat go maar ook erg veel show (ligt me al minder), maar emotioneel is dit toch 't equivalent van een ijsdouche?
                      Een RS3 (ondertussen niet meer beschikbaar) is dan geen topper qua evenwicht en finesse, maar bulkt van de emoties. Een M135i is dan misschien hondslelijk maar biedt vibes en sound van de eerste tot de laatste seconde. En in het verleden: Golf R32, 147 GTA, ... Wat hebben die allemaal gemeen? Juist ja.

En dat van een onderneming (AMG) die de wereld trakteerde op zo'n denderende motorsounds, de voorbije decennia...
                      Last edited by ; 01/06/2013, 22:04.

Comment

• ja wat verwacht je dan ook met zo'n engine? het is 2L 4 cilinder dus dat kan onmogelijk gaan klinken als de gekende V8 en V12 motoren.
                        het gefluit stoort mij wel serieus bij die A45

Comment

• Ik vind het net een heel vet geluid, lijkt wel een jet en die plofjes erbij zijn leuk. Geeft best wel karakter en met een 4 cilinder kun je niet veel beter aanvangen qua sound.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Ik stumble zonet upon dit filmpje: klik. Ik ben gek van hot hatches, maar dit is toch (rekening houdend met de prijs) een motorsound om ogenblikkelijk je hart en ziel uit te kotsen?
                            Met alle respect voor de kopers: objectief zit hier wel wat in, er is dus wel wat go maar ook erg veel show (ligt me al minder), maar emotioneel is dit toch 't equivalent van een ijsdouche?
                            Een RS3 (ondertussen niet meer beschikbaar) is dan geen topper qua evenwicht en finesse, maar bulkt van de emoties. Een M135i is dan misschien hondslelijk maar biedt vibes en sound van de eerste tot de laatste seconde. En in het verleden: Golf R32, 147 GTA, ... Wat hebben die allemaal gemeen? Juist ja.

En dat van een onderneming (AMG) die de wereld trakteerde op zo'n denderende motorsounds, de voorbije decennia...

Het is een 2 liter 4 cilinder... Moest die klinken als een V8 zou ik hem totaal ongeloofwaardig vinden. Persoonlijk vind ik de sound passen bij de wagen. Ik ben niet benieuwd hoe hij gaat klinken want dan koop ik een drumstel wel hoe hij gaat rijden.

Comment

Het is een 2 liter 4 cilinder... Moest die klinken als een V8 zou ik hem totaal ongeloofwaardig vinden. Persoonlijk vind ik de sound passen bij de wagen. Ik ben niet benieuwd hoe hij gaat klinken want dan koop ik een drumstel wel hoe hij gaat rijden.
                              Er zijn wel genoeg 2liter turbo's op de markt die een pak knapper klinken. Ik vind hem ook belachelijk klinken.

Comment

• Is gelijk een jet vind het wel iets hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  Er zijn wel genoeg 2liter turbo's op de markt die een pak knapper klinken. Ik vind hem ook belachelijk klinken.

Ik vind, maar dat is totaal persoonlijk, deze discussie helemaal onbelangrijk. Wanneer ik een kwartier met de Ultima rij, die heeft dan het geluid waar jullie op kicken, ben ik soms blij dat ik er uit ben. De Atom en de 2-11 ook bepaald geen fantastisch klinkende auto's waren op dat gebied veel leuker om mee te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Ik vind het net een heel vet geluid, lijkt wel een jet en die plofjes erbij zijn leuk. Geeft best wel karakter en met een 4 cilinder kun je niet veel beter aanvangen qua sound.
                                    You serious? Trekt toch op niets dat gefluit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                      You serious? Trekt toch op niets dat gefluit
                                      Vind dat ook een stevig geluid... no nonsense 2 liter en turbogefluit ! Vind dat ook leuker dan een Honda met een rechte stoofbuis eronder die klinkt alsof hij uit de nascar komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ik stumble zonet upon dit filmpje: klik. Ik ben gek van hot hatches, maar dit is toch (rekening houdend met de prijs) een motorsound om ogenblikkelijk je hart en ziel uit te kotsen?

Idd, trekt op niet veel, dan hoor ik liever het geluid van de megane RS of zoals een scirocco R...

Zal echter wel vliegen, dat bakske

Comment

• Dat zeker.

En over hetgeen hoger: voor mij maakt de sound van een auto een groot deel van de beleving uit, geen 'klein percentje'. Vandaar: had Benz daar een gepushte versie van de 3-liter V6 in gestoken (die uit de E 400) met een uitlaatlijn die een sound voortbrengt die iedere liefhebber 't haar op z'n/haar armen doet rechtstaan ... 't was me liever geweest. Maar gezien de layout van de auto... niet mogelijk denk ik?

Comment

Working...
                                          X