Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bah, donkere ruiten

Comment

• Ik kom er meer tegen met dubbele uitlaat als met ne gewone uitlaat.

grts
      Last edited by ; 23/05/2013, 15:02.

Comment

• aan de zee en vooral in knokke zelfs vooral zonder uitlaat

Comment

• Regio Oostende allemaal 180cdi en 200 cdi amg pakket mooi sportief wit/zwart maar acceleratie aan de lichten ...

Comment

• Is wel een dik hok ,benieuwd naar de(werkelijke)prijs,tempting...indien doenbaar ,zal de E39M "vliegen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
              Telefoon gekregen van Mercedes. Probleempje met de gekozen opties. Zijn enkel combineerbaar met extra pakket. Wel netjes van mijn nieuwe dealer dat die even belt. Pakketje gratis gekregen vermits mijn bestelling reeds bevestigd was door Mercedes. Heb nu ook donkere ramen en nog enkele hebbedingetjes waaronder helaas ook de befaamde nekspoiler...
              Proficiat met je knap machine, maar aub laat die oerlelijke johny spoiler weg ...

Comment

• Ja doet volledig afbreuk aan die wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  Proficiat met je knap machine, maar aub laat die oerlelijke johny spoiler weg ...
                  Boh,weglaten,ik vind het wel iets hebben,,
                  Hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik er eentje wil .F*k,da's een vet spel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten

Dat is het probleem. Als ik die weg wil moet ik heel de auto opnieuw configureren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                      Is wel een dik hok ,benieuwd naar de(werkelijke)prijs,tempting...indien doenbaar ,zal de E39M "vliegen"
                      De mijne zit nu rond de 63K minus fleetkorting.

Comment

De mijne zit nu rond de 63K minus fleetkorting.

OOuuwww zeker ! Voor een A-klasse ???

Comment

• Testrit aangevraagd

Comment

Testrit aangevraagd

Dat zal niet voor de eerste weken zijn... Productie begint in juli.

Comment

Dat zal niet voor de eerste weken zijn... Productie begint in juli.
                              I know,
                              vanaf september heeft de dealer mij gezegd ,is niet zo dringend ook,maar dat hok spreekt me enorm aan,daarvoor zou ik m'n huidige wel eens inruilen ..

Comment

I know,
                                vanaf september heeft de dealer mij gezegd ,is niet zo dringend ook,maar dat hok spreekt me enorm aan,daarvoor zou ik m'n huidige wel eens inruilen ..
                                Anders mag je wel eens met de mijne rijden als ik hem voor je dealer heb.

Comment

Anders mag je wel eens met de mijne rijden als ik hem voor je dealer heb.
                                  ok deal

Comment

Dat is het probleem. Als ik die weg wil moet ik heel de auto opnieuw configureren.
                                    Aan welke opties is die spoiler dan gelinkt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                      Aan welke opties is die spoiler dan gelinkt?
                                      Het airodynamica-pakket was eerst apart verkrijgbaar dus had je wel
                                      de frontsplitter ed maar niet de dakspoiler. Achteraf blijkt dat alleen in combinatie met het nightpakket beschikbaar.

Nu vind ik de wagen er veel beter uitzien met het airopakket maar veel minder met het nightpakket. Het is dus kiezen tussen de pest en de cholera...

Ik ga me dan maar een AMG-petje vragen als ik hem ophaal kwestie
                                      van niet op te vallen tussen de spoilerjongens .

Comment

• ...zolang je maar niet als een petje rijdt (op de openbare weg)

Comment

• Petjes horen voor mensen met tjoenink gele Ibizas met strijkplanken

Comment

Working...
                                          X